- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (66 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 3 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (246 opinii)
- 4 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (111 opinii)
- 5 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (74 opinie)
- 6 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (95 opinii)
Hamburg Süd nowym klientem DCT Gdańsk
Najpierw była umowa z G6, potem z linią żeglugową United Arab Shipping Company, a teraz z niemieckim armatorem kontenerowców Hamburg Süd. DCT Gdańsk zyskał kolejnego klienta. Na razie chodzi o kontenery, ale niewykluczone, że do Gdańska trafią też statki należące do Hamburg Süd.
- Ostatnie tygodnie obfitują w informacje o powiększającym się wachlarzu klientów DCT Gdańsk. To z jednej strony naturalny wynik naszych długoletnich prac nad zbudowaniem solidnej marki, z drugiej zaś potwierdzenie, że unikatowa oferta DCT Gdańsk jest atrakcyjna dla globalnych przewoźników, będących światowymi liderami w branży przewozów kontenerowych - ocenił Dominik Landa, dyrektor handlowy DCT Gdańsk.
Niemiecka linia kontenerowa posiada ponad 250 biur przedstawicielskich na całym świecie. W 2015 r. otrzymała nagrodę Asia Cargo News "Best Green Shipping Line" (najlepsza ekologiczna linia żeglugowa). Kontenery Hamburg Süd będą korzystały w DCT z cotygodniowego serwisu dowozowego Seago Line.
W połowie lipca w DCT zainaugurowano nowe połączenie linii United Arab Shipping Company (UASC). Teraz do Gdańska zawija regularny serwis dowozowy, wspierający połączenie UASC pomiędzy Europą Północną a Wschodnim Wybrzeżem Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. United Arab Shipping Company jest globalnym przewoźnikiem kontenerowym wywodzącym się z Bliskiego Wschodu. Firma powstała w 1976 roku, na całym świecie obsługuje 240 portów, ma ponad 185 biur przedstawicielskich.
Czytaj też: Kolejny serwis oceaniczny w Gdańsku. DCT podejmuje współpracę z G6
Z kolei 10 sierpnia wpłynie do Gdańska pierwszy statek w ramach serwisu aliansu G6 Azja-Europa na Morze Bałtyckie. Alliance tworzy sześć znaczących linii kontenerowych na świecie - APL, Hyundai Merchant Marine, Mitsui OSK Lines, Hapag-Lloyd AG, Nippon Yusen Kaisha i Orient Overseas Container Line. Porozumienie powołano do życia w grudniu 2011 roku. Teraz członkowie sojuszu podjęli decyzję o przedłużeniu jednego ze swoich serwisów, czyli serwisu Loop 7 Azja-Europa na Morze Bałtyckie. Przed przekroczeniem Oceanu Indyjskiego ten cotygodniowy serwis zawija do europejskich portów: Rotterdamu, Hamburga i Southampton, a teraz także do Gdańska. W Azji Loop 7 zatrzymuje się w Singapurze, Yantian, Qingdao, Szanghaju oraz Hongkongu. Gdańsk będzie trzecim portem europejskim według kolejności zawinięć.
DCT (Deep Water Container Terminal) jest największym polskim terminalem kontenerowym oraz jedynym terminalem głębokowodnym w rejonie Morza Bałtyckiego, do którego bezpośrednio zawijają statki z Dalekiego Wschodu. Właścicielem DCT jest spółka zarejestrowana w Polsce, która w większości należy do Global Infrastructure Fund II, funduszu zarządzanego przez Macquarie Group of Companies, z siedzibą główną w Australii.
Miejsca
Opinie (46) 5 zablokowanych
-
2015-07-23 07:13
To co będzie w Gdyni? (2)
Kolejne dwa, bardzo dobrze wyposażone depo na pustaki? Czasami jakiś samochodowiec i wiatraki.
- 45 9
-
2015-07-23 09:32
Za rok otwarcie DCT 2 i gdyńskie terminale kontenerowe przestaną być potrzebne (1)
- 18 6
-
2015-07-23 09:45
lol
Pie......cię hipolicie
- 3 11
-
2015-07-23 09:16
Wyjedźcie z tego kraju gdziekolwiek, nie lękajcie się.
- 23 7
-
2015-07-23 08:35
CTO
Panowie, również musicie się zorganizować w związek i walczyć o swoje! Współpracujemy razem i wiem jaki wyzysk panuje w Waszych szeregach. Razem silniejsi!
- 20 10
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.