- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (36 opinii)
- 2 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (71 opinii)
- 3 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (65 opinii)
- 4 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (90 opinii)
- 5 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (109 opinii)
- 6 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (238 opinii)
LPP pozyskało 300 mln zł z obligacji
20 grudnia 2019 (artykuł sprzed 4 lat)
Najnowszy artykuł na ten temat
LPP z miliardowym zyskiem
Gdańska firma odzieżowa LPP wypuściła obligacje i pozyskała 300 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na finansowanie budowy Centrum Dystrybucyjnego spółki w Brześciu Kujawskim.
Zarząd LPP SA zadecydował o emisji pięcioletnich obligacji o łącznej wartości nominalnej 300 mln zł w listopadzie br. Cena emisyjna jednej obligacji wynosiła 1 tys. zł. Oferta była skierowana do oznaczonych inwestorów kwalifikowanych i objęła 66 podmiotów.
- Jesteśmy obecni na giełdzie od 2001 roku i przez ostatnie 18 lat pracowaliśmy nad budowaniem dobrych relacji z rynkiem. Debiut obligacji jest efektem wielu lat pracy i symboliczną miarą sukcesu osiągniętego na tej płaszczyźnie. Zainteresowanie inwestorów emisją to dla nas powód do satysfakcji i dowód na to, że darzą oni spółkę dużym zaufaniem. Jestem przekonany, że dzięki pozyskanym środkom będziemy mogli utrzymać dynamiczny rozwój i sprostać kolejnym wyzwaniom biznesowym, ale również zdywersyfikować źródła finansowania spółki - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Jak nie molo, to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole
Pozyskane 300 mln złotych LPP zamierza przeznaczyć na budowę Centrum Dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim. Całkowity koszt inwestycji to 860 mln złotych - będzie finansowana zarówno z obligacji, jak i dodatkowych kredytów inwestycyjnych. Zgodnie z planem symboliczna pierwsza łopata na terenie inwestycji zostanie wbita w pierwszym półroczu 2020 roku, a pierwsze dostawy z nowego centrum mają ruszyć w świat w 2022 roku.
LPP SA zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ok. 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.
VIK
Miejsca
Opinie (81) ponad 10 zablokowanych
-
2019-12-20 14:32
lpp jak i diverse to zwykły chinski bazarek w ogromnych cenach (3)
- 64 30
-
2019-12-20 17:38
Jak wszystko aktualnie. Takie czasy.
- 5 0
-
2019-12-20 14:47
Konkurencja za to produkuje w Norwegii
- 12 3
-
2019-12-20 14:42
Mareczku, ale przeciez nikt nie każe ci tam kupować.
- 15 14
-
2019-12-20 16:37
Niestety
Polakom nigdy nie dogodzisz:-(
- 24 17
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.