• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • Ludzie to chyba z nudów mają tendencje do siania paniki... (2)

    Coś nie działa to wystarczy się dowiedzieć.
    Komunikat o możliwym wystąpieniu błędu i poszło po ok miesiącu czekania na zmianę:
    1. Tel na infolinie, dostałem odp aby poczekać kilka dni i jak się nie zmieni to dać znać.
    2. Po tygodniu komunikat dalej widniał więc drugi tel i gość mówi, że na moim koncie powinno być ok i żeby podać odczyt, w razie co dać znać więc mając go na linii podałem odczyt i poszło.
    To było jakieś 2 tyg temu.
    W lutym podawałem odczyt to już na stronie nie było tego komunikatu i też wszystko poszło tak jak trzeba.

    Przestańcie panikować i myśleć, że wszystko Wam się należy albo musi być zrobione najlepiej przez innych bo przecież żaden błąd nie ma prawa się Wam przytrafić.

    • 7 39

    • o odsetkach które prędzej czy póżniej się pojawią nie wspomnę

      • 2 1

    • a za telefony i stracony czas to kto mi zwróci ?

      • 5 1

  • Może niech nie naprawiaja

    bo nowa cena za prąd załamie niejednego.

    • 10 0

  • Wymiencie jeszcze 10 prezesow najlepiej co 3 miesiace.. (1)

    • 34 1

    • Jak będzie trzeba to i 100 wymienimy

      Aż znajdziemy tego najlepszego!

      • 4 1

  • Skandal (1)

    Ten stan bałaganu trwa w firmie od dawna. Szkoda , że za to wszystko płaci klient kosztem własnego czasu i nerwów.

    • 171 2

    • Dobra zmiana syf zaczą się za ich czasów

      • 10 3

  • Bawią się PiSiaki nie ma co ! (1)

    • 26 10

    • Tylko 2-gi sort ma problem

      Ja go nie mam

      • 3 9

  • Działa

    U mnie cały czas działa, nie mam problemu

    • 1 14

  • Kaczy Kraj rozsypał się jak domek z kart (1)

    • 41 10

    • Mowy nienawisci

      Ciąg dalszy. Bravo!

      • 4 5

  • przecież tak dzieję się od lat,ktoś pieniądze wziął za bubla a my szargamy nerwy,

    • 12 1

  • Przed aktualizacją faktura generowała się od ręki, a teraz trzeba na nią czekać dwa dni

    Nie ma to jak nowsze-lepsze. A tan komunikat też miałem, ale po tygodniu się poprawiło

    • 20 0

  • Jakoś pod koniec zeszłego roku wyłączyli swoją platrofmę na cały miesiąc, żeby zmienić ją na nową. 2-3 miesiące później już nie działała. Naprawili, chodziła przez miesiąc i znowu to samo, tyle że tym razem to będzie już pewnie z 1,5 miesiąca.
    Codziennie trzeba sprawdzać czy ten szajs już działa, żeby można było zapłacić rachunek. Gratulacje Energa, świetna robota.

    • 38 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane