- 1 Trzeci raz szukają prezesa Energi. (19 opinii)
- 2 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (14 opinii)
- 3 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (23 opinie)
- 4 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 5 Złoty polski ma już 100 lat (145 opinii)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (187 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-11-30 20:03
brak możliwości zalogowania
Jak to jest ,że nie można się zalogować żeby sprawdzić fakturę a Państwo wystawiacie
wezwanie do zapłaty ,oczywiście płatne .- 2 0
-
2020-12-04 17:07
Nikt nic niewie
nieszety mozesz dzwonic podbkazdy numer telefonu nikt nic niewie najgorsza önsluga klijenta na telefonach zbijaja pieniadze czekasz godzinami na polaczenie tylko tasma leci i pieniadze a jak sie dodzwonisz to nie moga ciebie poinformowac straszne balaganiarstwo. Na Mail nie odpowiadaja. Siedza nic nierobia a wyplate dostaja
- 2 0
-
2020-12-09 16:25
logowanie
Tak dziadowskiego portalu to nie ma
Nie można się zalogować- 2 0
-
2021-01-06 14:46
zawyżony rachunek
w 10.2020 zamontowałem licznik i podpisałem umowe. Mieszkanie do dziś jest w stanie deweloperskim, nic nie było remontowane, nie była podłaczona nawet 1 żarówka! teraz tzn 01.2021 przyszedł rachunek na ok 500zł ze zuzycie ok 630kwh! nikogo w mieszkaniu nie było , ani nic nie było włączone. Chodzi o Kołobrzeg.
- 0 0
-
2021-01-07 23:39
energa24 vs faktura
Ciągły problem ze stroną. Brak możliwości wglądu do faktury, bo strona nie działa. Na e-mail faktury cwaniaczki nie wysyłają, jest tylko kwota do zapłaty.
- 1 0
-
2021-01-08 02:42
Rozliczenia rzeczywiste
Są problemy z podaniem stanu licznika ( PPE) na stronie Energa 24.
- 1 0
-
2021-01-08 15:59
Strona nie działa
Nawet faktury nie można obejrzeć, a płacić trzeba. Masakra. Wygląda to jak wyłudzenie!
- 1 0
-
2021-01-11 22:55
nie działa
Ciągły problem z rozliczeniem, za każdym razem to samo - Aktualnie prowadzimy prace techniczne.
- 1 0
-
2021-01-14 18:35
problem z logowaniem
Logowanie ostatnio to masakra - kilkadziesiąt prób i nic!!!
Może ktoś tam się obudzi i doprowadzi to do ładu!!!!
A jak nie macie kasy na porządny serwer, to może zrobicie zrzutę w internecie.- 1 0
-
2021-01-17 18:29
pdf
a czym to otwierać, bo mój akrobat raider nie daje rady
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.