• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • hmm

    Energa nie radzi sobie z tym tematem już od dłuższego czasu najpierw zmieniali system operacyjny 2 miesiące a potem co chwila awaria itp żenada na maxa :(

    • 19 0

  • Ja żadnej wiadomości od nich nie dostałam. A babka w punkcie obsługi klienta nawet słowem nie powiedziała , że jest usterka. Pewnie nie wiedziała

    • 6 1

  • Zmieńcie darmozjadów którzy w Energii pracują... (1)

    ... Obiboki i ignoranci

    • 21 0

    • zmienimy

      • 2 1

  • potrzeba zmian w Enerdze

    BoK Energii jest najlepsze z wszystkich.
    Dowód:
    Ogłoszone w ubiegłym roku na tymże portalu wyniki ankiety .
    Tymczasem za mało zmian w Enerdze. W innych SSP prezesi zmieniają się częściej i tam jest lepiej.

    • 2 3

  • mieszkaniec Gdyni

    Jest 7. 02 a nie otrzymałem rachunku pocztą a do zapłaty termin 3.02 - byłem zmuszony do odebrania rachunku osobiście w Energa .

    • 8 0

  • "Klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią..."

    No. To jestem spokojny że będą naliczane odsetki a potem każdy klient z osobna będzie się musiał trzydzieści razy tłumaczyć, po wyjaśnieniu sprawy znów przyjdą noty odsetkowe...
    Jestem spokojny...

    • 16 0

  • złodzieje

    nie potrafią prawidłowo rozliczyć przedpłat, za to - owszem - ściągnąć licznik mimo nadpłaty 300 zł na koncie

    • 14 1

  • Strona Energa jest od kilku lat w naprawie.

    • 16 0

  • jaki prezes tak Energa poczekajmy jeszcze na Lotos ciekawe co tam się stanie

    • 10 0

  • Niech Pisiory częściej zmieniają prezesów i dyrektorów!

    • 15 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marcin Lewandowski

Prezes zarządu Grupy GPEC, firmy z branży energetycznej. Doświadczenie zdobył na stanowiskach menedżerskich w firmach z branży utilities. Od 2010 roku związany z GPEC. Karierę w Grupie rozpoczął zarządzając obszarem dyspozycji, a następnie jako dyrektor ds. finansowych Grupy GPEC zajmował się m.in. organizacją struktury grupy kapitałowej, modelem biznesowym oraz nadzorem właścicielskim spółek zależnych. Przez ponad rok pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Unikom (włączonej do struktury GPEC...

Najczęściej czytane