• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe statki w portfelu zamówień Nauty

VIK
21 lutego 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Statki będą operowały głównie na Bałtyku i Morzu Północnym. Statki będą operowały głównie na Bałtyku i Morzu Północnym.

Stocznia Remontowa Nauta podpisała dwa kontrakty na budowę częściowo wyposażonych statków do połowu ryb. Obie jednostki zostaną zbudowane na zamówienie duńskiego klienta - Karstensens Skibsvaerft AS.

 

Zakontraktowane jednostki to trawlery pelagiczne Torland (B-447) i Tor-ön (B-448). Oba statki będą miały po 49,95 m długości i 13,2 m szerokości. Finalnym odbiorcą trawlerów będzie szwedzki armator - firma Torönland. Statki będą operowały głównie na Bałtyku i Morzu Północnym, łowiąc gatunki takie jak makrele, śledzie i szproty.

Czytaj też: Zmiany w zarządzie stoczni Nauta. Sławomir Latos odwołany

Stocznia Nauta współpracuje z Karstensens Skibsvaerft AS od momentu uruchomienia Zakładu Nowych Budów w Gdańsku. Dotychczas klient zamówił 19 statków, z których 13 zostało już zwodowanych. Dzięki pozyskanym właśnie kontraktom w portfelu zamówień Zakładu Nowych Budów znajduje się obecnie 12 statków, w tym dwie jednostki budowane pod klucz.
VIK

Miejsca

Opinie (52) 5 zablokowanych

  • wezta mnie nie rozsmieszajta z to nauto

    • 20 18

  • (2)

    W gdańsku lepszy klimat nie śmierdzi tak jak w gdyni to nawet robic sie chce

    • 15 31

    • W gdańsku to lepsze warunki dla prowadzenie firmy

      Amber Gold i Pobieraczek coś o tym wiedzą.....

      • 4 2

    • a Gdzie Gdańska Stocznia

      Mienie odzyskać , wiemy że Budyn sie łasi na Terenik na Bloczki!
      spokojnie zabierzemy po wyborach!
      GD najprężniej działająca stocznia w EU!

      • 1 1

  • Gdynia upada na naszych oczach :( (1)

    • 23 14

    • z tego co juz wiadomo to upada ten wiejski portal

      Ktoś przeinwestował ( ach jeju) w serwery, wiec komenty muszą sie zgadzać, by wyżebrać reklamodawców. Tania zagrywka, jeszcze tańszego "portalu"

      • 10 2

  • wszystkie inwestycje w Gdańsku a w zrujnowanej Gdyni nauta sprzedaje tereny portowe... (4)

    • 17 14

    • Odo.

      Młody jestes lub prubojesz siać propagande . Nie Nauta a Vistal.

      • 5 6

    • Horała, zapomniałeś się podpisać :) (2)

      • 4 3

      • To nie Horała, ani platforma (1)

        To zagrywka i przykaz z góry do nabijania komentów.

        • 4 3

        • to jeszcze gorzej i jeszcze głupiej

          dno dna

          • 1 0

  • kadłuby statków.. (2)

    • 20 4

    • ogarnijsie.pl (1)

      Czytaj uważnie, a drugie primo. Czym byłyby statki bez kadlubów ?

      • 6 2

      • Statek to nie tylko kadłub

        i pewnie kształt kadłuba nie był projektowany/modelowany u nas.
        Zawsze coś, ale to tylko podwykonawstwo najbardziej pracochłonnych prac.

        • 3 0

  • Vistalowiec (1)

    Dzien dobry panowie bardzo sie ciesze bedzie robotu dla nas za 14zeta na godzinke. Do robotu !!!! :D

    • 21 3

    • brutto!

      • 3 1

  • Gdynia kiedyś morska potęga Polski dzisiaj miasto upadłe (3)

    • 17 9

    • Gdynia powstała ze względu na politykę (1)

      To nie był powód ekonomiczny. Gdy kapitalizm wrócił do Polski to już nie ręcznego sterowania prywatnym biznesem i losem Polaków. Gdańsk jest metropolią i ściąga inwestorów znacznie więcej niż Gdynia.

      • 2 4

      • Gdańsk to podwykonawca w każdej branży. Albo place tak słabe że szkoda komentować.

        • 2 0

    • Nie była, była sztucznie nadmuchana państwowymi pieniędzmi. Teraz widać ile jest warta na wolnym rynku.

      • 0 0

  • Nauta jako upaństwowiona firma produkuje długi (5)

    Gdy ARP stało się właścicielem Nauty to zaczęły się problemy. Nauta ma większe koszty niż przychody. Komuna wróciła. Długu narobili na 200 mln zł. Podwykonawcy bankrutują. Dobra zmiana.

    • 27 8

    • (4)

      A która stocznia oprócz GSR nie generuje długów?

      • 3 6

      • Crist

        • 3 7

      • Przenoszenie strat to nie jest sposób na biznes (1)

        Już mieliśmy wszystko państwowe i zbankrutowalismy jako kraj. Teraz powielamy te same błędy

        • 4 1

        • Jedną niedokończoną myślą też się biznesu nie robi.

          • 0 0

      • GSR

        he, he długi też mają. Nie płacą wykonawcom na czas. Jakby mieli kasę to byłoby inaczej.

        • 4 3

  • Tylko montex

    Shipyard

    • 4 20

  • Czyli dalej za darmochę synom najgorsza robotę zrobią .
    Do prokuratury za niegospodarność przecież to państwowa firma czyli wszyscy dokładają do zakładu w którym ten jedyny praktycznie klient robi co chce

    • 10 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Tomasz Basiński

W latach 1987 – 1990 kształcił się w sopockim Policealnym Studium Zawodowym w specjalności...

Najczęściej czytane