- 1 Unieważniono przetarg na terminal zbożowy w Porcie Gdynia (24 opinie)
- 2 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (44 opinie)
- 3 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (70 opinii)
- 4 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (111 opinii)
- 5 Jest umowa na czarter FSRU (17 opinii)
- 6 Energa z zyskiem za 2023 r. (70 opinii)
Hamburg Süd nowym klientem DCT Gdańsk
Najpierw była umowa z G6, potem z linią żeglugową United Arab Shipping Company, a teraz z niemieckim armatorem kontenerowców Hamburg Süd. DCT Gdańsk zyskał kolejnego klienta. Na razie chodzi o kontenery, ale niewykluczone, że do Gdańska trafią też statki należące do Hamburg Süd.
- Ostatnie tygodnie obfitują w informacje o powiększającym się wachlarzu klientów DCT Gdańsk. To z jednej strony naturalny wynik naszych długoletnich prac nad zbudowaniem solidnej marki, z drugiej zaś potwierdzenie, że unikatowa oferta DCT Gdańsk jest atrakcyjna dla globalnych przewoźników, będących światowymi liderami w branży przewozów kontenerowych - ocenił Dominik Landa, dyrektor handlowy DCT Gdańsk.
Niemiecka linia kontenerowa posiada ponad 250 biur przedstawicielskich na całym świecie. W 2015 r. otrzymała nagrodę Asia Cargo News "Best Green Shipping Line" (najlepsza ekologiczna linia żeglugowa). Kontenery Hamburg Süd będą korzystały w DCT z cotygodniowego serwisu dowozowego Seago Line.
W połowie lipca w DCT zainaugurowano nowe połączenie linii United Arab Shipping Company (UASC). Teraz do Gdańska zawija regularny serwis dowozowy, wspierający połączenie UASC pomiędzy Europą Północną a Wschodnim Wybrzeżem Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. United Arab Shipping Company jest globalnym przewoźnikiem kontenerowym wywodzącym się z Bliskiego Wschodu. Firma powstała w 1976 roku, na całym świecie obsługuje 240 portów, ma ponad 185 biur przedstawicielskich.
Czytaj też: Kolejny serwis oceaniczny w Gdańsku. DCT podejmuje współpracę z G6
Z kolei 10 sierpnia wpłynie do Gdańska pierwszy statek w ramach serwisu aliansu G6 Azja-Europa na Morze Bałtyckie. Alliance tworzy sześć znaczących linii kontenerowych na świecie - APL, Hyundai Merchant Marine, Mitsui OSK Lines, Hapag-Lloyd AG, Nippon Yusen Kaisha i Orient Overseas Container Line. Porozumienie powołano do życia w grudniu 2011 roku. Teraz członkowie sojuszu podjęli decyzję o przedłużeniu jednego ze swoich serwisów, czyli serwisu Loop 7 Azja-Europa na Morze Bałtyckie. Przed przekroczeniem Oceanu Indyjskiego ten cotygodniowy serwis zawija do europejskich portów: Rotterdamu, Hamburga i Southampton, a teraz także do Gdańska. W Azji Loop 7 zatrzymuje się w Singapurze, Yantian, Qingdao, Szanghaju oraz Hongkongu. Gdańsk będzie trzecim portem europejskim według kolejności zawinięć.
DCT (Deep Water Container Terminal) jest największym polskim terminalem kontenerowym oraz jedynym terminalem głębokowodnym w rejonie Morza Bałtyckiego, do którego bezpośrednio zawijają statki z Dalekiego Wschodu. Właścicielem DCT jest spółka zarejestrowana w Polsce, która w większości należy do Global Infrastructure Fund II, funduszu zarządzanego przez Macquarie Group of Companies, z siedzibą główną w Australii.
Miejsca
Opinie (46) 5 zablokowanych
-
2015-07-23 07:07
Kadry cargo lub CTO. (10)
Zróbcie proszę por zadek z umowami śmieciowymi. Ludzie pracują za nędzne grosze na terminalach przez tę firmę.
Tak nie może być!!
Strajki na DCT są... Solidarność zapomniała jednak o chłopakach z CTO.- 51 11
-
2015-07-23 07:23
Zgadzam się.
Jakis zart zeby pracowac tyle miesięcy lub lat na umowie smieciowej bez jakichkolwiek swiadczen. Bez perspektyw.
Kierownictwo terminali tylko po kątach sobie kieszenie napycha- 20 2
-
2015-07-23 09:21
ta
Racja sobie upychaja kieszenie prezesi kierownicy mając za nic szarych ludzi ważne że oni mają Nowe suvo autka
- 9 4
-
2015-07-23 09:49
ale włąśnie tak będzie bo to zaplanowane od lat
zniszczono polski przemysł i przekształcono trójmiasto w port przerładunkowy i tanią obsługą
- 5 7
-
2015-07-23 10:09
Precz z ZZ! (4)
Przeciez nikt wam nie karze pracować na takich umowach. Chcecie mieć prace na umowę o czas nieokreślony to sobie znajdźcie, jest swoboda zatrudnienia. Za taka prace jaka wy robicie jeszcze narzekacie? Powiedzcie ile srednio rzeczywiście stoicie pod statkiem podczas 12 godzin pracy, a ile w tej waszej budzie? We łbach sie poprzewracało socjalistycznym durniom.
- 9 14
-
2015-07-23 10:12
zessta
Ciekawe kto uksztaltowal twoj punkt myslenia .jak bedziesz wiedzial to daj znac --- pomscimy cie
- 5 3
-
2015-07-23 10:19
Czyli protest ns dct tez jest bez sensu?
Rowniez mozesz podjac inna prace kolego.- 4 2
-
2015-07-23 12:07
A ty ile puszek na 12 godzin wydasz na rtg
- 5 1
-
2015-07-23 13:44
Nikt im nie karze pracować na takich umowach ?
A niby na jakich umowach mają pracować ? To jest Polska kolego, tu się na śmieciówkach pracuje.
- 5 1
-
2015-07-23 10:21
strajk i po klijentach a wy do posredniaka
- 2 10
-
2015-07-23 12:02
Nie zapomniała...
To jest kwestia, krótkiego czasu
- 1 0
-
2015-07-23 07:13
To co będzie w Gdyni? (2)
Kolejne dwa, bardzo dobrze wyposażone depo na pustaki? Czasami jakiś samochodowiec i wiatraki.
- 45 9
-
2015-07-23 09:32
Za rok otwarcie DCT 2 i gdyńskie terminale kontenerowe przestaną być potrzebne (1)
- 18 6
-
2015-07-23 09:45
lol
Pie......cię hipolicie
- 3 11
-
2015-07-23 07:44
Ja dziwię się tym idiotom-pracodawcom, którzy zatrudniają ludzi na śmieciowe umowy. (4)
Lojalność takich ludzi jest zerowa, dają nogę przy pierwszej okazji gdyż czują się traktowani jak bydło robocze. Pazerne menedżery w modnych marynarkach są zbyt ograniczeni by to pojąć.
- 61 6
-
2015-07-23 07:56
jacy to managerowie... daj spokój. wielu zwykłych pracowników jest od nich lepiej wykształconych i ma większą wiedzę. a o organizacji i strukturach przedsiębiorstwa to już w ogóle w tym kraju mało kto słyszał... dla nich liczy się tylko efekt skali i to wszystko? a robotnik? z grzeczności nie napiszę gdzie go mają. szczególnie tu w tym kraju
- 22 3
-
2015-07-23 08:22
(2)
Zgadza się. Taki pracownik nie jest efektywny. Zreszta co się dziwic. Jaka płaca taka praca.
Emerytury po smieciowkach nie będzie. Gdzie rząd?
Ludzie nie dajcie sie manipulowac !- 11 3
-
2015-07-23 10:12
Emerytura (1)
Emerytura? Ha ha, a ty wierzysz, ze jak bedziesz miał umowę o pracę i na czas nieokreślony to dostaniesz wtedy emeryturę? Naiwny jesteś.
- 4 3
-
2015-07-23 13:47
Dostaniemy zastrzyk miłosierdzia, zwany eutanazja.
Nieproduktywnych do gn*ju zakopią.
Niech nam żyje neo faszyzm !- 2 1
-
2015-07-23 08:35
CTO
Panowie, również musicie się zorganizować w związek i walczyć o swoje! Współpracujemy razem i wiem jaki wyzysk panuje w Waszych szeregach. Razem silniejsi!
- 20 10
-
2015-07-23 08:41
Cieszę się, że Gdańsk staje się coraz ważniejszy na arenie międzynarodowej. (6)
Cieszę się również z tego, że w artykule w końcu pisze się o Gdańsku a nie o "trójmieście".
- 36 15
-
2015-07-23 09:53
wciszkasz kit, Gdąńsk to był ważny kiedy budował statki (5)
dając zatrudnienie tysiącom a nie setkom a kooperację z kilkudziesiątkami czysto polskich firm a teraz "zero"?
- 9 12
-
2015-07-23 10:25
Gdańskie stocznie prywatne (4)
mają się świetnie.
Jeśli wspominasz czasy kiedy w państwowych stoczniach panoszyły się związki zawodowe (zwłaszcza solidarność) i My wszyscy musieliśmy dopłacać do tego "interesu" to nie zazdroszczę tobie twojej inteligencji.- 17 1
-
2015-07-23 13:56
Zwłaszcza, że dopłacając 10, zyskiwało się 100. (3)
Ale enteligentniej było zwolnić tysiące robotników i dawać im zasiłki, niżby mieli produkować i konkurować z uber stocznią z zachodu.
Huty były także nierentowne ale gospodarka miała tania stal. Przejął huty hindus, podwyższył ceny o 100% i się opłaca. Teraz dopłacasz jeszcze więcej w cenie stali, bo jeszcze na nieroba właściciela trzeba zarobić.
Połowa sektorów zachodu Europy opiera się na dopłatach, ulgach, zwolnieniach z opłat. A inteligentom z Polszy się wciska kity o jednakowych warunkach, podatkach, spójności i etc. Jakbyś popił to wszytko co TV uczy zimną wodą to byś biegunki dostał.
Tak apropo enteligencji, opłacalności, itp.- 6 8
-
2015-07-24 09:30
Raczej dopłacało się 100 a zyskiwało 10. (2)
- 1 1
-
2015-07-24 14:16
Tak ? jakoś polikwidowali co nie opłacalne a nędza, bezrobocie i zadłużenie coraz większe ? (1)
Czyżby tajni agenci Gierka torpedowali nasz kapitalizm ?
- 2 0
-
2015-07-27 09:47
???
Kto polikwidował ?
Same się te firmy polikwidowały a rynek je zweryfikował.- 0 0
-
2015-07-23 08:54
Lol (2)
Złodzieje, krętacze budują pałace, a nam zostają pudła na pace. Lol.
- 18 11
-
2015-07-23 09:49
lol
Ważne by na pampersy dawali to wtedy bez przerw można je...ć
- 13 4
-
2015-07-23 18:38
p
Dobre kolego to prawda
- 3 0
-
2015-07-23 09:16
Wyjedźcie z tego kraju gdziekolwiek, nie lękajcie się.
- 23 7
-
2015-07-23 09:45
(1)
Związki to motłoch!
- 21 17
-
2015-07-23 09:52
Chyba ty
- 8 5
-
2015-07-23 11:31
DCT... BCT.
Wiem, że to nie artykuł o BCT, ale mam w związku z tym terminalem pytanie. Na jakiej podstawie właściciele trzymają nieudaczny zarząd w postaci prezesa i dyrektora operacyjnego z informatyki, skoro nie widać tam żadnego postępu poza brandzlowaniem się nowymi suwnicami, niedługo maratonem pływackim i kiedyś tam w nieokreślonej przyszłości nową obrotnicą?
- 26 3
-
2015-07-23 11:51
Czy musimy robić interesy z Niemcami? (1)
Na wschodzie czekają na nas olbrzymie rynki, zamieszkane przez takich samych Słowian jak my, pijących te same trunki i chodzacych w takich samych dresach. Wystarczy, ze oddamy się sercem i duszą Batiuszce naszemu kochanemu, Władimirowi Władimirowiczowi Putinowi, a wszystko będzie znów dobrze.
- 11 22
-
2015-07-25 01:51
Nikt ci nie broni robić interesów na wschodzie, nie zapomnij Janusz jednak obudzić sie ze snu i wstać o 6 rano do pracy.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.