• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zobacz wodowanie promu w Stoczni Północnej

neo
9 sierpnia 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 
Hjorundfjord to dwustronny prom pasażersko-samochodowy. Hjorundfjord to dwustronny prom pasażersko-samochodowy.

We wtorek o godz. 10 w Stoczni Północnej zostanie zwodowany prom pasażersko-samochodowy. Wstęp na uroczystość jest wolny.



Budowę zlecił norweski armator Fjord1 MRF AS. Prom o dźwięcznej nazwie Hjorundfjord będzie obsługiwać trasę Festoya - Solevag w okolicach Alesund. To szósta jednostka, budowana dla tego armatora w gdańskiej stoczni.

Napędzany konwencjonalnym silnikiem diesla prom ma długość niemal 110 metrów, na pokładzie zmieści 292 pasażerów i 116 samochodów osobowych.

Wstęp na wodowanie jest wolny. Wejście na teren stoczni bramą od ul. Marynarki Polskiej zobacz na mapie Gdańska będzie otwarte od godz. 9:30.

Gdańska Stocznia Północna od wielu lat specjalizuje się w budowie statków offshore oraz promów pasażersko-samochodowych.
neo

Miejsca

Opinie (82) ponad 10 zablokowanych

  • "Wstęp na uroczystość jest wolny" (2)

    no nie możliwe, myslałem, że będą bilety.
    A swoją drogą niezwykle ciekawe "uroczystości" - coś w stylu "zapraszamy mieszkańców katowic - we wtorek o 9 będzie wsypywany węgiel na pociąg. Wstęp na uroczystość jest wolny. Wejście na teren kopalni bramą"

    • 9 12

    • (1)

      ciezko ci pojac ze dla niektorych takie rzeczy sa interesujace, wspolczuje ci

      • 2 2

      • ja tez wspolczuje ,bo nie załapałeś sensu jego wypowiedzi

        a to z węglem i kopalnią to tylko porownanie

        • 2 2

  • Takie promy powinny pływać i u nas ! (4)

    Chociażby pomiędzy Trójmiastem a helem co by odciążyć trasę na koniec półwyspu. Ale jak zwykle nasz kraj 100 lat za murzynami, zanim kto kolwiek wpadnie naten genialny pomysł, Półwysep Helski od spalin aut będzie terenem zdegradowanym i nie będzie po co tam jeździć !

    • 9 12

    • Po kiego diabła wozić tam samochody, skoro półwysep i teraz jest zakorkowany do szczętu.

      Gdzie Ty tam chcesz jeździć?

      • 8 0

    • Konstruktor

      Na taki pomysl, to juz wpadli 100 lat przed murzynami, tylko kasy nie ma!

      • 1 1

    • do zakopanego jezdzi więcej aut i nic nie jest zdegradowane.

      po za tym pływają tramwaje wodne na hel, a żeby autem tam jechać to trza mieć totalnego lenia w dupie

      • 2 2

    • Baran

      Wjechał byś na Hel i utknął w korku. Pomyśl zanim napiszesz o takiej innowacji.

      • 2 1

  • No jak im nie wstyd wodować coś w roku wyborczym. Co za ohydna propaganda...

    • 1 5

  • Czy na uroczystościach Guzikiewicz ze Śniadkiem zapalą oponę zgodnie ze stoczniową tradycją?

    Taka nowa świecka tradycja ;)

    • 4 8

  • Konstruktor

    Witajcie, bralem udzial w projekcie tego statku, kolejny wodowany z serii, no coz, co macie na mysli, chce popatrzec, jak go beda chciali wyciagac? Polecam przybyc na most i popatrzec jak zjedzie z pochylni bocznej, swietny i efektowny widok, tym bardziej, ze jest to dlugi statek.

    • 7 1

  • Konstruktor

    co za banaly wy piszecie, jakie kopalnie, jaki rok wyborczy, zastanowcie sie, co piszecie:]

    • 3 2

  • Konstruktor

    Brama jest od strony cieplowni lub od tramwajow, jest szyld miedzy dwoma budynkami "STOCZNIA P.."

    • 2 2

  • ładne promy,

    pływałem takimi między fiordami w norwegii, a u nas nic, jakieś rzęchy pływają,malowane 100razy. chociaż dobrze że chociaż takie są .

    • 5 1

  • Krzysiek (1)

    ..."Takie promy powinny pływać i u nas...Chociażby pomiędzy Trójmiastem a helem"...
    Mnie ciekawi po co na Helu komus samochod?
    Pojazdu potrzebuje conajwyzej, zeby tam dojechac- a pozniej to juz wszedzie rzut beretem.

    • 5 0

    • Krzysio

      Elo ,Zgadzam sie z Tobą Rumun !

      • 1 0

  • No cóż, są stoczniowcy , którzy palą opony (1)

    są i tacy , którzy budują statki.

    • 6 2

    • Ci od opon to pasożyty stoczniowe a nie prawdziwi stoczniowcy

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Adam Kabat

Dyrektor operacyjny SESCOM (nadzoruje realizację kontraktów). Magister Inżynier Elektrotechniki na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej. Od lat 90. kontynuuje doświadczenia w zarządzaniu z licznymi sukcesami z zakresu zwiększania poziomu sprzedaży w branży B2B, nawiązywaniu międzynarodowych relacji handlowych, pozyskiwania finansowania i współpracy typu venture capital oraz rozwiązywaniu problemów szybko rozwijających się organizacji.Ekspert w budowaniu zespołów managerskich i w...

Najczęściej czytane