• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remontowa Shipbuilding zwiększa moce produkcyjne

VIK
14 maja 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Aktualnie w  Remontowa  Shipbuilding należącej do grupy kapitałowej Remontowa Holding, równocześnie budowanych  jest 18 statków różnego typu. Aktualnie w  Remontowa  Shipbuilding należącej do grupy kapitałowej Remontowa Holding, równocześnie budowanych  jest 18 statków różnego typu.

Remontowa Shipbuilding wzbogaciła się o nową linię do montażu statków wraz z nowoczesną suwnicą bramową. Inwestycja zapewni nie tylko utrzymanie produkcji na dotychczasowym poziomie, ale również zwiększy możliwości produkcyjne stoczni. Nowy ciąg technologiczny przeznaczony jest do montażu i  przesuwania jednostek pływających z możliwością wodowania statków do 130 m długości.



Aktualnie w Remontowa Shipbuilding należącej do grupy kapitałowej Remontowa Holding, równocześnie budowanych jest 18 statków różnego typu. Są to statki do obsługi morskiego przemysłu wydobywczego, promy pasażersko-samochodowe, statki towarowe, niszczyciel min oraz żaglowiec. Różnorodność oraz mnogość jednocześnie realizowanych projektów spowodowała konieczność unowocześnienia infrastruktury oraz podjęcia nowych inwestycji. Jedną z nich jest nowa linia montażu statków. Nowy ciąg technologiczny umiejscowiony równolegle do eksploatowanej już od kilku lat pierwszej linii montażowej, będzie funkcjonował niezależnie od niej.

Zwiększenie liczby budowanych równocześnie jednostek ułatwi samojezdna suwnica bramowa. W lutym tego roku została odkupiona od Stoczni Gdańsk. Suwnica wyposażona jest w hydrauliczny system kompensacji drgań, który stabilizuje ją nawet podczas ruchu na nierównym podłożu. Dopuszczalne obciążenie robocze suwnicy wynosi 300 t. Urządzenie może być eksploatowane w temperaturze od -20°C do +40°C, dzięki własnemu oświetleniu również w nocy.

Remontowa Shipbuilding ma wypełniony portfel zamówień do końca 2016 roku. Nowa inwestycja zapewni nie tylko utrzymanie produkcji na dotychczasowym poziomie, ale również zwiększy możliwości produkcyjne stoczni, a to wpłynie na wzrost zatrudnienia. Dziś firma daje pracę ponad dwóm tysiącom pracowników stoczni oraz firm z nią kooperujących.

W tym roku Stocznia obchodzi jubileusz 70-lecia. Przez ten czas Remontowa Shipbuilding (wcześniej Stocznia Północna) zbudowała blisko 1000 statków. Dzisiaj Stocznia specjalizuje się w budowie wielozadaniowych, specjalistycznych jednostek przeznaczonych do obsługi szeroko pojętej branży offshore. Powstają tu także promy pasażersko-samochodowe, statki towarowe, holowniki oraz okręty. Firma jest jednym z największych na świecie producentów statków zasilanych gazem LNG i prekursorem w produkcji tego rodzaju jednostek w Europie.

Suwnica bramowa

VIK

Miejsca

Opinie (47) 1 zablokowana

  • Remontowa (7)

    Jeszcze żeby przyzwoite zarobki były.A nie pensja głodowa.Remontowa inwestuje w siebie a o nas zapomina(pracownikach).W podstawowym czasie pracy nie zarobi człowiek na godne utrzymanie 4 osobowej rodziny.Za tak ciężką prace tak mizerna PŁACA aż wstyd.Tyle statków budujemy a pan prezes ma w tyłku zarobki szarych pracowników.Jak chcesz zarobić to nie w REMONTOWA HOLDING.Chińskie warunki pracy, sprzęt stary i zdezelowany.

    • 22 12

    • ee tam (4)

      Remontowa płaci pensje adekwatne do wykonywanej pracy , ja nie narzekam.

      • 6 7

      • (2)

        Chodzi o to zeby w 8 godzin zarobić na godne życie 4 osobowej rodziny.A tu tak nie jest.Żeby zarobić to trzeba nonstop siedzieć i nadgodziny trzepac

        • 1 0

        • No właśnie (1)

          no właśnie Kolego, siedzieć a nie pracować jak sam napisałeś.
          Proszę nie mieć pretensji o niskie zarobki jak się siedzi zamiast pracować to potem potrzebne są ndgodziny.

          • 0 1

          • Pewnie jakiś pociotek załatwił Ci ciepłą posadkę i teraz wypisujesz bzdury bo Ci się nudzi w pracy.Sporo lat tam przepracowałem i coś o tym wiem.Pewnie że dobrze że jest praca i za nią płacą ale płace podstawowe są takie żebyś musiał pracować po 10 12 godz. kosztem odpoczynku czy rodziny, a Ty czepiasz się słówek jak jakiś pacanek.To widać jak wyglądają ludzie po 20 30 latach pracy w stoczni facet niewiele po 50 wygląda na emeryta po 70.Przy 100 nadgodzinach jak masz dobrą stawkę zarobisz może 4 tys.No normalnie bajka.Chwała zarządowi, że tak ładnie wyciągneli zakład z upadku ale trochę ludziom za dobrą pracę dać.Dyscyplina powinna być owszem bo i pokrój ludzi często nie należy do najpracowitszych ale ja i wielu moich kolegów uważa że graniczy ona z terrorem.Udało mi się znaleźć inną spokojniejszą pracę i śmiało mogę powiedzieć o sobie że jestem pracowity i do pracy przychodzę pracować jednak dopiero w nowej pracy moja fachowość i dyspozycyjność szybko została zauważona i doceniona w stoczni przez 10 lat tego nie doświadczyłem. Żałuję że tak długo czekałem z decyzją zmiany pracy.

            • 0 0

      • hehe

        czyli w RMDC najniższa krajowa?

        • 1 0

    • Nie zrzędzić. (1)

      Nikt Ci nie broni poszukać innego zajęcia. Ja zmieniłem firmy około 5,6 razy , a mam 38 lat. W końcu jestem w firmie która dobrze płaci i dba o ludzi.

      • 10 3

      • To chyba za krótko pracujesz i za mało wiesz pogadamy jak pare lat popracujesz.

        • 1 0

  • Kryzys robi puk puk... (2)

    Zaraz się zacznie ostra jazda...

    • 10 28

    • brygadier..

      ...głupoty

      • 0 0

    • ta...

      W twoją głowę.

      • 12 3

  • walka o prawdę (6)

    Według pana Dudy i Radia Maryja w Polsce zlikwidowano przemysł stoczniowy. Te obrazki to zapewne fotomontaż sługusów reżimu?

    • 5 2

    • stoczniowiec (3)

      infrastuktura na remontowej jest kilka poziomow gorsze od stoczni gdańskiej tam mozna budowac statki 100 metrowe w pl buduje sie tylko małe statki typu ahts czy psv ale i tak brawo dla remontowej. szkoda ze po zniszczyło gdańska gdynie i szczecin.

      • 1 1

      • (2)

        Stocznię Gdańską i Socznię Gdynia zniszczyła Solidarności i PiS. Zapominasz że był kupiec na Gdynię ale pisowcy powiedzieli że "żyd" nie kupi tej stoczni, jak się zdecydowali to on już nie chciał. Zapominasz też że Remontówka chciała kupić Stocznie Gdańską ale związki powiedziały że "mały nie kupi dużego" a chwilę później SG kupiła Gdynia. W tej chwili trzeba prosić Boga żeby halę K1 SG kupiła Remontowa bo wszystko pójdzie w rozsypkę.

        • 5 1

        • stoczniowiec

          juz nie pamiętam ale jakis inwestor z kataru czy co tusk nam znalazł ratunek ..............taki jak widac a teraz rudy siedzi w brukseli

          • 1 0

        • Znowu jakiś agitator PO kłamie i manipuluje

          • 1 5

    • walka o prawde

      Jakbys nie wiedził ta stocznia to jest prywatna tnotabene wczesniej była panstwowa.

      • 0 0

    • Drogi aktywisto Platformerski, brykaj stad!!

      • 2 1

  • srodowisko

    ale woda czysciutka, był konkurs dla dzieci stoczniowców o ochronie srodowiska , polecam zobaczyć jaka woda czysta jest gdzie stoi platforma wiertnicza.Wsadzic knot i podpalic bedzie palic sie jak swieczka taka czyst woda.

    • 1 2

  • (1)

    Przecież Pan Premier Jarosław Kaczyński powiedział że nic się u nas nie buduje i nie ma przemysłu, czyli co?

    • 2 2

    • Idź agitować na inne forum. A kysz !!!

      • 1 0

  • praca w stoczniach ruszyła

    Nawet i Criscie, a co budujemy? 105, 309, 381, do tego projekty z remontówki i vistalu

    • 3 1

  • (2)

    W Remontowej pracują Stoczniowcy, w gdańskiej im. Lenina tylko związkowcy.

    • 53 11

    • błąd

      związkowcy nie pracują (:

      • 6 1

    • raczej niewolnicy

      • 4 10

  • Contra (4)

    Nie długo powstanie duży Państwowy Holding Stoczniowy na bazie trzech stoczni w tym dwóch remontowych. i wtedy będzie można rozmawiać o kontraktach dla Wojska i nie tylko. Poza tym jest jeszcze Crist który buduje specjalistyczne jednostki Jack UP.

    • 17 37

    • Nie długo. (2)

      Nie długo nie będzie CRISTA bo produkt pod tytułem Jack Up nie jest już nikomu potrzebny a na samych kadłubach w czym się CRIST specjalizuje nikt nie utrzyma tak wielkiego i zadłużonego majątku.
      Co do państwowego holdingu to jest to sen pana Słupskiego nie mającego pojęcia o przemyśle w ogóle a co dopiero przemyśle tak trudnym jak stoczniowy.
      I co do okrętów dla MWRP to nigdy w stoczni o profilu remontowym pogrążonej we własnych problemach kadrowych, organizacyjnych, kompetencyjnych i finansowych okrętów wojennych się nie zbuduje.
      Pan Słupski chce po prostu wypompować państwowe miliardy w celu sfinansowania swojej chorej koncepcji i własnego jestestwa.
      Tematem powinien zainteresować się NIK.

      • 21 4

      • kto to jest Slupski?

        • 4 0

      • Tymczasem Crist rozpoczą niedawno bodowe kolejnego Jack-UPa który bedzia miał osiem nóg, zdudowany będzie w stu procentach w Gdyni oraz negocjacje trwaja na kolejna dwa Jack-Upy...

        • 4 8

    • odp

      W czyimś interesie jest żeby istniały molochy Skarbu Państwa. Ludzi trzeba gdzieś obsadzać. Zobaczymy co się będzie dalej działo i czy Nauta to wytrzyma.

      • 16 2

  • Zamiast polityki budujmy statki. (1)

    Mniej polityków na najwyższych szczeblach, więcej fachowców od organizacji, a będzie dobrze.

    • 10 1

    • w RSB niedługo będzie więcej ludzi od prowadzenia projektu niż robotników

      • 2 5

  • Remontowa (1)

    Wszytko się narazie trzyma dzięki temu, że Pan S. to dobrze organizuje. Ale on już jest stary, a nikogo w jego miejsce nie widać.....

    • 8 18

    • Organizują to ludzie

      Zarząd, Kierownicy remontów, zespołów prac czy wydziałów, wreszcie Foremani. Pan Prezes Soyka nie ma z tym nic wspólnego, rozlicza Zarząd ze spełnienia planów rynkowych.

      • 6 5

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kądziela

Od 2008 roku związany z rozwojem usług inżynierskich, serwisowych i informatycznych SESCOM SA jako dyrektor handlowy. Aktualnie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży usług oraz poszerzanie oferty usługowej jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.Doktor Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Magister Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.Od 2000 roku związany z branżą usługową, głównie z usługami technicznymi, inżynierskimi oraz Facility Management. Od 2004 roku...

Najczęściej czytane