• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Prom dla Norwegów opuścił stocznię

VIK
15 listopada 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Remontowa Holding ma nowego prezesa
Prom jednorazowo na pokład może zabierać 21 samochodów osobowych i 147 pasażerów. Prom jednorazowo na pokład może zabierać 21 samochodów osobowych i 147 pasażerów.

Ze stoczni Remontowa Shipbuilding wypłynął kolejny prom zbudowany dla jednej z największych norweskich firm żeglugowych - Torghatten Nord AS z Norwegii. Statek przeznaczony jest do obsługi publicznego transportu wodnego.



Dwustronny prom pasażersko - samochodowy typu ro-ro nosi nazwę jednej z wysp leżących w północnej części Norwegii - VENGSØY i  przeznaczony jest do obsługi publicznego transportu wodnego w tym rejonie. Jednorazowo na pokład może zabierać 21 samochodów osobowych i 147 pasażerów. Prom obsługiwany jest przez 3 - osobową załogę.

Statek o długości 40,6 m z konwencjonalnym napędem o mocy 900 kW osiągać będzie prędkość 12 węzłów. Statek zbudowany został według projektu norweskiego biura Nordnorsk Skipskonsul AS, współpracującego z Remontowa Marine Design & Consulting sp. z o.o zgodnie z wymaganiami Norwegian Maritime Directorates (NMD) i Det Norske Veritas (DNV).

Gospodarka morska Ruch statków w Zatoce Gdańskiej

Ruch statków w Zatoce Gdańskiej

Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.

VIK

Miejsca

Opinie (19) 2 zablokowane

  • Gigant jak

    diabli...

    • 17 0

  • zapewne ma służyć jako taksówka wodna między licznymi wysepkami, fiordami itp.

    • 12 0

  • Tylko po co ten wygląd buta sportowego?? (4)

    • 17 0

    • puma ?

      • 4 0

    • bo to prom sportowy

      • 3 0

    • (1)

      W realu wygląda bardziej jak orka.

      • 2 0

      • a w Kerfurze ?

        • 2 0

  • wygląda jak poniemiecki bunker

    • 10 1

  • myślałem że to poduszkowiec

    • 6 0

  • po czasie

    Szkoda tylko, że prom wypłynął w piątek, a pisane jest o tym we wtorek....Widać że to VIK a nie ERKa :)Neo

    • 3 1

  • (1)

    Jest jaki jest, tzn według założen projktanta i woli klienta który projekt kupuł...Najważniejsze jest to nie był budowany w Konremie, stoczni remontowej w Gdyni...Chińskie stocznie mają o niebo lepsza jakość niz ta pseudostocznia.Z tego należy się cieszyć ze kolejny produkt z etykietą "made in Poland" nie będzie degradował opinii o polskiej branzy stoczniowej

    • 4 1

    • żeźnia

      Sam tam spawałem styki w deszczu, śniegu , wietrze i kilkunasto stopniowym mrozie o jakiejkolwiek plandece zapomnij .Konrem ma wymagania amerykańskie a warunki pracy mongolskie .

      • 1 0

  • Co (2)

    to za szkarada , na pewno złota myśl naszych biur konstrukcyjnych , żenada !! , okropność konstrukcyjna !!!!!

    • 1 10

    • patałachu (1)

      Naucz się czytać ze zrozumieniem : "projekt norweski"

      • 3 0

      • My już nie mamy własnych biur konstrukcyjnych - jesteśmy tylko wyrobnikami według obcych projektów .

        • 2 1

  • Puma?

    to logo na burtach to chyba jakis żart?.. ale jednostka śliczna..

    • 1 0

  • Jaki byl planowany termin zakonczenia budowy i o ile zostalo opóznione zdanie statku??

    Remontowa jest znana z dotrzymywania terminow!

    • 0 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Roman Walasiński

Prezes zarządu Swissmed Centrum Zdrowia. Ukończył Uniwersytet Gdański, Wydział Prawa i...

Najczęściej czytane