- 1 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (72 opinie)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (53 opinie)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 4 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (287 opinii)
- 5 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (70 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (239 opinii)
MOL zamiast Lotosu. Rebranding stacji paliw
Marka MOL zagości wcześniej na polskim rynku niż wynika to z zapisów umowy. Chodzi o przejęcie 417 stacji Grupy Lotos w ramach realizacji środków zaradczych Komisji Europejskiej. Szczegóły procesu rebrandingu nadal są dopracowywane, poinformował agencję ISBnews wiceprezes MOL Group Péter Ratatics.
Paliwo tańsze na wakacje. Jakie promocje na stacjach?
Stacje MOL zastąpią stacje Lotos
Zgodnie z zawartą umową, MOL ma prawo używać marki Lotos przez pięć lat.
- Jednak planujemy wprowadzić własną markę wcześniej, niż wynikałoby to z zapisów umowy. W tej chwili jednak wciąż jeszcze pracujemy nad szczegółami planu rebrandingu - twierdzi Péter Ratatics w rozmowie z ISBnews. - MOL planuje również wprowadzenie w Polsce paliw premium, pochodzących z polskich rafinerii, ale wzbogaconych o unikalne dodatki własnej produkcji, a także wejście do Polski konceptu Fresh Corner, własnej marki spożywczej MOL.
Marka MOL na przejętych stacjach może zostać wprowadzona w ciągu roku od finalizacji transakcji.
Tarcze antyinflacyjne przedłużone do końca października 2022 r.
Węgierski koncern przejmuje stacje paliw w Polsce
MOL (Magyar Olaj) jest największą spółką na Węgrzech pod względem wartości przychodów ze sprzedaży. Koncern zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej i gazu (m.in. ze złóż w Rosji i Kazachstanie), rafinacją ropy naftowej oraz sprzedażą hurtową i detaliczną produktów rafineryjnych. Kontroluje słowacki Slovnaft i włoską rafinerię IES. Ma udziały w chorwackiej firmie naftowej INA. Jest aktywna w ponad 30 krajach. Spółka publiczna notowana na giełdach w Budapeszcie i Warszawie.
E10 - rząd chce wprowadzić nowy rodzaj benzyny
Od listopada 2018 r. największym udziałowcem jest państwo węgierskie z 28,3 proc., 25,8 proc. posiadają inwestorzy zagraniczni (głównie instytucjonalni), 7 proc. - OmanOil (Budapest) Limited, 7,3 proc. - CEZ MH B.V., 6,4 proc. - OTP Bank Nyrt., 5,7 proc. - Magnolia Finance Limited, 5 proc. - ING Bank N.V., 3 proc. - Crescent Petroleum, 3 proc. - Dana Gas PJSC, 5,5 proc. - krajowi inwestorzy instytucjonalni, 3 proc. - krajowi inwestorzy indywidualni.
Miejsca
Opinie (632) ponad 20 zablokowanych
-
2022-07-26 13:14
Polska podległa i niepodlegle Węgry
- 15 6
-
2022-07-26 13:05
chcemy takich cen paliw jak mają Wegrzy
- 24 1
-
2022-07-26 13:02
Dobra zmiana.
- 3 9
-
2022-07-26 13:01
MOL???
Wongry, dziękuję, nie tankuję.
- 37 6
-
2022-07-26 12:54
Na pewno nie będę tankował u madziarskich faszystów.
Sprzedaż Lotosu w ten sposób to grubymi nićmi szyte przestępstwo ciężkiego kalibru.
- 52 6
-
2022-07-26 12:41
(1)
Podejrzewam, że początki będą trudne.
Ludzie będą pobjkotowac tę markę.
I być może nawet kilka stacji trzeba będzie zamknąć.
Poza tym zielony kolor dla stacji paliw jest najgorszym możliwym wyborem. Chyba, że będą sprzedawać ekogroszek;)- 25 7
-
2022-07-26 12:52
No, i zapewne dlatego BP z zielonym logo tak cienko przędzie: w ubiegłym roku mieli "tylko" 12,85 mld USD zysku - jakieś 60 mld złotych.
- 7 0
-
2022-07-26 12:29
Rozstrzygnieto konkurs pod haslem "Jak spier#olic to co dobrze dziala"
- 80 6
-
2022-07-26 12:25
Ależ to będzie piękna katastrofa. Porównywalna z sukcesem LUK-OIL
- 48 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.