- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (212 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (201 opinii)
- 5 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (229 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (26 opinii)
Nowy statek na linii Gdynia-Karlskrona
29 sierpnia 2017 (artykuł sprzed 6 lat)
Z końcem sierpnia na trasie Gdynia-Karlskrona zaczął pływać czwarty statek należący do Stena Line. To odpowiedź armatora na duży popyt na przewozy frachtowe na Morzu Bałtyckim. Czwarty statek o nazwie "Gute" uzupełni flotę składającą się ze statków: "Stena Vision", "Stena Spirit" oraz "Stena Baltica" .
M/v "Gute" to jednostka wyczarterowana od Gotlandsbolaget. Statek będzie wykonywał osiem rejsów w tygodniu, dzięki czemu Stena Line będzie mogła zaoferować ogółem 44 wypłynięcia tygodniowo pomiędzy Polską a Szwecją.
- Zauważamy niezmiennie wysoki popyt na przewozy. Jednak dla naszych klientów ważne jest nie tylko, ile miejsc oferujemy, ale też jaką proponujemy częstotliwość rejsów i w jaki sposób dopasowujemy się do ich potrzeb. Dzięki wprowadzeniu m/v "Gute" rozwiniemy pojemność frachtową linii i będziemy mogli w większym stopniu dostosować się do potrzeb naszych klientów przy zachowaniu wysokiej jakości usług, a to jest zgodne z przyjętą przez Stena Line strategią rozwoju. Chcemy w ten sposób utrzymać silną pozycję rynkową. Pomoże nam w tym nie tylko nowa jednostka, ale też odpowiednie wykorzystanie możliwości terminalu multimodalnego Baltic Port w Karlskronie, jak i przyszłego, nowego terminalu promowego w Porcie Gdynia, jako ważnych hubów transportowych zarówno dla pasażerów jak i frachtu - twierdzi Marek Kiersnowski, dyrektor linii Gdynia-Karlskrona w Stena Line.
Promy Stena Line łączą Gdynię z Karlskroną w południowej Szwecji. Co roku tę trasę przemierza około 500 tys. pasażerów, korzystając z jednego z dwóch bliźniaczych statków: "Stena Vision" i "Stena Spirit". Dwa pozostałe statki na linii, "Stena Baltica" oraz m/v "Gute", są przeznaczone głównie do przewozu ładunków.
erka
Miejsca
Opinie (39)
-
2017-08-31 00:15
stena line atrakcyjny sklep wolnoclowy dla szwedow - bo armator kupuje towar w szwecji
dla przykladu Tyskie na promie w SKLEPIE WOLNOCŁOWYM to wydatek kolo 8 zl ,piwo Okocim w barze na promie to 30 zl .to juz na Jarmarku D. bylo taniej
- 0 0
2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.