• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańska spółka wyłącznym partnerem Twittera w Polsce

erka
16 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świeci

Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świeci

Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce. Została nim gdańska spółka 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera.


W jakim celu korzystasz z Twittera?


140 Media to oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce. Ma on umożliwić lokalnym markom pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter. Celem 140 Media jest również edukacja rynku na temat Twittera, wdrażanie rozwiązań reklamowych oraz wspieranie klientów w prowadzeniu działań na tej platformie. Twitter umożliwia szeroką komunikację w czasie rzeczywistym. Posiada ponad 255 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie.

- Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje - od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media. - Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży.

Przeczytaj wywiad z Rafałem Janikiem na temat Twittera

Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.

- Za sprawą 500 mln wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji - zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami - mówi Ali Jafari, wiceprezes ds. sprzedaży Twittera. - Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm.

Twitter to globalna platforma służąca komunikacji w czasie rzeczywistym. Dzięki rozwojowi całkowicie nowego sposobu tworzenia, rozpowszechniania i odkrywania treści, polegającego na ich demokratyzacji, umożliwił dystrybucję treści na cały świat każdemu -  natychmiastowo i bez ograniczeń. Serwis dostępny jest pod adresem Twitter.com, poprzez aplikacje mobilne Twittera i wiadomości tekstowe.
erka

Miejsca

Opinie (36) 1 zablokowana

  • Reklamy sprzedają a konta na TT nie mają?

    "Sorry, that page doesnt exist!"
    Konto (at) 140mediapl nie istnieje. ;)

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Maria Śliwicki

Od 1991 był prezesem Grupy Ergo Hestia, odszedł ze stanowiska pod koniec 2022 roku. Kierował dwoma towarzystwami ubezpieczeniowymi Grupy - Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia SA, wyróżnionymi wieloma prestiżowymi nagrodami, m.in. Godłem „Teraz Polska” i „Nagrodą Gospodarczą Prezydenta RP”. Za zbudowanie od podstaw Grupy Ergo Hestia otrzymał tytuł \"Człowieka dziesięciolecia polskich ubezpieczeń\", a...

Najczęściej czytane