- 1 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (177 opinii)
- 2 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (20 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (196 opinii)
- 5 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (195 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (24 opinie)
Port przebuduje węzeł Ofiar Grudnia '70
Gdyński port szuka wykonawcy, który przebuduje układ komunikacyjny w obrębie węzła Ofiar Grudnia '70. W projekcie znajdują się przede wszystkim wytyczne dotyczące nowych prawo- i lewoskrętów. Prace powinny rozpocząć się w trzecim kwartale tego roku.
Czytaj też: Rusza budowa terminalu promowego w Porcie Gdynia
Węzeł Ofiar Grudnia'70 w Gdyni: nowe prawo- i lewoskręty
Prace mają ułatwić dojazd do Nabrzeża Polskiego przy większym natężeniu ruchu w tej okolicy. Pomogą też mieszkańcom stojącym na ul. Janka Wiśniewskiego w regularnych korkach.
- Zakres prac obejmuje przebudowę węzła, począwszy od wybudowania dodatkowego lewoskrętu i wydłużenia już istniejącego lewoskrętu z ulicy Janka Wiśniewskiego. Powstanie też dodatkowy pas ruchu w prawo z alei Solidarności. Zmiany pojawią się także od strony ulicy Polskiej, gdzie na wylocie mają zostać wydłużone pasy relacji na prawo - informuje Kamil Złoch z referatu relacji z mediami Urzędu Miasta w Gdyni.
W opanowaniu zatorów ma pomóc również nowy system regulacji świetlnej.
- Zmiany opracowano w oparciu o specjalistyczne analizy przy zadanych potokach ruchu, dla których wydajność jest najkorzystniejsza - zapewnia Kamil Złoch.
Rowerzyści powinni być zadowolenia z planu budowy drogi, z której skorzystają też piesi, ma ona biegnąć od węzła Ofiar Grudnia '70 do ronda Karlskrona . Nowa trasa połączy się z już istniejącym fragmentem drogi rowerowej w pobliżu Muzeum Emigracji.
Ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni poczeka na remont
Przypomnijmy przy okazji, że nie ma co liczyć w najbliższym czasie na remont ul. Janka Wiśniewskiego . Chcą go kierowcy, ale urzędnicy rozkładają ręce, tłumacząc, że choć rozumieją postulaty, to na prace nie ma w budżecie Gdyni pieniędzy.
- Będziemy starali się w kolejnych latach wygospodarować na ten cel środki i termin, który nie będzie kolidował z innymi dużymi pracami drogowymi w mieście. Będzie to inwestycja wymagająca znacznego budżetu, a przy tym również znacznych zmian w ruchu - mówiła kilka dni temu Agata Grzegorczyk, rzecznik UM w Gdyni.
Czytaj również: remont ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni to melodia przyszłości
Miejsca
Opinie (145) 1 zablokowana
-
2018-03-30 15:50
Wiadomo, że nie Miasto Gdynia tylko ktoś inny - tutaj kaurat Port. (5)
Szczurek zadłużył miasto tak, ze na osobę więcej do spłacenia jest niż w Gdańsku (ogólnie odstępne dane), a inwestycji żadnych nie ma. Co on robi z tą kasą?
- 57 10
-
2018-03-30 17:05
dług Gdyni to obecnie 750 000 000 zl. (1)
- 8 3
-
2018-03-30 20:53
a jaki Gdańska?
- 1 4
-
2018-03-30 18:16
wy to macie ciekawe standardy... firma z gdyni kupuje od firmy z gdanska autobusy - gdynia jest tu podmiotem
ale jak jak firma z gdyni robi inwestycje, to gdynia juz nie jest podmiotem, nie? :d
- 4 6
-
2018-03-30 17:00
Sylwestry, openery, biegi uliczne, wyścigi, samolociki to wszystko kosztuje grube miliony. Nic dziwnego że na infrastrukturę później brakuje
- 17 5
-
2018-03-30 15:58
Lotnisko
- 12 4
-
2018-03-30 20:51
Inne duże prace drogowe? Jakie? Ul. Chwarznieńska jest przekładana z roku na rok. Może w końcu ruszy w tym roku a gdzie inne inwestycje. Ul. Janka Wiśniewskiego i najbliższe otoczenie to wstyd dla miasta, gdynian i kierowców. Zresztą cała okolica dworca PKP i wcześniej Jana z Kolna to jeden wielki syf.
- 21 1
-
2018-03-30 20:47
Tych co budowali tunel pod kanałem La Manche
--też wysyłano do "wariatkowa".
- 9 0
-
2018-03-30 20:30
W Gdyni potrzebna jest zwodzona kładka pieszo rowerowa (1)
od ul. Admirała Wagi na Oksywiu do placu Gombrowicza przy Muzeum Emigracji i dalej trasa rowerowa do centrum miasta.
Przebudowa węzłów z myślą wyłącznie o ruchu drogowym nie rozwiąże problemów komunikacyjnych północnych dzielnic Gdyni.- 8 5
-
2018-03-30 20:42
A Tobie potrzebny jest dobry doktor :)
Rower i trampki nie rozwiążą problemów komunikacyjnych północnych dzielnic Gdyni.
- 4 3
-
2018-03-30 20:39
Tunel pod portem?
Do wykonania to jest możliwe. W Gdańsku tunel pod Martwą Wisłą biegnie na głębokości około 33 metrów pod dnem rzeki. Całkowita długość tunelu to ponad 1.5 km. Trzeba w Gdyni znaleść teren i miejsca do rozpoczęcia robót. I dużo pieniędzy... Podpowiem, że Gdynia w tym miejscu ma bardziej korzystne warunki geologiczne niż Gdańsk i tak głęboko kopać nie trzeba. W Warszawie otwarty w 2015 roku II centralny odcinek metra biegnie jedynie 8 metrów pod dnem Wisły, (od stacji Centrum Nauki Kopernik do stacji W-wa Stadion.
TBM-operator- 10 3
-
2018-03-30 16:48
(1)
ok.ale kiedy przetarg?
- 7 1
-
2018-03-30 20:36
W środę po świętach
- 2 1
-
2018-03-30 20:27
Tunel pod portem
- 7 2
-
2018-03-30 20:23
Plany z 1979 roku- kluczem do rozwiązania problemu Estakady...
Jak otwierano terminal Kontenerowy w Gdyni ul.Kontenerowa bodaj że w 1979 roku to wydano taki fajny folder (trochę toporny bo format A-4. ) a w nim na planach i opisach były tamtejsze rozwiązania i PRL-owskie "koncepcje" rozwoju zachodniej części Portu w Gdyni,/ to obecne te tereny w stronę EC III/-gdzie pogłębiarka sypie urobek. Z tego co widać to rozważali dołożenie do estakady jeszcze jednego lub dwóch węzłów-zjazdów w kierunku Rumii /Kazimierz- Puck. Oprócz tego miały być dwa "baseny portowe" o długości około 400 metrów-jako przedłużenie kanału portowego-dlatego w tym miejscu Estakada biegnie b.wysoko- przęsła wydłużone,a filary są dość szeroko rozstawione. Warto by ktoś "mundry" z Z.D i Z tym się zainteresował.
- 17 0
-
2018-03-30 20:13
Nie wożę powietrza. "Kręci" mnie jazda taborem ZKM w Gdyni...
- 6 0
-
2018-03-30 20:11
A co z estakada tam cyrki się dzieje również trzeba pomyśleć o dodatkowej drodze !
- 11 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.