- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (67 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (125 opinii)
- 3 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (190 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2021-01-25 14:05
tragedia !!
na tej platformie energa24 to są jakięś kpiny z klientów non stop awarie czas zamknąć tam konto niech sami rozliczają patrząc na ich ręce !
- 1 0
-
2021-01-25 14:08
Szok
Kombinacje z rozliczeniem rzeczywistym obliczajcie sobie sami starannie bo oszukują !
- 0 0
-
2021-01-25 14:09
problem z działaniem energa 24
To przestaje być zabawne Ciągłe wyłączanie dostępu na parę dni czy operator nie może zatrudnić dobrych programistów . jeżeli nie możecie zapewnić ciągłego dostępu to wyłączcie platformę całkowicie i proponuję przejść na rozliczenia papierowe nie denerwujcie klientów
co na to Prezes Obajtek- 2 0
-
2021-01-25 14:09
Już cas
Już czas zmienić dostawce nie dajcie sie oszukiwać !!!
- 0 0
-
2021-01-25 14:11
Kanciarstwo
Ktoś wzioł pieniądze za nową strone a my płacimy. draństwo !!!
- 0 0
-
2021-01-28 16:38
Problem z rozliczeniami rzeczywistymi
Dzień dobry,
Kolejny okres rozliczeń rzeczywistych i nie mogę się zalogować do platformy.
Brak możliwości podania stanu licznika co zatem idzie rozliczenia płatności.
Wiecznie problemy z logowaniem.
Jak tego uniknąć, aby w odpowiednim czasie rozliczyć rachunki;(- 2 0
-
2021-02-11 14:41
brak możliwości logowania na 24energa.pl
Jak zwykle możliwość zalogowania się na 24energa.pl celem podania odczytów licznika graniczy z cudem. Nie spotkałem w internecie innej firmy, która nie potrafi od miesięcy doprowadzić swoją stronę do użyteczności. Podejrzewam, że to może być zmowa z Pocztą Polską , która pobierała spore opłaty za opłacanie rachunków za energię w okienku pocztowym a teraz po zadłużeniu 70 milionowym za " Wybory kopertowe " chce by klienci opłacający rachunki przez internet wrócili do okienek pocztowych.
- 0 0
-
2021-02-13 17:38
Co miesiąc problemy z zalogowanie się na konto
To To lekceważenie , nas , klientów , nie można podać stanu licznika , ani sprawdzić swojego konta , za co my płacimy ? prąd coraz droższy , a Energa 24 nie potrafi zapewnić właściwej obsługi przez internet , ciągle się tłumaczą , to już jest niedopuszczalne , po prostu skandal
- 0 0
-
2021-02-16 17:05
Energa to jest tragedia, największa firma na Pomorzu nie potrafi uruchomić normalnego programu do obsługi klientów, przy tym kłamią jak najęci. Twierdzenie, że wprowadzono opłatę mocową i dlatego nie można podać stanu rzeczywistego jest po prostu śmieszne.
- 0 0
-
2021-02-23 10:26
sh*t
kto tym g*wnem zarządza - stałe aktualizacje prostego sh*tu - jesteście denni albo pisiorstwo tam pracuje - analfabeci - tą niewydolność dorzucając do kosztów obsługi udawadniacie - kradnij na maxa , ciemny lud za to zapłaci.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.