• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Stoczniowcy zbudują stadion w Letnicy (o ile będą chcieli)

Robert Kiewlicz
2 grudnia 2009 (artykuł sprzed 14 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat MARS przejmie kolejne udziały w stoczni Crist?
Kilkudziesięciu monterów ze Stoczni Gdynia będzie mogło zacząć pracę przy budowie stadionu piłkarskiego w Letnicy. Kilkudziesięciu monterów ze Stoczni Gdynia będzie mogło zacząć pracę przy budowie stadionu piłkarskiego w Letnicy.

Kilkadziesiąt miejsc pracy dla spawaczy i monterów, na czas określony. To jedyna konkretna propozycja zatrudnienia dla pozostających bez pracy stoczniowców z Gdyni. Pracodawcy nie zostawiają suchej nitki na programie pomocy stoczniowcom.



Czy uważasz, że zwalniani stoczniowcy uzyskali należną im pomoc?

Z inicjatywy wojewody pomorskiego Romana Zaborowskiego w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim zorganizowano spotkanie z udziałem pracodawców, przedstawicieli urzędów pracy oraz firmy DGA (zajmującej się organizowaniem szkoleń i poszukiwaniem pracy dla zwalnianych stoczniowców). Miało ono służyć udzielenia skuteczniejszej pomocy zwalnianym pracownikom Stoczni Gdynia.

Efekty tego spotkania są jednak bardzo mizerne.

Konkretne stanowiska i miejsca pracy zaoferował jedynie Ryszard Trykosko, prezes spółki BIEG 2012. Zapowiedział on, że już wkrótce konieczne będzie stworzenie stanowisk pracy dla monterów. Wytwarzane obecnie w Słowacji elementy konstrukcji stalowych stadionu Baltic Arena składane będą bowiem w Gdańsku.

- W drugiej lub trzeciej dekadzie stycznia możliwe będzie więc zatrudnienie na czas określony kilkudziesięciu osób - zapowiedział Trykosko.

Pomoc zaoferowała także Agencja Rozwoju Przemysłu. Chce ona stworzyć branżową agencję pracy.

- Branżowa Agencja Pracy miałaby wspierać bezrobotnych w podejmowaniu działalności gospodarczej oraz służyć pomocą przy załatwianiu urzędowych formalności - mówił Zbigniew Mularzuk, dyrektor departamentu organizacji i zarządzania ARP. - Doradcy służyliby również pomocą w pozyskiwaniu pracy sezonowej.

Tymczasem, jak twierdzą przedstawiciele DGA, stoczniowcy nie garną się do szukania pracy.

- Do 30 sierpnia każdy z nich myślał, że znajdzie się inwestor, który kupi Stocznię Gdynia i wszyscy spokojnie wrócą do pracy - mówił Andrzej Głowacki, prezes zarządu DGA SA.

Małe zainteresowanie wśród stoczniowców wywołały nie tylko oferty pracy przedstawiane przez DGA, ale i programy pomocowe organizowane przez Izbę Rzemieślniczą Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Gdańską Fundację Przedsiębiorczości i Pomorską Specjalną Strefą Ekonomiczną.

- Do początku listopada zainteresowało się jedynie 37 osób, dopiero niedawno ta liczba wzrosła do 120 - mówi Dariusz Gobis, dyrektor IRMiŚP.

Wszystkie działania rządu, ARP i DGA ostro skrytykował Jan Zarębski, przewodniczący Gdańskiego Związku Pracodawców.

- Rząd niepotrzebnie tworzy kolejne byty biurokratyczne zaangażowane w pomoc zwalnianym. Samo skończenie kursu nie załatwi nikomu pracy. Jesteśmy teraz świadkami dramatycznej sytuacji, którą stworzyło państwo polskie - mówił Zarębski.

Jak stwierdził Zarębski działania Agencji Rozwoju Przemysłu to całkowite nieporozumienia. - Nie daj Boże, aby dalej pomagała stoczniowcom. Muszę się przyznać, że ani ja jako pracodawca, ani stoczniowcy prawdopodobnie nie rozumieją jak Agencja ma zamiar pomagać.

Miejsca

Opinie (183) ponad 20 zablokowanych

  • Jak dobrze że upadły te stocznie do których od 1989 r. wciąz dopłacaliśmy! (26)

    Żaden rząd, żadna partia po 1989 r. nie potrafiła sobie poradzić z tym molochem - cały czas dopłacało państwo do produkcji statków.

    Skończyły się złote czasy dla stoczniowców nierobów.

    • 132 85

    • Następna padnie Poczta Polska. W tej firmie jest 66 róznych związków zawodowych. (3)

      Mimo ciągłych kolejek przed okienkami, kosmicznych opłat i prowizji ta firma generuje starty !!! Konkurencja Poczty trzyma się świetnie choć muszą dokładać jakieś blaszki do każdej koperty i nie mają tak rozwiniętej infrastruktury.

      • 32 4

      • Nie cała prawda (2)

        Problem w tym, że ww konkurencja dostarcza pocztę tylko w dużych skupiskach miejskich, gdzie jest to opłacalne, natomiast poczta dotrze na największe "zadupie". Koszt dostarczenia listu do "Koziej wólki dolnej" jest wielokrotnie wyższy niż na dowolną ulicę w Warszawie, dlatego np InPost i inni operatorzy działają tylko w miastach. Utrzymanie sieci na terenie całego kraju (a nie tylko w miastach) jest bardzo kosztowne i stąd w dużej części biorą się te straty.
        Co do kosmicznych opłat, to kurierzy biorą więcej niż poczta, więc o co właściwie chodzi?

        • 7 1

        • o to chodzi, że Poczta Polska to jeszcze komuna

          obsługa chamska i opryskliwa, do tego powolna - straaaaaaaaaaaaaaasznie powolna (np zaproszenie na przysięgę dostałem miesiąc po!).Rachunki nie raz przychodzą po terminie płatności i trzeba płacić odsetki za zwłokę bo wystawcę rachunku to nie obchodzi.PRECZ Z POCZTĄ POLSKĄ!

          • 1 3

        • To spóbuj utrzymac rodzine za 2000zł miesiecznie bez tej mundurówki i 13-tki - POWODZENIA

          • 5 3

    • :) !

      zamknij gębę bo śmierdzi Ci jak z kibla śmieciu ! :) hehehe

      • 0 5

    • nie masz pojęcia (1)

      nie masz pojęcia o pracy stoczniowca wystarczyłoby zatrudnić CIEBIE nierobie 1 tydzień i zwariowałbyś bo nie nadajesz sie nawet do zamiatania skoro tak twierdzisz brzydzę sie takimi ludzmi jak TY

      • 7 6

      • dokładnie

        nikt w stoczni na nierobów nie pracuje,niestety jak nie chcesz ciężko pracowac to do miasta bo w stoczni nie pobijasz się.Dwanascie lat w stoczni przepracowałem i już mam dosyc!!!! nie wruce tam za cholere wole na mieście za mniejsze pieniądze pracowac przynajmniej mam siłe po pracy jeszcze porozmawiac i rodziną się zając.

        • 7 2

    • (5)

      Zastanów się co piszesz,a potem oceniaj...nie każdy obija się w pracy jak ty może to robisz skoro tak sądzisz wielu ludzi straciło prace i zastanawia się co postawi na wigilijnym stole!!! Nasz kochany Rząd nie potrafił tym wszystkim kierować!!

      • 10 6

      • (1)

        "Jak dobrze że upadły te stocznie do których od 1989 r. wciąz dopłacaliśmy!" 2009-12-02 09:47
        po godzinie postu widać kto się opierd**a w pracy :]

        • 6 4

        • haha a ty to napewno odczułeś po swojej kieszeni.

          • 0 2

      • przecież dostali 40-60 tys. (2)

        to czym mają się martwić?
        Biedactwa, co oni teraz zrobią, nikt ich teraz nie prosi o przyjęcie pracy z 5k/mc, bo za mniej 'robić nie będą'.

        • 16 6

        • chciałbyś tyle zarobic ale się pewnie nie narobic? ale niestety takich pieniedzy za obijanie nie płacą a uwierz nie chciał byś (1)

          w stoczni pracowac.Wielu takich jak ty krzykaczy popracowało nie cały jeden dzień i uciekli. Napatrzyłem sie na takich przez te pare lat:)

          • 10 1

          • I dodam ci jeszcze kolego żeby tyle zarobic to trzeba troche porobic,bo fachowiec zarobi ale śmiec z ulicy nic nie zarobi.

            • 5 0

    • nieroba masz przed lustrem debilu,
      nigdy ciezko nie pracowales wiec nie udzielaj sie frajerze

      • 7 2

    • Nie ma to jak ktoś bez posiadania odpowiedniej wiedzy i informacji piep** takie głupoty! Widać, że obeznany w temacie to Ty za bardzo nie jesteś i piszesz tylko po to aby coś pisać!

      • 4 3

    • teraz czas na mundury (1)

      Nadszedł czas zrobić porządek z fikcyjnymi "mundurówkami" i 13-tą pensją.To komunistyczne przepisy skutecznie uszczuplające budżet kraju.Tak jak w przypadku stoczni do mundurowych dopłaca społeczeństwo.Zróbmy referendum wsród społeczeństwa.

      • 11 4

      • i jeszcze porzadek z bezplatna sluzba zdrowia. To uszczubla budzet kraju.

        Przecz z komunistycznymi przepisami.

        • 4 5

    • Baranie wszystkie stocznie na świecie są dotowane. (5)

      Nierobów? ty się zastanów durniu co wypisujesz.Jak czytam takie wypociny prymitywa to mnie krew zalewa.

      • 29 24

      • koreańskie stocznie nie są dotowane (4)

        I produkują większość statków na świecie...

        • 20 17

        • Koreańskie

          zabierając głos trzeba posiadać wiedzę na temat jakie są ceny stali w Azji i Europie oraz koszty kooperacji i utrzymania pracownika opłaty wswzystkie razem itp. przemysł stoczniowy praktycznie już nie istnieje szkoda jaki będzie następny co jeszcze naprawdę swojego uda nam się tworzyć , lepiej nad tym się zastanowić zanim nas całkiem wykupią

          • 10 1

        • Mylisz się kolego! discovery za dużo. (2)

          każdy nowy statek budowany od podstaw w stoczni państwowej przewyższa koszt produkcji od wartości.

          • 9 1

          • Stary zastrzeliłeś mnie tekstem (1)

            To się czyta od lewej do prawej czy odwrotnie?

            • 4 11

            • obojetnie i tak na to samo wychodzi.

              • 6 1

    • Do pracusia

      jest w tym dużo racji dlaczego jednak nie odpowiadają za to ludzie ,którzy do tego doprowadzili Ci wszyscy ,którzy czerpiąc własne tylko korzyści pozbawili ludzi pracy - pracy to oni właśnie powinni za darmo pracować przy budowie tego stadionu razem z niektórymi panami z rządu . Kiedy prominenctwo i niekompetencja wreszcie będzie rozliczona ???

      • 9 3

    • Z czego się cieszysz? że stocznie upadły i kilkaset miejsc pracy padło.No to sie ciesz jak stoczniowiec wejdzie na miejsce twojego starego a stary za robotą po świecie będzie latał.

      • 18 9

    • nie podniecaj się stocznie upadły a Ty cały czas dopłacasz..

      • 18 10

  • A karuzela kręci się dalej...

    a ci Gamonie "politycy" {cwaniaki} którzy podsylali do stoczni na stanowiska prezesów swoich kumpli {szlanta ,poziomski i innych} którzy o przemyśle stoczniowym wiedzieli tyle co ja o grze na pianinie nadal są dziś"wziętymi" politykami ,nadal mącą i mają się calkiem dobrze!...To niekompetencja i brak zainteresowania rozwoiem i istnieniem stoczni tych panów doprowadzila m.in.do upadku stocznie. sprawdzić i podać do publicznej wiadomości jakią ci panowie kase brali a jeszcze na koniec kazdemu cymbalowi trzeba bylo wyplacić sowitą odprawe !! to skandal !!!

    • 1 0

  • ALE CZEMU NA SŁOWACJI PANIE TRYKOSKO? CZEMU NIE W POLSCE? CO MY NIE MAMY HUT? NIE MAMY STOCZNI ? TO W STOCZNI GDAŃSKIEJ MOŻNA (24)

    BYŁO ZROBIC MASZTY POD PARLEMENT EUROPEJSKI A NIE MOŻNA ZROBIĆ KONSTRUKCJI STADIONU? JAK W POLSCE MA BYĆ DOBRZE, JAK ZA PIENIĄDZE POLSKIEGO PODATNIKA BUDOWANY JEST STADION, A ZARABIAJĄ NA NIM ZAGRANICZNE FIRMY A PRACE MAJĄ SŁOWACY A NIE POLACY????

    BUDYŃ DO DYMISJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    A TRYKOSKO MOŻE SOBIE MÓWIĆ ŻE ZATRUDNI STOCZNIOWCÓW, PRACOWNIKÓW ZATRUDNI PODWYKONAWCA A ZATRUDNI TYCH CO BĘDZIE CHCIAŁ A NIE TYCH CO MU KAŻE PAN JASNIE WIELNOŻNY PREZEZ CO SE PRZYZNAŁ Z BUDYNIEM MEGA NAGRODĘ I PREMIĘ

    NO WŁAŚNIE , JAKIE W TYM ROKU PREMIE NA ŚWIĘTA BUDYŃ SZYKUJE DLA MENAGEJÓW Z BIEG2012???

    • 74 44

    • stocznia sama winna

      wiesz czemu? Bo stocznia nie chciała się zgodzić na zabezpieczenia transakcji, na co bez problemów godzą się normalne zakłady. Stocznia jest winna, bo BIEG chciał im to zlecić.

      • 0 0

    • To proste (12)

      Bo na Słowacji jest taniej.
      Stadion buduje nie Państwo czy miasto ale prywatna firma. Jest czymś jak najbardziej naturalnym, że każda normalna firma dąży do minimalizacji kosztów i będzie kupować to co tańsze jeśli ma taką możliwość. Gdyby materiały do budowy stadionu w Gdańsku miały być kupowane wyłącznie w Polsce, to nie kosztował by on 80 mln ale pewnie ponad 100. A te dodatkowych 20 mln to myślisz kto by dopłacił?

      • 23 8

      • poza kosztami firmy jest cos jeszcze... (2)

        ...nasz rodzimy rynek pracy, jezeli wszystko bedziemy importowac to i TY kolego stracisz w koncu prace

        • 2 6

        • Nie demagogizuj (1)

          1. Czy Ty kolego kupujesz tylko produkty robione w Polsce albo polskie? Samochód oczywiście Polonez ewentualnie Daewoo? Telewizor Polski a na filmy chodzisz tylko polskie?

          2. Cały świat tak działa, że kupuje się produkty z innych państw. My kupujemy z zagranicy a zagranica kupuje u nas. Wiele polskich firm istnieje tylko dlatego, że eksportują swoje wyroby za granicę. Myślisz, że statki, które robiono czy robione są jeszcze w polskich stoczniach budowane są dla polskich armatorów?

          3. Na takiej budowie stadionu potrzebne są tysiące różnych produktów. Od piasku i cementu, poprzez konstrukcje stalowe a skończywszy na elementach wyposażenia. Ile z tego sprowadzone zostanie z zagranicy? 5% czy może 90%. Nie wiesz tego więc nie bij piany bo jakiś jeden z elementów jest sprowadzany z zagranicy...

          • 11 3

          • no to mądralo wymień polskie produkty albo chociaż jeden bank za granicą.

            • 0 1

      • PRYWATNA FIRMA BIEG2012???? PRYWATNA FIRMA???? A MOŻE GDAŃSK TO PRYWATNA FIRMA BUDYNIA??? MOŻE NEICH ZMIENI NAZWE NA BUDYŃSK!!! (2)

        • 4 4

        • Ale o co ci chodzi? (1)

          Od kiedy to BIEG2012 buduje stadion...?
          Weź poczytaj chłopie kto jest kim tutaj, kto jest inwestorem, kto jest wykonawcą... a potem.
          Co ma do tematu zakupu przęseł na Słowacji firma BIEG2012?

          • 3 2

          • no ma idioto tępy!!

            a najbardziej firma budyńiowy-bieg-2012-trykosko-i-spóła ma do nagród ktore im adamowicz przyzna za zrobienie wszystkiego w terminie i wogóle że z****iaszczy są wszyscy panowie prezesi i inne lodziarki sekretarki

            • 2 3

      • (3)

        tego czy drożej to ty nie wiesz

        takie stwierdzenia nie mające odzwierciedlenia w faktach nazywane są SPEKULACJAMI, DYWAGACJAMI ...

        a jak już tak gdybasz to dorzucę ci jeszcze jeden powód - narzucone odgórnie przez unie europejską limity produkcyjne - ograniczenie wykorzystania pochylni oraz innych elementów (tak, tak takowe były za niezgodną pomoc państwa ... we Francji taka pomoc przeszła u nas nie ... )

        • 6 11

        • To może Ty mi odpowiesz dlaczego kupują coś ze Słowacji a nie z Polski? (1)

          99% takiego zachowania firm to CENA.

          No chyba, że wiesz lepiej, to słucham...

          • 5 2

          • był juz o tym news w tv

            żadna polska firma nie była wstanie dostarczyć wymaganych elementów na czas BEKA wszyscy sie bali kar

            więc twoje pretensje kieruj do kogo innego

            • 3 2

        • Ograniczenia produkcyjne na prywatne firmy? Odstaw te radyjko, masz już kał w głowie...

          ograniczenie wykorzystania pochylni - tak tak, stocznie potrzebuje pochylni do spawania konstrukcji stalowej hehe
          Ciekawe jak poradzą sobie słowacy bez pochylni buehehehehe

          • 7 3

      • nie taniej

        stocznia nie przyjela warunkow umowy- miedzy innymi uznali terminy jako nierealne - za to na slowacji z transportem przez cala polske stwierdzili ze nie ma problemu...

        • 4 1

      • odp

        transport przęseł ze słowacji kosztuje 26 mln. tak więc firma jest do tyłu 6 mln..

        • 4 4

    • czy sie stoi czy sie lezy kasa sie nalezy - wiecznnie zywe

      jeden z podwykonawcow prosił stocznie o zrobienie elementów konstrukcji stalowej ale oni sie bali wziąść kontrakt bo trzeba by było zacząc pracować a po co jesli nic sie nie robi a kase podatnicy daja to po co

      • 3 2

    • Lecz się człowieku!

      • 1 2

    • no ale jak z nagrodami i premiami w tym roku panie prezesie "prywatnej firmy" BIEg2012

      • 2 0

    • czemu??

      stocznia gdańska podjęła się produkcji, nawet wygrała przetarg, tylko komuś nie pasowało by zarobiła.. i się wycofali

      • 3 3

    • Maszty pod Parlament Europejski...

      ...zostały zrobione w Elblągu. Dla motłochu był spektakl, że niby w Stoczni Gdańskiej.

      • 7 0

    • Bo Stoczniowcom się nie chciało.

      - Nic z tego nie wyszło, bo stocznia nie chciała się zgodzić na proponowany harmonogram i kary umowne za jego niedotrzymanie - informuje osoba związana z budową Baltic Areny.

      • 14 2

    • w stoczni?

      gdyby tam zlecić robotę, toby dziś były strajki na ulicach, i korki w mieście.
      Bezpieczniej jest gdziekolwiek indziej. Każdy kto myśli o bezpieczeństwie inwestycji, z dala się trzyma od stoczniowców.

      • 12 3

    • CAPS OFF dzieciaczku

      A nie jest robione w polsce, bo nikt w tym kraju nie potrafił zrobić tego w terminie i po normalnej cenie.

      • 11 3

    • I dlaczego najeżdzasz na Budynia?

      Trochę większy stadion w Warszawie kosztuje nie 80 mln ale 1000 mln (!). Jak dla mnie to akurat Gdańsk zrobił bardzo dobry interes z tym stadionem, bo kupił go po bardzo korzystnej cenie.
      Można mieć pretensje do Budynia, że buduje jakieś bzdurne Centrum Solidarności itp i tam wtapia nasze pieniądze ale akurat co do stadionu to nie bijmy piany i nie szkajmy sensacji tam gdzie jej nie ma.

      • 14 3

    • dlatego na słowacji..

      ..że nikt w Polsce nie chciał sie tego zadania podjąć w terminie a dla Słowaków to nie był żaden problem..

      • 14 2

  • To też człowiek! (1)

    Stocziowiec, górnik, lekarz, rolnik itp zawody przyzwyczaiły się do zasady "czy się stoi .....", pośrednio dotyczy to również rolników (polskich farmerów w krawacikach) poprzez KRUS. A po co pojechali strajkować policjanci? Niskie pensje, a dodatki, o których nikt nie wspomina ponieważ tak się do nich przyzwyczaili, jak nauczyciele do karty nauczyciela, czy górnicy do karty górnika. Trzeba wspomnieć o pozostałych zawodach mundurowych, gdzie ilość przywilei przekracza ludzkie wyobrażenie: np. 60 dni w roku pełnopłatnych na opiekę nad dzieckiem + 14 dni na opiekę nad członkiem rodziny, banalnie prosto uzyskiwane i bezwstydnie wykorzystywane zwolnienia lekarskie np na rok, głównie przez funkcjonariuszy wybierajacych się na emeryturę (w jakim wieku? kto zgadnie). Koszty cyklicznych remontów mieszkania, dopłata do wynajmu, mundurowe, płatne urlopy szkoleniowe itd, itp. Jaki budżet to wytrzyma. Skąd więc na to pieniądze. To są pieniądze podatników, o których Jacuś Kurski mówił "ciemny lud.....), zaś obecny prezydent "spi..... dziadu". Koniec z dofinansowywaniem "wybrańców" z naszych pieniedzy. Kwoty subwencji państwa przejadane przez nierentowne zakłady i uprzywilejowany stan mundurkowy, powinny pójśc na cele ogólnoobywatelskie, gdyż każdy podatnik ma prawo z tego korzystać.

    • 4 0

    • 100% RACJI!

      W zupełności się z tobą zgadzam,lepiej bym tego nie opisał.Sam pracuje w firmie gdzie wyrabia się limit godzin na umowe o prace ,reszta to umowa zlecenie w firmie"córce".Robimy ok.480-520 godzin w miesiącu za tą samą stawke,czy dzień czy noc,świątek,piątek i niedziela.Może nie mam wykształcenia wyższego,bo tylko średnie,ale się pracuje bo trzeba wyżywić rodzinę.Ale jak człowiek patrzy jak zatrudniają u nas mundurowego czy stoczniowca,który po pierwszym dniu pada na twarz i jęczy jaki on zmęczony i że za takie pieniądze to on nie będzie pracował
      (500godz.-ok.3000 tys.na ręke).Potem czytam te wszystkie posty tej ciężko pracującej klasy-trepów,policjancików,górników,nauczycieli to już nawet się śmiać nie chce.Może kiedyś znajdzie się polityk,który będzie miał "jaja" i powie tej grupie pasożytującej na uczciwie pracujących obywatelach-KONIEC ERY DARMOZJADÓW Z PRZYWILEJAMI.

      • 0 0

  • Dlaczego stoczniowcy uważają że jeszcze coś im się nalezy ? (1)

    Dobrowolnie zgłosili sie do zwolnienia w zamian za grube odprawy plus półroczne wynagrodzenie (za siedzenie w domu). Najlepiej to zwolnić się , nabrać pieniędzy podadtników a zaraz potem rościć pretensje o brak pracy.

    • 19 6

    • Skad masz te informacje, że stoczniowcy sami sie zwolnili?

      Przecież najpierw ogłoszono, że z końcem maja stocznia zostaje zmknięta!!!!! Mądralo jak myslisz co by to dało gdyby stoczniowcy ie złożyli wypowiedzeń? zatrudniono by ich do karmienia bezdomnych kotów w stoczni?
      Zanim wyda się jaką kolwiek opinię trzeba mieć pojęcie o czym się mówi!!!!!!
      Brzydze się głupota i ciemnotą!

      • 0 2

  • DGA nie ma pomagac stoczniowcom

    Ma brac kase z budzetu za ta pomoc. Tylko PO to wygralo przetarg.

    • 0 0

  • oj oj oj oj.... czyżby budowa tej arenki była zagrożona ??!! - a terminy gonią...!!!

    • 0 0

  • Po doświadczeniach zestoczniowcami (2)

    w budowlance, mogę napisać jedno. Przyszykujcie się na min.50% usterek oraz starty puszek po piwie, bo co przerwa to mus coś dziabnąć. Aha pilnujcie narzędzi i materiałów, bo będą potem opowiadania jak to można na budowie załatwić wszystko, no prawie wszystko, tak jak w stoczni. Poza tym wieczne żale, pretensje i marudzenie. I to nie jest złośliwość co napisałem, tylko doświadczenie życiowe, moje jak i znajomych z branży, ze stoczniowcami zatrudnionymi na budowach, czy to się komuś podoba czy nie.

    • 3 0

    • Skoro trzeba bylo zbierac tyle puszek sa leniwi i slyszales zle opinie to po co ich zatrudniales przeciez do niczego by sie nie

      przdali haha co za brednie tu wypisujesz

      • 0 0

    • ZNASZ KAZDEGO STOCZNIOWCA TO BARDZO CIEKAWE I NIE WYPOWIADAJ SIE ZA WSZUSTKICH SKORO ZATRUDNIALES TO PODAJ NAZWE FIMRY KIEDY TO

      BYLO ILU ICH BYLO BO JAKOS WATPIE ZE TWOJA MARNA FIREMECZKA ZATRUDNILA TYLE TYSIECY LUDZI HAHA O ILE W OGOLE ISTANIALA !!

      • 0 2

  • gdzie jest sprawiedliwość ? (1)

    dlaczego wszyscy tak skaczą wokół stoczniowców - innych też zwalniają i nic się nie robi , co to za sprawiedliwość ? stoczniowcy w Polsce są traktowani jak święte krowy w Indiach - jak pomagać to wszystkim a nie tylko stoczniowcom

    • 66 8

    • Nie stoczniowcom a całemu przemysłowi. Niemcy nie mają z tym problemu jak ty.

      Stocznie to nie tylko stoczniowcy ale i kilkadziesiąt firm zależnych od stoczni.
      Nie ma stoczni nie ma pracy dla kilkudziesięciu firm.
      Nie ma pracy jest bieda.
      Jest bieda to wzrasta przestępczość i wszyscy tracą.

      Proste jak budowa cepa.

      • 2 1

  • elementy stalowe ze Słowacji (1)

    wy lepiej dajcie Stoczniom prace a nie dofinansowujcie z naszych podatkow słowackiej gospodarki

    • 6 5

    • to stocznia olała kontrakt - nie odwrotnie

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane