- 1 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (47 opinii)
- 2 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 3 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (61 opinii)
- 4 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (209 opinii)
- 5 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (283 opinie)
- 6 Bon energetyczny powinien być wyższy (122 opinie)
Jeden z największych armatorów wybrał Gdańsk
Jeden z największych na świecie armatorów - CMA/CGM podjął decyzję o uruchomieniu wspólnego z Team Lines liniowego serwisu kontenerowego na trasie: Hamburg - Bremerhaven - Gdynia - Gdańsk - Bremerhaven - Hamburg.
Od 8 grudnia do Gdańskiego Terminalu Kontenerowego zawijać będzie co środę jeden z trzech obsługujących tę linię statków : mv Charlotta, mv Rijnborg i mv Thetis. Każdy z nich może jednorazowo załadować ok. 1,7 tys.TEU. Choć różnią się sylwetkami i konstrukcją, zbliżone mają długość (ok. 170 metrów), szerokość (ok. 24 metrów) i zanurzenie (ok. 7 metrów).
Nowy serwis istotnie poszerzy ofertę Gdańskiego Terminalu Kontenerowego. - Obok dotychczas obsługiwanych linii Unifeeder, Team Lines i APL, stała obecność statków CMA/CGM w gdańskim porcie znacznie ułatwi rywalizację z konkurencją - informuje Janusz Kasprowicz, rzecznik Zarządu Morskiego Portu Gdańsk. - Służące Terminalowi Nabrzeże Szczecińskie przyjmować może statki o nośności do 20 tys. DWT.
Obecnie w gdańskim porcie obsługiwanych jest trzynaście linii kontenerowych - zarówno bliskiego, jak i oceanicznego zasięgu.
Ruch statków w Zatoce Gdańskiej
Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.
Miejsca
Opinie (23) 2 zablokowane
-
2010-12-01 22:04
Pytanie (1)
Kto projektował Terminal? Domyślam się że to nasze polskie biuro projektów.
- 1 0
-
2015-10-12 23:42
inż Szwałek projektował
- 0 0
-
2010-12-01 22:09
POdobno w Gdańsku POświęcą się i dla "Słońca Peru" POrt POpracuje za darmo !!! (1)
Wszystko zrobimy i Gdynię zatopimy .To hasło dominuje!!!
- 2 8
-
2010-12-05 12:00
Człowieku
Idź, ulep Jarosława ze śniegu i daj sobie spokój. Święta idą. Czas radości.WSZYSTKO co dotyczy Polski, a zwłaszcza sukcesów gospodarczych, zasługuję na radość. Musisz być cholernie samotny i smutny. W Nowy Roku, życzę Tobie więcej sukcesów.
- 0 1
-
2010-12-02 14:29
historyk
Gotenhafen też była bazą dla niemieckich łodzi podwodnych 1940-1945.
- 2 0
-
2010-12-02 09:15
ferber (1)
Gdańsk nigdy nie mial kompleksów w stosunku do gminy Gdynia. To Port W Gdańsku jest największym polskim portem.
- 2 2
-
2010-12-02 09:55
Gdynia to polski port, ten w gminie Gdańsk jest niemiecki.
- 0 4
-
2010-12-02 09:53
Rozwalają mnie te arykuły, a la gierkowska propaganda sukcesu.
Do walki o przeładunki! Współzawodnictwo z Gdynią dźwignią gdańskiego sukcesu. Port naszą radością, troską, nadzieją
- 2 2
-
2010-12-01 12:38
(4)
Brawo Gdynia, mlode, dynamiczne miasto. A w powolnym co? Jak zwykle nic się nie dzieje... tylko zazdrość gdańszczan zżera...
- 8 57
-
2010-12-01 14:27
to prowokacja! (2)
zdaje się, że podniecony gdańszczanin próbuje zasiać niepotrzebne i podejrzane dywagacje burzące kruchy pokój w trójmieście:)
- 9 3
-
2010-12-01 21:00
ich wszystko boli (1)
nawet to że nas nie boli tak jak ich boli
- 2 2
-
2010-12-02 08:25
Jeden człowiek mnie zrozumiał. Jasne, że gdańszczanie żyją w stanie permanentnej zazdrości wobec oszołamiających osiągnięć Gdyni. Mają straszne kompleksy...
- 1 3
-
2010-12-01 12:50
czytanie ze zrozumieniem nie boli ;>
dlatego MINUS
- 15 2
-
2010-12-02 01:34
CMA/CGM
Czy już wcześniej CMA/CGM nie był na GTK, później na DCT i "jutro" zaś na GTK?
- 1 0
-
2010-12-01 22:49
Prawda jest taka że armatorzy i firmy spedycyjne wybierają nasze porty bo NIE MAMY na drogach wag dla TiR-ów
Połowa tych kontenerów przekracza dopuszczalna wagę i rozjeżdza nasze drogi, np. w Holandii nie udało by się im nawet wyjechać 1km za bramę portu. Powyższa wiadomość naprawdę brzmi: "Będzie parę milionów euro więcej ale Państwo dołoży miliardy do dróg !!!"
- 12 0
-
2010-12-01 21:20
coz gdybys my mieli autostrade ze Szczecina do (lub przynajmniej w okolice ) Gdanska , to nikt by sie nie wysilal zeby z
Hamburga posylac kontenerowiec
- 2 1
-
2010-12-01 20:26
nestor
To jest sztuka akwizycji. Gdynia ma lukrowane place, magazyny, a wiatr hula po nabrzeżach. Brawo Gdańsk.
- 9 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.