- 1 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (74 opinie)
- 2 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (245 opinii)
- 3 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (177 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (118 opinii)
- 5 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (11 opinii)
- 6 Wyższy zasiłek pogrzebowy (117 opinii)
Balticon i gdyński port stworzą zaplecze kolejowe
Balticon, operator ruchu kontenerowego i Zarząd Morskiego Portu Gdynia SA stworzą zaplecze kolejowe dla nowego Centrum Logistycznego w gdyńskim porcie. Już podpisano list intencyjny w tej sprawie. Centrum powstanie w pobliżu dwóch terminali kontenerowych BCT i GCT.
Zgodnie z porozumieniem, gdyńska firma Balticon zobowiązała się do długoletniej dzierżawy terenu oraz zbudowanej przez zarząd portu w Gdyni infrastruktury. Spółka zapewni też obsługę serwisową kontenerów wszystkich klientów gdyńskiego centrum logistycznego. Inwestycja ma na celu skupienie w jednym miejscu operatorów logistycznych, firm spedycyjnych oraz przedsiębiorstw oferujących usługi depot. Takie rozwiązanie pozwoli na znaczne zmniejszenie kosztów obsługi kontenerów oraz skrócenie czasu ich transportu.
- Dostrzegamy konieczność budowy centrum logistycznego i olbrzymie znaczenie tej inwestycji dla regionu, dlatego też chcemy partycypować w jego powstaniu i późniejszym rozwoju. Podpisanie listu intencyjnego z ZMPG SA daje Balticonowi duże możliwości zagospodarowania infrastruktury kolejowej na dzierżawionym terenie oraz prawo do serwisowania kontenerów dla klientów nowej inwestycji - mówi Tomasz Szmid, prezes zarządu Balticon SA. - Nasi wieloletni gdyńscy partnerzy: armatorzy APL, CMA CGM i OOCL sygnalizowali nam zapotrzebowanie na obsługę dodatkowego wolumenu kontenerów w ruchu kolejowym. Cieszymy się, że będziemy mogli szybko i profesjonalnie odpowiedzieć na ich potrzeby związane z intensywnym rozwojem przewozów kolejowych w rejonie Portu Gdynia.
Ta inwestycja wpisuje się w główne kierunki rozwoju portu, które związane są z obsługą drobnicy w kontenerach, na promach i statkach ro-ro. Posiadane tereny pod inwestycje w sferze logistyki zlokalizowane w Porcie Zachodnim stanowią o atrakcyjności portu dla wciąż rozwijającej się w tym obszarze bazy klientów i inwestorów. Wśród nich są dziś oprócz Balticon SA m.in. Rolls-Royce, Terramar Spedycja Międzynarodowa, Morska Agencja Gdynia, MOSTVA, BCT. Planowane nakłady inwestycyjne zarządu portu na lata 2012-2014 to ponad 450 mln zł. Inwestycja w zaplecze kolejowe dla nowego centrum logistycznego pochłonie około 13,5 mln zł.
- Powstanie centrum logistycznego w znaczący sposób wpłynie na wzrost zainteresowania armatorów naszymi usługami. Z kolei współpraca z naszym wieloletnim partnerem - Balticonem, największym w Polsce dostawcą serwisu kontenerowego - pozwoli na dalszy wzrost dostępności portu od strony zaplecza. Zamierzamy zrealizować tę inwestycję jak najszybciej, by przystąpić do efektywnej eksploatacji nowego centrum logistycznego - mówi Janusz Jarosiński, prezes zarządu ZMPG SA.
Miejsca
Opinie (29) 2 zablokowane
-
2012-11-15 16:56
prezesiki po 30 tys zł (5)
nowe kontrakty, umowy i podwyżki pensji.
Natomiast karaluchy na dole umowy śmieciowe i brak pracy... Do tego juz nawet posiłki profilaktyczne zimą nie dla operatorów sztaplarek :)- 5 11
-
2012-11-15 21:26
(2)
weż się lepiej do roboty
- 3 1
-
2012-11-15 21:36
(1)
koncepcyjnej :-)
- 2 1
-
2012-11-21 21:46
a co to????
wiesz chociaż co to słowo znaczy he?
- 0 0
-
2012-11-21 21:43
he
kierownictwo niech weźmie się za robotę a nie zajmują tylko stanowiska,poniektóry nie mają pojęcia poco tam są,żal mi pana panie prezesie,ŻAL.
- 0 0
-
2012-11-21 15:52
zimy jeszcze nie ma
Facet bredzisz - kiełbasa Ci nie smakuje, becet nie będzie Ci fundował jedzenia.
- 0 1
-
2012-11-16 13:52
balticon (1)
balticon ?pan prezes niech najpierw zrobi porządek z ludźmi na swoich depotach (ruszy d*pę za swojego biurka lub sprzed kominka w domu wieczorem)większego chamstwa u buractwa nigdzie niema jak na depotach balticonu.tam ludzie pracują za kare lub mysla ze sa bogami .w gdyni juz trzeba zlozyc podanie w trzech egzemplarzach i dolaczyc zdjecie zeby wydali lub zdjęli kontener.spróbuj to zrobić w Gdańsku tam to jest mistrzostwo w nocy to lepiej niezajezdzac po 23 bo na dziendobry dostajesz zjoby a źle spojrzysz to postoisz nawet do rana póki depot był na hutniczej jakoś to wygladalo bo byli pod oknami prezesa a teraz to maja to gdzieś !!!!! a o kierowcach balticonu to lepiej niegadac wml i cala polska.jaka firma tacy pracownicy !!!
- 10 3
-
2012-11-21 21:19
prawda
przedewszystkim pożądek z kierownictwem,dla coniektórych nie jest to odpowiednie stanowisko,zwykli pierdzący w stołek bez kompetencji i nieodpowiedzialni ludzie.
- 0 0
-
2012-11-17 22:52
Balticon?to te przekręty które wydymał niejaki Nalepa z Serenity na 9baniek?
haha Szmid ty się lepiej już nie bierz za żaden interes bo tylko smrÓd po nich pozostaje a twoje słupy muszą szybcikiem likwidować konta na "fejsbuczkach" i goldenlinach. Do dziś wasze małoletnie słupy muszą się ukrywać w cieniu.
P.S
Gdzie jest Justyna K.?:-)- 6 1
-
2012-11-16 23:44
suchara
Co Ty za glupoty gadasz o pracy depotu w Gdansku? Ilekroc tam zajezdzam w nocy (a zdarza sie to czesto) to nie mam najmniejszego klopotu z obsluga.. wiadomo chlopaki w nocy sa zaspane, ale nigdy nie czekalem do rana!!! max.10 minut, ewentualnie ciut dluzej jak bylo wiecej aut!! przestancie pisac glupoty...
- 4 2
-
2012-11-15 14:30
Brawo GDYNIA !!! To już koniec portu w gdańsku. (3)
betonom opadła kopara - bezcenne
PS
Za chwilę to samo będzie z lotniskami :)- 14 20
-
2012-11-16 21:10
Lotnisko w Gdyni to chyba dla motolotni. Za sto lat nie doścignie Rębiechowa. Poza tym, jest dużo inwestycji w gdańskich portach. Poszukaj, poczytaj, wtedy się podniecaj.
- 0 0
-
2012-11-16 14:22
response
Słoneczko, to nie tak, bo populacja w Gdańsku jest 2 razy większa. Kolokwialnie ujmując, to mniej więcej tak jakbyś porównywał osiągnięcia Niemiec i Austrii
- 0 0
-
2012-11-15 14:33
flame makerom dziękujęmy
idź spać dzieciaku
- 11 0
-
2012-11-16 17:15
nowa maszynka do mielenia
cieniasów z arki i bałtyku
- 1 0
-
2012-11-15 15:54
Lotnisko, centrum logistyczne i rozbudowa terminali w Gdyni (2)
Już teraz są korki na zjazdach i wjazdach estakady. Co z nowymi połaczeniami drogowymi ? Przeciez na lotnisko lub do magazynu trzeba w rozsądnym czasie dojechać, bo inaczej nie ma to wiekszego sensu ekonomicznego.
W dzisiejszych czasach liczy się przede wszystkim czas i dobrze rozbudowana infrastruktura drogowa.- 9 2
-
2012-11-16 09:27
Rysiu Krauze jakoś na lotnisko dotrze, dla niego jednego nie ma po co budować nowej drogi. (1)
A co do portu to pomysł z pomyślunkiem, kolej jest najlepszym rozwiązaniem tutaj. Po prawdzie nie musi nawet rozwozić kontenerów po Polsce, starczy, że wywiezie je z miasta a dalej niech się dzieje co chce, jak chcą mogą sobie je na tiry załadować.
- 2 0
-
2012-11-16 12:11
Jeżeli kontenery miały by być rozwożone koleją to na Puckiej przed szlabanami będzie korek do Makro na Hutniczej
- 1 0
-
2012-11-16 09:49
Panie dariuszu ! Stoimy murem za arturem !:)
- 1 1
-
2012-11-16 08:22
Ciekawe za czyje pieniadze???
Bo port caly byl zbudowany za podatnikow pieniadze
- 2 0
-
2012-11-15 15:21
czyli jeszcze więcej tirów w centrum Gdyni. Juz teraz estakada jest zapchana (2)
a co bedzie po rozbudowie?
- 7 17
-
2012-11-15 20:35
to jest po to by odciążyć drogi i rzucić kontenery na kolej
- 5 1
-
2012-11-15 16:01
Przenieść Stena Line do Gdańska
Biznes i praca są od kontenerów, nie od plandek na promach
- 4 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.