- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (38 opinii)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (75 opinii)
- 3 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (80 opinii)
- 4 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (121 opinii)
- 5 Energa z zyskiem za 2023 r. (90 opinii)
- 6 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (167 opinii)
Rekordowy, mrożony ładunek z Gdyni do Konga
Statek do przewozu mrożonek, o długości 150 metrów i ładowności 5124 ton ładowany był przez 24 godziny na dobę, przez niemalże pięć dni. Chodzi o największy w historii spółki Polska Meat transport mrożonego drobiu i wieprzowiny, który już 28 marca wyruszy z Gdyni do Konga w Afryce.
Polska Meat zajmuje się produkcją, przetwórstwem oraz przechowywaniem mięsa. Zdecydowana większość sprzedaży realizowana jest za granicą, przede wszystkim na rynek afrykański i azjatycki. Spółka planuje stworzenie w najbliższych latach własnej sieci sprzedaży detalicznej w krajach zachodniej i południowej Afryki.
- Na rynkach 14 krajów Afryki działamy już od 18 lat, doskonale znamy ich lokalną specyfikę, a prognozy ekonomiczne i demograficzne pozwalają postrzegać przyszłość tych krajów z dużym optymizmem. Nawiązaliśmy ścisłą współpracę z lokalnymi partnerami, do których dostarczamy drób, głównie kury, ale i inne rodzaje mięsa - mówi Inacio Fernandes Pedrosa, przewodniczący Rady Nadzorczej Polska Meat.- Polska Meat stała się największym europejskim eksporterem kur, których eksport sięga 6 tys. ton miesięcznie. Teraz, dzięki temu, że sytuacja społeczna, ekonomiczna i polityczna bardzo sprzyjają rozwojowi biznesu w tym regionie, postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenia i rozpoczynamy rozszerzenie działalności o własną sieć sprzedaży detalicznej.
Sieć sprzedaży obejmie budowę dwóch supermarketów rocznie. Ekspansja zakłada rozwój sieci w dwóch lub trzech krajach co kolejne pięć lat. Markety będą wpasowywać się w lokalną specyfikę rynków afrykańskich i obejmą sprzedaż mrożonych owoców, lodów, warzyw i mięsa w ramach lokalnych centrów handlowych. Dzięki sieci sprzedaży dla końcowego klienta detalicznego Polska Meat będzie w stanie objąć swoją działalnością całą linię produkcyjną od pozyskania produktów w Polsce, poprzez ich przygotowanie, magazynowanie, logistykę i dystrybuuję, aż po sprzedaż hurtową i detaliczną na najbardziej dynamicznie rozwijających się afrykańskich rynkach.
Miejsca
Opinie (44) 7 zablokowanych
-
2018-03-28 10:04
(5)
A co na to wegetarianie?
- 5 2
-
2018-03-28 12:37
A my na to jak na lato! (4)
Cieszymy się, że mięso wyjeżdża z kraju. Niech sobie jacyś murzyni je jedzą. Im u nas mniej tym lepiej!
- 3 3
-
2018-03-28 12:46
(3)
Ale wy jedząc rośliny zabieracie wielu zwierzakom jedzenie
- 7 2
-
2018-03-28 13:07
ale powoduja spadek popytu i cen miesa efektywnie. Wiec lepiej dla normalnych ludzi. (2)
Te debile sa ok tak dlugo do polki innym nie zabraniaja.
NIestety ich plan jest aby zabraniac , tak jak z ped**arzami na rowerach- 1 3
-
2018-03-28 13:34
O ile dobrze pamiętam, to kierowcy ciągle chcą zabronić jazdy rowerem po drodze... (1)
- 1 1
-
2018-03-28 14:31
tak , a dzialacze rowerowi zamknac miasta dla silnikow spalinowych ?
jedni warci drugich.......
- 4 0
-
2018-03-28 13:56
Dziwnie się nazywa prezes Polska Meat
- 16 0
-
2018-03-28 08:59
spekulanci. w zarządzie tylko jeden Polak.. (2)
Polska firma:))))
- 24 9
-
2018-03-28 09:13
A kto to jest Polak? Nadczłowiek? (1)
Tak samo jak inni ludzie czy biali czy żółci czy czarni Polacy żrą i wydalają, śpią, rozmnażają sie i niczym się nie wyróżniają na tym świecie. No może poza wąsami:)
- 12 23
-
2018-03-28 13:21
Chodziło mu raczej o to, że kapitał ...
... z zysków działalności nie zostaje w kraju. Bowie, kapitał zawsze ma narodowość.
- 19 2
-
2018-03-28 12:10
ja (1)
A co w afryce mają zamrażaki??? czy raczej odbiorą już mięsko rozmrożone?
- 4 8
-
2018-03-28 13:08
Tak, tak..w afryce zyją w chatkak, tak jak w Polsce biegają niedzwiedzie polarne po ulicach i nie wszyscy mają prąd...litości.
- 8 1
-
2018-03-28 09:47
(1)
Co, oni tam drobiu nie mają?
I opłaca się wozić go od nas?- 8 3
-
2018-03-28 12:08
europa sprzedaj za grosze odpady z maka i kfs w afryce - korpusy i nogi. lokalni farmerzy nie maja zbytu, bo sa za drodzy dlatego poupadali. nawet mimo zakazów przemycają z krajów ościennych europejskie opady. widziałem kiedyś o tym reportaż w tv - z 5 lat temu.
- 5 1
-
2018-03-28 08:20
WOW (2)
Ależ sensacja.... Megatransport w porcie!!!!!!!
- 26 27
-
2018-03-28 08:59
co w nim jest mega:)))? (1)
- 5 9
-
2018-03-28 11:56
to bylo szyderstwo... mega.... no wlasnie co w nm jest mega??!!!!!!
- 5 8
-
2018-03-28 11:16
Nie prosciej ususzyc ?
- 5 1
-
2018-03-28 09:26
super!
Jestem mega dumny, oby tak dalej :)
- 7 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.