• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zarząd gdańskiego portu powiększył skład

erka
19 czerwca 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 

Zgodnie z decyzją Rady Nadzorczej Zarządu Morskiego Portu Gdańsk SA, władze portu pracują w powiększonym składzie. Nowym wiceprezesem i dyrektorem ds. infrastruktury został Jerzy Melaniuk.



Jerzy Melaniuk, wiceprezes i dyrektor ds. infrastruktury w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk. Jerzy Melaniuk, wiceprezes i dyrektor ds. infrastruktury w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk.
- Rozwój portu i jego infrastruktury technicznej, to zadanie szczególnie trudne - informuje Janusz Kasprowicz, rzecznik prasowy ZMPG. - Powierzono je inżynierowi, absolwentowi Politechniki Gdańskiej, wieloletniemu nauczycielowi akademickiemu w Instytucie Hydrotechniki PG i wykładowcy Swedish University of Agricultural Science w Uppsala.

Jerzy Melaniuk osiągnięcia naukowo-badawcze, docenione szeregiem nagród Rektora Politechniki Gdańskiej, nowy Szef Infrastruktury Portu w Gdańsku weryfikował praktycznie w firmach podejmujących znaczące inwestycje geotechniczne i hydrotechniczne na terenie Polski oraz Niemiec.

Pracując dla londyńskiego armatora Mayfair Shipping Limited, miał sposobność poznania oczekiwań stawianych portom przez firmy żeglugowe. W ciągu blisko 40 lat pracy zawodowej, wielokrotnie miał bliski kontakt z portem w Gdańsku. Także ostatnio, kiedy - jako Członek Zarządu Przedsiębiorstwa Eksploatacji Rurociągów Naftowych "Przyjaźń" SA - sprawował nadzór nad inwestycjami, przesyłem ropy i paliw oraz bezpieczeństwem funkcjonowania sieci. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi podmiotami gospodarczymi poparł też dyplomem MBA.
erka

Miejsca

Opinie (58) 2 zablokowane

  • Nareszcie wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu

    Pan Melaniuk to dobry fachowiec i uczciwy czlowiek i te wpisy ponizej to zazdrość i chamstwo!

    • 0 4

  • do władz (1)

    W d*pie mam ten cały zarząd. Do póki w naszym kraju będzie rządziło warcholstwo i nie będziemy mieli porządnych szefów firm to będziemy mieć pijaków na stanowiskach prezesów (ZMPG) a nas ludzi pracy będą mieć za śmieci.

    • 4 0

    • następny bufon

      dlaczego do zarządu brana jest próchnica a nie ludzie tacy jak PAN ANDRZEJ KAPUŚCIŃSKI . Nigdy juz w porcie gdańskim nie będzie dobrze , następny koleś z PO . Ten zarząd powinno sie utylizowac jak śmieci

      • 1 0

  • Kapuściński? (4)

    Pracuję w porcie ale jakoś gościa nie kojarzę :)

    Ale mam nadzieję, że nowy dyrektor ds. infrastruktury zajmie się podstawowymi sprawami dla portu czyli brak dobrych drug i linii kolejowych bo to co jest to porażka. I może wpadanie na jakiś pomysł by zniknęły korki TIRów z Marynarki Polskiej na elewatory 2 i 3/4 i ogarnie problem potencjalnej katastrofy, która grozi każdego dnia na Wiślanym a jak tak dajej będzie nastąpi prędzej czy później. Nie wspomnę o stanie dróg dojazdowych gdzie może z 1/4 jest ok a reszta to porażka (Ku Ujściu, Przetoczna)

    • 0 4

    • Mnie też drażnią te korki... (1)

      ...ale dla ścisłości - drogi na których tworzą się sznury oczekujących na przeładunek ciężarówek nie są własnością portu same elewatory zresztą również więc trudno wymagać aby port ze swojej kasy porządkował tą kwestię. W zasadzie teoretycznie - formalnie rzecz ujmując ZMPG SA może się tej sprawie przyjrzeć tak samo jak Twoja Wspólnota lub Spółdzielnia mieszkaniowa :)

      • 1 0

      • Parę tys złotych doraźnie rozwiąże problem z korkami na EL 3/4 a może i EL2 i Nab. Wiślane, wystarczy połączyć ul.Handlową z Chodeckiego przy bramie wjazdowej nową drogą nawet z płyt poprowadzonej wzdłuż ogrodzenia dawnego Rej II na północy. Wystarczy to ogrodzenie przesunąć na południe o szerokość drogi i problem. TIRy mogą czekać na ul.Handlowej. Jeżeli będzie mało to są tam jeszcze place używane sporadycznie, wystarczy skosić tam trawę i śmiało wejdzie tam kilka setek TIRów. Powstaje nowa droga dojazdowa (a można to zrobić porządnie i będzie to pierwsza porządna droga dojazdowa na Nab. Szczecińskie i elewatory 2 i 3/4) oraz bardzo duży parking. I już jest w gdańskim porcie lepiej.
        Ale nie, lepiej inwestować w znaki drogowe (ul.Wyzwolenia przy promie) i Policję oraz Straż Miejską ...

        • 0 0

    • (1)

      Jesli nie kojarzysz to nie pracujesz w porcie.ON NIE JEST JAKIŚ TAM GOŚCIU TO BYŁ DYREKTOR Z WIELKĄ KLASĄ!!!!Moze to za wysoka perspektywa dla ciebie-gościu?

      • 3 0

      • chyba tak

        Ale wielką klasę to mają tylko drogi dojazdowe do gdańskiego portu :)

        Jedź do Gdyni, zobaczysz klasę, i nie musi być wielka. Port w Gdańsku to dziura załatana dechami która trzyma się kupy dzięki poniemieckiemu cementowi. Jeszcze kilka lat i zostanie tylko DCT, Westerplatte i część WOCu bo reszta tej wielkiej klasy się sama zawali.

        A z wysoka to pewnie g. widać, może stołek był za wysoki?

        O, i trzymam kciuki za nowe szlabany przy bramach na teren portu bo te sznurki na bramach to się do żal.pl nadają :)

        • 0 1

  • Dyrektorze WROĆ (1)

    Gdzie jest Dyrektor Andrzej Kapuściński???????Podziękowali Mu bo byl inny-dbał naprawdę o interes Portu a nie o swój. Szkoda naprawdę wielka szkoda że zapłacił za swoją postawę i uczciwość tak wysoka cenę .Pracował w Porcie od 35 lat,znał doskonale wszystkie zagadnienia techniczne.Wykorzystywał zawsze SWOJĄ WIEDZĘ a NIE SWOJE STANOWISKO!!!!

    • 7 0

    • jak by mógł, to by wrócił, ale skutecznie mu to uniemożliwiono

      • 1 0

  • Dajcie człowiekowi szansę (2)

    Skąd wiecie że się nie nadaje skoro pracuje dopiero tydzień, co do poprzedników to też byli ludzie z "układów" i też bywało różnie - szczególnie ostatnimi czasy :). Nie dziwcie się że decydują znajomości i układy na tym polega kapitalizm w połączeniu z pseudodemokracją, o które tak zacięcie walczył ten naród.

    • 2 3

    • Szansę..? (1)

      Układy układami, ale jakieś kompetencje trzeba by tez mieć, a ten grubas ich nie ma.
      Pan Kapuściński za to ma je na najwyższym poziomie, był doskonały w tym co robił. A wyleciał, bo nie był skorumpowany.

      • 3 0

      • Z tego co wiem...

        ...to były Dyrektor jest z wyszktałcenia elektrykiem a obecny Prezes budowlańcem hydrotechnikiem więc co do kompetencji pod tym kątem powiedzmy że mają takie same. Nowy ma MBA nie wiem jak były. Doświadczenie zawodowe - mają podobne - prezesują od niedawna. A co do znajomości portu to nie wydaje mi się aby właściwym argumentem było to że były pracował w nim 35lat. Czasem warto pokusić się o świeże spojrzenie na problem (a wierzcie mi że port to jeden wielki problem :).

        P.S. Swoją drogą wydaje mi się że skoro poprzednicy pracowali tak długo a nie jest lepiej to może pora ich zapytać - dlaczego?

        • 0 1

  • Zarząd Port u a Polska .... (1)

    Dopóki nie odsunie się od nie-rządów Herr Tuska i jego nieudaczników typu: budowniczy autostrad KUCHARZ NOWAK SŁAWOMIR , to za chwilę POLSKI NIE BĘDZIE . Pozostanie tylko kontur granic RZECZYPOSPOLITEJ. Wszystko w majestacie prawa rozkradną Niemcy i Żydzi. Dalej więc" mądrzy Polacy " popierajcie tych , którzy dopuszczają do Kolejnego Rozbioru Polski i rozwalania POLSKICH ZAKŁADÓW PRACY I NISZCZENIA POLAKÓW .

    • 6 7

    • Lecz nogi na głowę za późno.

      Gdzie Ty wyczytujesz takie brednie?

      • 0 0

  • Kadrowe braki w porcie

    w porcie brakuje jeszcze prezesów ds przeładunk towarów, akwizycji, rozwoju, ruchu statków, reklamy itd itd i oczywiście ich zastępców. Cała naprzód panowie dokerzy !

    • 1 0

  • NOWY PREZES

    był tak dobrym PREZESEM w PREN że wyrąbali GO na zbity pysk .A gdzie pracował od stycznia 2012r.?Szukano mu ciepłej posadki do emerytury ,jak taki dobry to niech idzie do roboty na uczelnie no chyba że w porcie zarobi 2 a 4 razy więcej .

    • 4 1

  • infrastruktura????????????????

    rada nadzorcza ???????/
    kto w tym burdelu jest ojcem chrzestnym?

    • 2 0

  • POlska to dziwny kraj port pusty statkow brak a prezesi super humorach ! ! !

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Leszek Pankiewicz

Od 2011 prezes zarządu Solwit SA. Aktywnie uczestniczył w rozwoju projektów inwestycyjnych w...

Najczęściej czytane