- 1 Port Service: trwa szukanie nowego miejsca (134 opinie)
- 2 Terminal instalacyjny. Budowa w tym roku (38 opinii)
- 3 Samochodowiec pracujący dla wojska w Gdyni (62 opinie)
- 4 Dzwonią i straszą wysokimi cenami energii (131 opinii)
- 5 Rozpoczęto budowę promu dla Norwegów (60 opinii)
- 6 Zmiany w Grupie Baltic. Jest nowy zarząd (51 opinii)
"National Geographic Endurance" powstaje w Gdyni
W stoczni Crist odbyła się ceremonia położenia stępki pod jednostkę NB 312 "National Geographic Endurance". Jest to wielofunkcyjny polarny statek pasażerski z innowacyjnym kadłubem X-BOW przeznaczony dla norweskiego armatora.
To kolejny krok w budowie jednego z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie - NB 312. Długa na blisko 125, a szeroka na ponad 20 metrów jednostka będzie mogła pływać w trudnych warunkach polarnych. W części wyposażona jednostka jest budowana w stoczni Crist, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein. Statek ma być gotowy w 2020 r. Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions, a statek będzie pływał pod nazwą "National Geographic Endurance".
- Cieszymy się, że bierzemy udział w budowie tak innowacyjnego statku, jakim jest NB 312. To kolejny projekt z ciągle rozwijającego się rynku jednostek pasażerskich, który zostanie zrealizowany w naszej stoczni - mówi Tomasz Wrzask, PR & marketing manager Crist.
Statek zostanie wyposażony w kadłub z linii X-BOW znany dotychczas z jednostek przeznaczonych dla branży offshore. Zastosowanie tego rozwiązania w statku pasażerskim zmniejszy uderzanie fal o kadłub, przez co zwiększy komfort podróżowania i będzie prowadzić do znacznego zmniejszenia hałasu i wibracji. Kształt i zamknięty charakter X-BOW ma również zminimalizować ryzyko rozprysku fal, unikając zagrożenia lub uciążliwości śliskich lub oblodzonych pokładów.
Dolne kondygnacje statku stanowić będą luksusowe apartamenty z dużymi oknami, pozwalającymi obserwować to, co znajduje się pod wodą. Na pokładzie znajdzie się również spa, centrum fitness, jacuzzi, restauracja z widokiem na morze i odkryty bar. Jednostka naraz będzie zabierać ok. 100 osób, do których dyspozycji będzie 69 kabin.
Miejsca
Opinie (38) 2 zablokowane
-
2018-03-19 10:47
A jak tam "dojna zmiana" w Criście? Różne typki włożone przez kumpli i tatusiów do spółek? (1)
Mają co jeść? Tak tylko się pytam, bez łzych intencji.
- 5 2
-
2018-03-19 11:04
To podaj przykład
- 0 2
-
2018-03-19 11:18
Trzeba im bylo opchnac nasz wspanialy Horyzont ][
(znany takze jako Rzygacz 2)
Pozdrawiam kolejna wyprawe na szpica- 1 1
-
2018-03-19 11:31
'Endurance'. Tak nazywał się
statek jednego z najtwardszych, najbardziej wytrwałych i pozornie skazanych podczas tamtej ekspedycji na śmierć podróżników. Wielka, wielka postać. Przykład lidera i prawdziwego człowieka.
- 2 0
-
2018-03-19 13:00
Za starych stoczni, na wodowaniu (1)
pewien stoczniowiec mi powiedzial:
Panie. Co z tego, ze budujemy statki. Najwieksze pieniadze to ida na wyposazenie i wykonczenie tych statkow... I to juz nie w Polsce...
Mial racje?- 13 3
-
2018-03-19 13:45
żeby wyposażać to trzeba dbać o specjalistów a nie zatrudniac spolki społeczki. Raz montują robią kolizje pozniej sie zasłaniają umowa i zchodzą z roboty
- 8 0
-
2018-03-19 17:49
i oczywiście zero informacji w tej reklamie jak wygląda "praca" w Criscie...
- 6 4
-
2018-03-19 19:50
Czas się obudzić . (1)
A kim oni jeszcze chcą to zrobić , większość dobrych fachowców sami się pozbyli wymieniając ich na Ukraińców , Wietnamców ,Hindusów ,Białorusów i nie wiadomo jeszcze kogo. Niedobitki polskiej załogi zatrudniane są tylko na samozatrudnieniu , a administracja i ' menadżerka ' rozrosły się do monstrualnych rozmiarów ( więcej wodzów jak Indian ) . Totalny brak kompetencji i szacunku dla podstawowego pracownika . Pracowałem tam 6 lat i w końcu puściły mi nerwy bo ile można robić i naprawiać po pseudo fachowcach nie znających słowa po polsku . Polacy w criście są obciążani nieproporcjonalnie ponad miarę w stosunku do obcokrajowców , którzy mają w nosie kontrolę jakości , odbiory , terminy , ich obchodzi tylko nabicię godzin i czas wyjazdu do domu .
- 13 3
-
2018-03-19 20:51
Sama prawda kolego
Dodam że warunki sanitarne jak i warunki pracy są z roku na rok coraz gorsze, nie polecam nikomu pracy w takim zakładzie mobbing na porządku dziennym.
- 6 3
-
2018-03-19 21:30
tylko szkoda że
pracownikom nie chcą płacić
- 5 3
-
2018-03-20 10:25
Zdjęcie 7/7 (1)
Czy to cała załoga CRIST-u ( 22 osoby)? Faktycznie chyba tak jest bo ponad 90% ludzi to odrębne podmioty gospodarcze plus do tego kilkanaście innych spółek. To gwarancja sukcesu w biznesie....
- 2 1
-
2018-03-20 21:13
sukces ? za jaką cenę
Na tym zdjęciu widać kto ma umowę o pracę , czyli urlopy , socjal przewidziany prawem i godną emeryturę na przyszłość , reszta proli ( czyli około tysiąca ) na samozatrudnieniu albo śmieciówach są tylko nowoczesnymi niewolnikami latami bez urlopów , chorobowego , świadczeń na dzieci i godnej emerytury , za to z normą do wyrobienia - 250 do 300 godzin miesięcznie .
- 1 2
-
2018-04-21 15:41
Statek zostanie wyposażony w kadłub...
To chyba logiczne, no nie? Ale kto i gdzie bedzie wyposażał kadłub?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.