• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

"National Geographic Endurance" powstaje w Gdyni

VIK
19 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • Sven Linblad, prezes Lindblad Expeditions.
  • Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expedition.
  • W części wyposażona jednostka jest budowana w gdyńskiej stoczni, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein.
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions.

W stoczni Crist odbyła się ceremonia położenia stępki pod jednostkę NB 312 "National Geographic Endurance". Jest to wielofunkcyjny polarny statek pasażerski z innowacyjnym kadłubem X-BOW przeznaczony dla norweskiego armatora.



To kolejny krok w budowie jednego z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie - NB 312. Długa na blisko 125, a szeroka na ponad 20 metrów jednostka będzie mogła pływać w trudnych warunkach polarnych. W części wyposażona jednostka jest budowana w stoczni Crist, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein. Statek ma być gotowy w 2020 r. Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions, a statek będzie pływał pod nazwą "National Geographic Endurance".

- Cieszymy się, że bierzemy udział w budowie tak innowacyjnego statku, jakim jest NB 312. To kolejny projekt z ciągle rozwijającego się rynku jednostek pasażerskich, który zostanie zrealizowany w naszej stoczni - mówi Tomasz Wrzask, PR & marketing manager Crist.
Statek zostanie wyposażony w kadłub z linii X-BOW znany dotychczas z jednostek przeznaczonych dla branży offshore. Zastosowanie tego rozwiązania w statku pasażerskim zmniejszy uderzanie fal o kadłub, przez co zwiększy komfort podróżowania i będzie prowadzić do znacznego zmniejszenia hałasu i wibracji. Kształt i zamknięty charakter X-BOW ma również zminimalizować ryzyko rozprysku fal, unikając zagrożenia lub uciążliwości śliskich lub oblodzonych pokładów.

Dolne kondygnacje statku stanowić będą luksusowe apartamenty z dużymi oknami, pozwalającymi obserwować to, co znajduje się pod wodą. Na pokładzie znajdzie się również spa, centrum fitness, jacuzzi, restauracja z widokiem na morze i odkryty bar. Jednostka naraz będzie zabierać ok. 100 osób, do których dyspozycji będzie 69 kabin.
VIK

Miejsca

Opinie (38) 2 zablokowane

  • A jak tam "dojna zmiana" w Criście? Różne typki włożone przez kumpli i tatusiów do spółek? (1)

    Mają co jeść? Tak tylko się pytam, bez łzych intencji.

    • 5 2

    • To podaj przykład

      • 0 2

  • Trzeba im bylo opchnac nasz wspanialy Horyzont ][
    (znany takze jako Rzygacz 2)
    Pozdrawiam kolejna wyprawe na szpica

    • 1 1

  • 'Endurance'. Tak nazywał się

    statek jednego z najtwardszych, najbardziej wytrwałych i pozornie skazanych podczas tamtej ekspedycji na śmierć podróżników. Wielka, wielka postać. Przykład lidera i prawdziwego człowieka.

    • 2 0

  • Za starych stoczni, na wodowaniu (1)

    pewien stoczniowiec mi powiedzial:

    Panie. Co z tego, ze budujemy statki. Najwieksze pieniadze to ida na wyposazenie i wykonczenie tych statkow... I to juz nie w Polsce...

    Mial racje?

    • 13 3

    • żeby wyposażać to trzeba dbać o specjalistów a nie zatrudniac spolki społeczki. Raz montują robią kolizje pozniej sie zasłaniają umowa i zchodzą z roboty

      • 8 0

  • i oczywiście zero informacji w tej reklamie jak wygląda "praca" w Criscie...

    • 6 4

  • Czas się obudzić . (1)

    A kim oni jeszcze chcą to zrobić , większość dobrych fachowców sami się pozbyli wymieniając ich na Ukraińców , Wietnamców ,Hindusów ,Białorusów i nie wiadomo jeszcze kogo. Niedobitki polskiej załogi zatrudniane są tylko na samozatrudnieniu , a administracja i ' menadżerka ' rozrosły się do monstrualnych rozmiarów ( więcej wodzów jak Indian ) . Totalny brak kompetencji i szacunku dla podstawowego pracownika . Pracowałem tam 6 lat i w końcu puściły mi nerwy bo ile można robić i naprawiać po pseudo fachowcach nie znających słowa po polsku . Polacy w criście są obciążani nieproporcjonalnie ponad miarę w stosunku do obcokrajowców , którzy mają w nosie kontrolę jakości , odbiory , terminy , ich obchodzi tylko nabicię godzin i czas wyjazdu do domu .

    • 13 3

    • Sama prawda kolego

      Dodam że warunki sanitarne jak i warunki pracy są z roku na rok coraz gorsze, nie polecam nikomu pracy w takim zakładzie mobbing na porządku dziennym.

      • 6 3

  • tylko szkoda że

    pracownikom nie chcą płacić

    • 5 3

  • Zdjęcie 7/7 (1)

    Czy to cała załoga CRIST-u ( 22 osoby)? Faktycznie chyba tak jest bo ponad 90% ludzi to odrębne podmioty gospodarcze plus do tego kilkanaście innych spółek. To gwarancja sukcesu w biznesie....

    • 2 1

    • sukces ? za jaką cenę

      Na tym zdjęciu widać kto ma umowę o pracę , czyli urlopy , socjal przewidziany prawem i godną emeryturę na przyszłość , reszta proli ( czyli około tysiąca ) na samozatrudnieniu albo śmieciówach są tylko nowoczesnymi niewolnikami latami bez urlopów , chorobowego , świadczeń na dzieci i godnej emerytury , za to z normą do wyrobienia - 250 do 300 godzin miesięcznie .

      • 1 2

  • Statek zostanie wyposażony w kadłub...

    To chyba logiczne, no nie? Ale kto i gdzie bedzie wyposażał kadłub?

    • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Ryszard Gretkowski

Jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Uniwersytetu Technologiczno- Przyrodniczego im.J.J. Śniadeckich w Bydgoszczy. W latach 1993-1999 zajmował kierownicze stanowiska w firmie KAMIS lidera na polskim rynku przypraw, bezpośrednio uczestniczył w kreowaniu marki Kamis od początku jej istnienia na Pomorzu. Następnie w latach 1999-2009 kierował sprzedażą w firmie FORCAN S.A. Fabryka Opakowań Różnych w Tczewie oraz zajmował stanowisko Dyrektora Handlowego, a także Członka Zarządu FORCAN S.A. Jako...

Najczęściej czytane