- 1 Czy chorobowe, to to samo, co zdrowotne? (10 opinii)
- 2 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (59 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (265 opinii)
- 4 Sąd uznał, że Orlen mógł przejąć Lotos (131 opinii)
- 5 Bon energetyczny powinien być wyższy (26 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (232 opinie)
Nowe statki w portfelu zamówień Nauty
Stocznia Remontowa Nauta podpisała dwa kontrakty na budowę częściowo wyposażonych statków do połowu ryb. Obie jednostki zostaną zbudowane na zamówienie duńskiego klienta - Karstensens Skibsvaerft AS.
Zakontraktowane jednostki to trawlery pelagiczne Torland (B-447) i Tor-ön (B-448). Oba statki będą miały po 49,95 m długości i 13,2 m szerokości. Finalnym odbiorcą trawlerów będzie szwedzki armator - firma Torönland. Statki będą operowały głównie na Bałtyku i Morzu Północnym, łowiąc gatunki takie jak makrele, śledzie i szproty.
Czytaj też: Zmiany w zarządzie stoczni Nauta. Sławomir Latos odwołany
Stocznia Nauta współpracuje z Karstensens Skibsvaerft AS od momentu uruchomienia Zakładu Nowych Budów w Gdańsku. Dotychczas klient zamówił 19 statków, z których 13 zostało już zwodowanych. Dzięki pozyskanym właśnie kontraktom w portfelu zamówień Zakładu Nowych Budów znajduje się obecnie 12 statków, w tym dwie jednostki budowane pod klucz.
Miejsca
Opinie (52) 5 zablokowanych
-
2018-02-22 07:39
Wina Tuska.
- 1 0
-
2018-02-22 10:26
Odwalą czarną robotę przy kadłubach.
Nowe pługi do orania Bałtyku. Później płacz że ryb jest mało .
- 5 1
-
2018-02-23 09:59
Ciekawe jaki będzie wynik finansowy... (1)
A trojmiasto.pl kochane mogłoby chociaż raz pofatygować się o reportaż z opłacalności produkcji statków w stoczni Nauta - może wtedy wyborcy lepszej zmiany zrozumieliby na co idą pieniądze polskich podatników. Pracuję w tej branży już ładnych kilka lat i wiem co mówię, a wyniki roczne finansowe tego typu spółki są jawne - wystarczy opublikować na trojmiasto.pl.
- 4 0
-
2018-03-27 19:33
W naucie nie chodzi o zysk czy gospodarnosc...
Jest to twor celowy czyli ma produkowac chocby generuhac 12 milionow straty na kadlubie i sie chwalic , ze dobra zmiana ratuje stocznie.
Np. 8 milionow straty na kadlubie dla Fitjar Mekhaniske Verkstad. Na wprost kontrakt podpisany ze strata, ludzie z Nauty skorumpowani czy podkupieni przez Hugo Stranda - szefa tej norweskiej fitmy.- 0 0
-
2018-04-26 15:40
Na budowę kadlubow, nie statków
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.