- 1 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (59 opinii)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (232 opinie)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (264 opinie)
- 4 Sąd uznał, że Orlen mógł przejąć Lotos (119 opinii)
- 5 Czy chorobowe, to to samo, co zdrowotne? (8 opinii)
- 6 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (86 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-02-07 15:29
hmm
Energa nie radzi sobie z tym tematem już od dłuższego czasu najpierw zmieniali system operacyjny 2 miesiące a potem co chwila awaria itp żenada na maxa :(
- 19 0
-
2020-02-07 15:29
Ja żadnej wiadomości od nich nie dostałam. A babka w punkcie obsługi klienta nawet słowem nie powiedziała , że jest usterka. Pewnie nie wiedziała
- 6 1
-
2020-02-07 15:23
Zmieńcie darmozjadów którzy w Energii pracują... (1)
... Obiboki i ignoranci
- 21 0
-
2020-02-07 15:28
zmienimy
- 2 1
-
2020-02-07 15:26
potrzeba zmian w Enerdze
BoK Energii jest najlepsze z wszystkich.
Dowód:
Ogłoszone w ubiegłym roku na tymże portalu wyniki ankiety .
Tymczasem za mało zmian w Enerdze. W innych SSP prezesi zmieniają się częściej i tam jest lepiej.- 2 3
-
2020-02-07 15:26
mieszkaniec Gdyni
Jest 7. 02 a nie otrzymałem rachunku pocztą a do zapłaty termin 3.02 - byłem zmuszony do odebrania rachunku osobiście w Energa .
- 8 0
-
2020-02-07 15:14
"Klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią..."
No. To jestem spokojny że będą naliczane odsetki a potem każdy klient z osobna będzie się musiał trzydzieści razy tłumaczyć, po wyjaśnieniu sprawy znów przyjdą noty odsetkowe...
Jestem spokojny...- 16 0
-
2020-02-07 15:12
złodzieje
nie potrafią prawidłowo rozliczyć przedpłat, za to - owszem - ściągnąć licznik mimo nadpłaty 300 zł na koncie
- 14 1
-
2020-02-07 15:10
Strona Energa jest od kilku lat w naprawie.
- 16 0
-
2020-02-07 15:03
jaki prezes tak Energa poczekajmy jeszcze na Lotos ciekawe co tam się stanie
- 10 0
-
2020-02-07 14:47
Niech Pisiory częściej zmieniają prezesów i dyrektorów!
- 15 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.