- 1 Enterprise Investors inwestują w Sescom (10 opinii)
- 2 Coraz więcej zboża w trójmiejskich portach (87 opinii)
- 3 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (83 opinie)
- 4 Terminal agro. Postępowanie odwołano, aby ogłosić nowe (86 opinii)
- 5 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (253 opinie)
"Skromna" jednostka z Sunreef Yachts
Gdańska stocznia Sunreef Yachts postanowiła stworzyć jacht dla osób, którym nie zależy na bardzo wysokim luksusie. Sunreef 58 ma być katamaranem skromniejszym, mniejszym i lżejszym niż dotychczas budowanych przez firmę. Jego cena ma być też odpowiednio niższa. Cena najmniejszej jednostki typu Sunreef 58 ma rozpoczynać się od... 850 tys. euro.
Koszt tego katamaranu i tak jest wysoki dla zwykłego klienta. Jednak jednostki wyprodukowane wcześniej przez Sunreef Yachts kosztowały wielokrotnie więcej. Przykładowo, jeden z pierwszych wyprodukowanych przez SY jachtów (22,5 metrowy katamaran Sunreef 74 CHE) kosztował ponad 3 mln euro.
- Zbudowany z materiałów kompozytowych high-tech, przy zastosowaniu infuzji próżniowej, Sunreef 58 będzie jachtem luksusowym i wydajnym, zapewniającym wygodę dla 8-9 osób zakwaterowanych w 4-5 kabinach - w zależności od układu łodzi wybranego przez klienta - mówi Dagmara Pierzak z Sunreef Yachts.
Sunreef 58 będzie miał długość 58 stóp (18,25 m) i szerokość 30,18 stóp (9,2m). Wyporność jachtu to 26 ton. Oprócz żagli jacht będzie wyposażony w dwa silniki o mocy 75 koni mechanicznych.
Na pokładzie będzie miejsce na kuchnię, stację nawigacji i jadalnię. Kabiny będą znajdowały się pod pokładem. Pierwsza, premierowa jednostka jest planowana już na wiosnę 2011 roku.
Ruch statków w Zatoce Gdańskiej
Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.
Miejsca
Opinie (9) 3 zablokowane
-
2010-10-13 11:49
luksfery z markietu budowlanego rulez!
- 0 0
-
2010-10-13 11:36
A czy warto w tej firmie pracowac...
Miałam propozycję pracy w tej firmie, ale zrezygnowałam...nie wiem, czy dobrze zrobiłam, zdecydowały względy dojazdu..a może jednak źle zrobiłam...ostatnio przeglądałam goldenline i zauważyłam, że sporo ludzi pozwalniało się i odeszło do innych firm..więc może coś w tym jest. A może ktoś pracował, albo obecnie pracuje w tej firmie i może coś więcej powiedziec. Jakie są warunki pracy, atmosfera, na ile trzeba znac jężyk angielski...Będę bardzo wdzięczna...
- 0 0
-
2010-10-12 21:42
Sojego czasu mieli sporo problemów z
jakością i trwałością konstrukcji. Ale miejmy nadzieje że to problemy wieku dziecięcego i juz wyeliminowane.
- 1 0
-
2010-10-12 14:49
(1)
czy Sunreef płaci za te artykuły ? Średnio raz na miesiąc piszecie o tej spółce, dziwne.
- 11 1
-
2010-10-12 18:33
Mają widocznie zatrudnioną dobrą osobę od kontaktu z mediami. Poprzez to budują swój wizerunek.
- 5 0
-
2010-10-12 13:25
Z braku laku z wytwórni łódek robi się stocznie ach jak pysznie (2)
to może ta zacna stocznia jakiś statek zbuduje a nie tylko łódeczki a jeśli nie moze to zmieńcie nazwę
- 3 17
-
2010-10-12 13:45
wytwórnia łódek.. ahahahahah (1)
18 metrowa łódka za 850 tys eur......powinnaś być dumna, że mamy taką STOCZNIĘ....
- 5 3
-
2010-10-12 14:48
my??
przecież to francuski kapitał...
- 0 1
-
2010-10-12 13:42
troche drogi ten ponton
może wezme na 30 lat i będę się lansował jak warszawiak w sopocie
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.