- 1 W Porcie Gdańsk powstał terminal dla wojska (60 opinii)
- 2 Samochodowiec pracujący dla wojska w Gdyni (141 opinii)
- 3 W porcie znaleziono bombę. Ważyła 250 kg (115 opinii)
- 4 Terminal instalacyjny. Budowa w tym roku (61 opinii)
- 5 Dźwiedźma - introligatorka z powołania (35 opinii)
- 6 Spółka Mondry pozostanie w "zbożowym" (22 opinie)
Sezon na chrzty w Remontowa Shipbuilding
W Remontowa Shipbuilding odbył się podwójny chrzest. "Highland Defender" i "Highland Chieftain" to statki typu PSV przeznaczone do obsługi morskiego przemysłu wydobywczego, zbudowane na zamówienie czołowego armatora floty offshore na Morzu Północnym.
Statki pełnić będą funkcje zaopatrzeniowe przewożąc ładunki sypkie, płynne i inne rodzaje zaopatrzenia dla morskiego górnictwa naftowego. Przystosowane są również do zwalczania pożarów i zbierania rozlewów olejowych. Projekt koncepcyjny oraz cała dokumentacja opracowana została przez polskie biuro projektowe MMC Ship Design & Marina Consulting Ltd z Gdyni.
Jednostki zbudowane tradycyjnie pod nadzorem towarzystwa klasyfikacyjnego ABS (American Bureau of Shipping), objęte zostały certyfikatem "Clean Design" uzyskując tzw. "Green Passport". Oznacza to, iż w konstrukcji tych jednostek nie korzystano z materiałów potencjalnie niebezpiecznych dla zdrowia ludzkiego lub środowiska naturalnego. Statki pływać będą pod banderą Wielkiej Brytanii.
- Stocznia miała już okazję współpracować wcześniej z tym armatorem. W 2010 roku przekazane zostały dwa statki typu AHTS służące do obsługi platform i wież wiertniczych, które nadal eksploatowane są bezawaryjnie - twierdzi Andrzej Wojtkiewicz, prezes Remontowa Shipbuilding.
Z kolei pod koniec czerwca w Remontowa Shipbuilding odbył się chrzest trzeciego z serii ośmiu statków typu PSV zbudowanego dla jednego z największych amerykańskich armatorów floty przeznaczonej do obsługi morskiego przemysłu wydobywczego. Zgodnie z przyjętą przez armatora zasadą wszystkie statki tej serii otrzymują imiona kolejnych gatunków antylop afrykańskich. Ten otrzymał imię "Sable".
Podobnie jak poprzednie, tak i ten statek wejdzie w skład liczącej ponad 200 jednostek floty i po opuszczeniu stoczni będzie pracował przy obsłudze pól naftowych i instalacji poszukiwawczo wydobywczych. Statek zbudowany został według projektu opracowanego przez polskie biuro konstrukcyjne MMC Ship Design & Marine Consulting z Gdyni, pod nadzorem towarzystwa klasyfikacyjnego ABS.
Miejsca
Opinie (18) 6 zablokowanych
-
2013-07-08 18:51
Zamknąc ten obóz pracy!! (2)
Remotówka powinna byc zamknieta w trybie natychmiastowym,Ludzie pracuja tam za 12-18 zł za godzine .A tym czasem te same statki budowane przez tego samego aramtora w Norwegii sa budowane za te same pieniadze ,lecz robotnicy zarabiaja 4-5 razy wiecej są ubezpieczeni płacą składku emerytalne(nie Zus).I Maja swiadomośc że nie płacą podatki na kraj który jest prostytutką Europy
- 8 22
-
2013-07-09 08:58
Widać związkowy frustrant zza płotu.
Ich podejście lepsze, by nie było wyzysku w pracy zrobić tak by nie było pracy. Nie ma pracy nie ma wyzysku, ot związkowa logika.
- 2 0
-
2013-07-09 08:14
Frustraci
Ty Frustracie, jedź się leczyć do tej Norwegii.
Skoro jeszcze jesteś tu to pewnie się tam nie nadajesz miernoto.
A poza tym to jakoś dziwnie firmy i doświadczeni ludzie - Polacy przyjeżdżają z Norwegii aby pracować w REMONTOWEJ.- 3 0
-
2013-07-08 18:34
pamiętam jak prezesowi Soyka przeszkadzały i wstydził się zresztą przed klientelą rur wystających (1)
przed biurowcem remontówki. 1 mln zł wydał żeby je schować pod ziemie. Przecież ku.....a to jest stocznia?! rury blacha itp.
a tak na marginesie, naczucie się szanowac stoczniowców, nie wiecie jaka to jest p********a robota, człowiek poświęca 40 lat życia żeby robić w ciężkich warunkach, a mu na starość dopierdzielają, żeby założyć działaność, brak wypłat(dawna stocznia gdańska) itp. itd.- 5 11
-
2013-07-09 08:38
do filozofa
Nie obrażaj filozofów.Jak chcesz skansen to popatrz (niestety na Stocznię Gdańską)
- 1 1
-
2013-07-08 17:55
Ale czemu nie napiszecie zanim będzie wodowanie? (2)
tylko już po fakcie.
- 4 0
-
2013-07-09 05:53
M.
To nie bylo wodowanie tylko chrzest. wodowanie to co innego :)
- 1 0
-
2013-07-09 00:00
Chrzest po ukończeniu wyposażania statku. Wodowania były dawno temu...
- 1 0
-
2013-07-08 09:58
Oby tak dalej. (2)
Liczę że nie tylko obecna moc produkcyjna zakładu jest w pełni obłożona, ale że również Remontowa ze względu na ilość pracy będzie musiała przejąć część majątku stoczni Gdańskiej jak i zwiększyć zatrudnienie o tą część pracowników SG, którym chce się pracować a nie tylko strajkować.
- 25 0
-
2013-07-08 12:41
czyli związkowcy na bruk (1)
- 7 3
-
2013-07-08 18:57
w Remontowej by się odnaleźli co najwyżej w BHP
o ile mają o nim pojęcie.
- 1 3
-
2013-07-08 13:02
dokładnie (1)
dokładnie popieram w 100 % niech najlepiej zabiorą całą wyspę i zatrudnia tylko tych ludzi rzeczywiście pracujących
- 11 1
-
2013-07-08 18:29
idź i dzień przepracuj w stoczni paj.acu! wpadłbyś do włazu i tyle by z ciebie było
WEŹ SIĘ ZA ROBOTE!!
- 1 5
-
2013-07-08 10:49
Dodajmy ze statki typu AHTS zaprojektowane zostały przez wchodzące (1)
w skład Grupy Remontowa biuro projektowe RMDC (dawniej NED). Jakoś tak dziwnie to umknęło jak zwykle...
- 11 1
-
2013-07-08 13:44
Tyle, że to było dawno.
a Ci , którzy to projektowali odeszli dzięki dziwacznemu poprzedniemu prezesowi tej firmy.
- 0 2
-
2013-07-08 09:07
Czy ankieta zawsze ma ten sam schemat ? (1)
Kto jest Twoim bohaterem i dlaczego właśnie Lenin ?
- 11 6
-
2013-07-08 09:09
gdyż aż ponieważ
- 1 2
-
2013-07-08 08:48
Za plotem sezon na palenie opon
- 24 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.