- 1 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (14 opinii)
- 2 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 3 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (186 opinii)
- 4 Złoty polski ma już 100 lat (145 opinii)
- 5 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (8 opinii)
- 6 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (104 opinie)
Prom dla Norwegów opuścił stocznię
Ze stoczni Remontowa Shipbuilding wypłynął kolejny prom zbudowany dla jednej z największych norweskich firm żeglugowych - Torghatten Nord AS z Norwegii. Statek przeznaczony jest do obsługi publicznego transportu wodnego.
Dwustronny prom pasażersko - samochodowy typu ro-ro nosi nazwę jednej z wysp leżących w północnej części Norwegii - VENGSØY i przeznaczony jest do obsługi publicznego transportu wodnego w tym rejonie. Jednorazowo na pokład może zabierać 21 samochodów osobowych i 147 pasażerów. Prom obsługiwany jest przez 3 - osobową załogę.
Statek o długości 40,6 m z konwencjonalnym napędem o mocy 900 kW osiągać będzie prędkość 12 węzłów. Statek zbudowany został według projektu norweskiego biura Nordnorsk Skipskonsul AS, współpracującego z Remontowa Marine Design & Consulting sp. z o.o zgodnie z wymaganiami Norwegian Maritime Directorates (NMD) i Det Norske Veritas (DNV).
Ruch statków w Zatoce Gdańskiej
Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.
Miejsca
Opinie (19) 2 zablokowane
-
2011-11-15 12:05
Gigant jak
diabli...
- 17 0
-
2011-11-15 12:10
zapewne ma służyć jako taksówka wodna między licznymi wysepkami, fiordami itp.
- 12 0
-
2011-11-15 12:29
Tylko po co ten wygląd buta sportowego?? (4)
- 17 0
-
2011-11-15 12:39
puma ?
- 4 0
-
2011-11-15 13:22
bo to prom sportowy
- 3 0
-
2011-11-15 16:03
(1)
W realu wygląda bardziej jak orka.
- 2 0
-
2011-11-15 16:22
a w Kerfurze ?
- 2 0
-
2011-11-15 12:31
wygląda jak poniemiecki bunker
- 10 1
-
2011-11-15 12:38
myślałem że to poduszkowiec
- 6 0
-
2011-11-15 13:39
po czasie
Szkoda tylko, że prom wypłynął w piątek, a pisane jest o tym we wtorek....Widać że to VIK a nie ERKa :)Neo
- 3 1
-
2011-11-15 13:41
(1)
Jest jaki jest, tzn według założen projktanta i woli klienta który projekt kupuł...Najważniejsze jest to nie był budowany w Konremie, stoczni remontowej w Gdyni...Chińskie stocznie mają o niebo lepsza jakość niz ta pseudostocznia.Z tego należy się cieszyć ze kolejny produkt z etykietą "made in Poland" nie będzie degradował opinii o polskiej branzy stoczniowej
- 4 1
-
2011-11-15 20:33
żeźnia
Sam tam spawałem styki w deszczu, śniegu , wietrze i kilkunasto stopniowym mrozie o jakiejkolwiek plandece zapomnij .Konrem ma wymagania amerykańskie a warunki pracy mongolskie .
- 1 0
-
2011-11-15 14:59
Co (2)
to za szkarada , na pewno złota myśl naszych biur konstrukcyjnych , żenada !! , okropność konstrukcyjna !!!!!
- 1 10
-
2011-11-15 15:50
patałachu (1)
Naucz się czytać ze zrozumieniem : "projekt norweski"
- 3 0
-
2011-11-15 20:35
My już nie mamy własnych biur konstrukcyjnych - jesteśmy tylko wyrobnikami według obcych projektów .
- 2 1
-
2011-11-15 15:47
Puma?
to logo na burtach to chyba jakis żart?.. ale jednostka śliczna..
- 1 0
-
2011-11-15 20:27
Jaki byl planowany termin zakonczenia budowy i o ile zostalo opóznione zdanie statku??
Remontowa jest znana z dotrzymywania terminow!
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.