• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mann Lines wraca do Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego

erka
19 grudnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Po trzyletniej przerwie Mann Lines postanowił znów prowadzić swoje operacje żeglugowe na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym. Po trzyletniej przerwie Mann Lines postanowił znów prowadzić swoje operacje żeglugowe na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym.

Do Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego BCT w Gdyni przypłynął statek Anke Ehler, należący do Mann Lines. Na mocy porozumień ze swoimi klientami i ustaleń z BCT, Mann Lines wrócił, po trzyletniej przerwie, aby prowadzić swoje operacje żeglugowe w Gdyni.



Mann Lines oferuje dziewięciodniowy serwis na trasie Rotterdam - Gdynia - Kaliningrad - Riga - Kiel - Rotterdam. - Powrót Mann Lines to wyraz zaufania do firmy, do naszej  stabilności we wspieraniu biznesu klientów terminala - komentuje Krzysztof Szymborski, prezes zarządu BCT. - BCT dzisiaj jest zupełnie inną firmą niż 3-4 lata temu. Wszyscy pracownicy włożyli dużo ciężkiej pracy w przemiany i nowoczesny rozwój przedsiębiorstwa. Cieszy mnie, że jest to już widziane przez klientów i że właśnie Mann Lines jest tym pierwszym, który zdecydował się wrócić do BCT.

Mann Lines należy do prywatnej grupy Mann Group świadczącej usługi w zakresie połączeń statkami kontenerowymi oraz ro-ro, usługi agencyjne, przeładunkowe, magazynowe, spedycyjne i frachtowe. Firma została założona w Londynie w 1952 roku.


BCT - Bałtycki Terminal Kontenerowy

Założony w 1979 roku Bałtycki Terminal Kontenerowy z siedzibą w Porcie w Gdyni jest jednym z największych terminali w rejonie Bałtyku.
W ostatniej dekadzie terminal podwoił roczne obroty zbliżając się do granicy 500 tys. TEU. Rekord odnotowano w 2007 roku kiedy obroty BCT wyniosły 493 860 TEU. Roczne możliwości przeładunkowe sięgają 750 tys. TEU, a potencjalna wydajność wynosi 1,2 mln TEU. Spółka zatrudnia obecnie 280 pracowników i kontroluje 27 proc. polskiego rynku przeładunków kontenerowych.
erka

Miejsca

Opinie (21)

  • No i jeszcze gwoli ścisłości. BCT jest własnością filipińczyka (5)

    By żyło się lepiej, wszystkim

    • 23 5

    • bo filipińczycy zabraniają polakom własne linie feederowe zakładać. (1)

      • 1 2

      • Polacy nie mają w filipińskim rządzie takich Wybitnych postaci jak Premier Donald, Jerzy Buzek,

        Janusz Lewandowski i ten z rudą brodą z SLD od prywatyzacji

        • 7 2

    • A (1)

      co jeszcze w porcie Gdynia należy do Polski , tylko dokerzy ????

      • 4 0

      • Nie do Polski, tylko jak już do Europy

        • 3 0

    • Ale żeś od dawna ukrywaną tejemnicą strzwlił. Teraz to już Pilipińce nie mają wyjścia

      i muszą cię zdjąć, he he.

      • 1 0

  • Jedna jaskółka wiosny nie czyni.

    • 10 3

  • KADRY CARGO (1)

    robia tam za 10zl za godzine hahaa....bezczelny KON wykorzystuje pracowników dostajac 10 EURO za roboczo-godzine :)

    pozdrawiam naiwnych!

    • 19 2

    • heh nono pomylke dajesz okolo 11 zeta juz jest

      wyzyskiwacze ale co zrobić Ty nie pojdziesz czy ja to znajdą sie inni naiwni lub nowi swiezaki ale to chyba jest ich metoda nowi ludzie zeby za duzo nie gadali niech przyjdzie 1 do 4 razy znajdziemy innych wazne ze jestesmy do przoddu bo tym stalym i tak podwyzki nie damy od 6 lat bo przeciez ceny sa takie same na stacjach paliw w sklepach itd....żenada prezes konia i jego maly swiat

      • 0 0

  • otworz nowy port obok i zatrudniaj bez wyzysku

    otworz nowy port obok i zatrudniaj bez wyzysku

    • 17 7

  • gp (2)

    kiedyś to tam się pracowało ludzie się przynajmniej nie zabijali .... - a bieda jak był tak jest ...

    • 5 2

    • I

      będzie , taki już los Polaków !!

      • 1 1

    • i dało sie coś na boku ukręcić, cieć co niby pinował działę dostał i oko przymnknął...

      • 0 0

  • (1)

    Ale olbrzym jak go do tego portu w Gdyni wprowadzili.

    • 6 7

    • hehe faktycznie, takie to po dunaju sobie plywaja, a tu wielkie haloo, jak sie przejezdza obok bct to zawsze dzwigi podniesione do gory ramiona, jeden coster (pff) na kilka dni

      • 0 0

  • sekcje tych stateczków były i jeszcze są budowane w gdańskich stoczniach

    dla niemieckich stoczni oczywiście

    • 5 0

  • BCT na zawsze bedzie czerwony

    nic was nie zmieni, macie mentalnosc komuchow i tak pozostanie

    • 5 1

  • i to jest sukces

    widac ze w HH cienizna ich dusi

    • 0 2

  • "Mann Lines wrócił, po trzyletniej przerwie, aby prowadzić swoje operacje żeglugowe w Gdyni"

    ehhh.. jak to wrócił??? przecież pływał do innego terminalu w Gdyni... ogarnąć się tam w tej redakcji...

    • 4 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Maciej Grabski

Przedsiębiorca, inwestor, autor wielu projektów biznesowych. Twórca Olivia Business Centre....

Najczęściej czytane