- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (62 opinie)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 3 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (109 opinii)
- 4 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (245 opinii)
- 5 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (72 opinie)
- 6 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (94 opinie)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-02-07 23:54
było dobrze tyle lat aż zachciało się zmian w programie
było dobrze tyle lat aż zachciało się Enerdze zmian w programie i od tej pory są ciagłe usterki i nawalanki w lipcu będzie prawie rok.... masakra!!!!
- 7 0
-
2020-02-08 01:46
od pięciu lat nie mogą mi oddać nadpłaty za inne mieszkanie. dziesiątki telefonów i pism
jak im człowiek zalega 10 zł to zaraz jest afera ale jak oni 2000 ... to robią człowieka w balona
- 9 0
-
2020-02-08 04:46
Hej (1)
Od kilku lat są ciągle problemy z tą stroną czasto jakieś usterki
- 5 0
-
2020-02-08 04:50
Zawierzenie firmy łasce bożej nie naprawił systemu
- 0 0
-
2020-02-08 07:28
sprawiedliwy
I tak jest winny odbiorca . zapłaci za to
- 1 0
-
2020-02-08 07:30
Dobra zmiana!
- 5 0
-
2020-02-08 08:05
U mnie dziala
Pgnig mialo raka sama awarie rok temu przez 3 miesiace
- 0 0
-
2020-02-08 08:33
Czasy rządów PO PSL jeszcze dlugo bedą odbijac sie czkawką (2)
- 3 6
-
2020-02-08 09:36
:)
- 0 0
-
2020-02-08 10:15
Czasy rzadow pisu o wiele dłużej. Wierz mi.
- 1 0
-
2020-02-08 08:43
Rozliczenia Rzeczywiste
Miałem kłopoty z tym systemem ale już minęły.Chcę opisać przypadek ktorego doświadczyłem. " W ostatnim okresie podczas rozliczania rzeczywistego popełniłem błąd na swoją niekorzyść,Nadpłaciłem przez omyłkę 1100zł,zorientowałem się gdy przelew już "poszedł .Chcąc odzyskać nadpłacona kwotę usłyszałem" jest to niemożliwe ,nadplaqcone pieniądze będą na poczet przyszłych rachunków "Mrowiąc po prostu udzieliłem Energii bezprocentową pożyczkę .
- 4 0
-
2020-02-08 08:45
Odkąd PiS położył łapę i pracuje tam 300 osób więcej to takie cyrki są już nie pierwszy raz
- 2 3
-
2020-02-08 09:09
Żałosna energa
Pamiętam jak z 10 lat temu mojemu najemcy bez ostrzeżenia wyłączyli prąd. Przyjeżdża po 2 tyg. z delegacji, a w zamrażarce zepsute mięso. I wcale nie chodziło o niepłacenie rachunków, tylko okazało się, że lokator płacąc fakturę zrobił czeski błąd np. zamiast 92 zł zapłacił 29 zł i od razu bez jakiegokolwiek ostrzeżenia prąd odłączyli. Mieli mój telefon, maila, wystarczył 1 SMS z info o planowanym odłączeniu, ale nic, widocznie zależało im na tych 100 zł za ponowne podłączenie, a lokator jeszcze 3 dni był bez prądu, chociaż uregulował niedopłatę natychmiast!
- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.