• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Chcesz zostać gwiazdą TikToka? Zgłoś się na casting

FK
8 sierpnia 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Jeśli marzy ci się kariera w mediach społecznościowych i współpraca z Edziem, weź udział w castingu organizowanym przez Urząd Miasta Gdańska. Jeśli marzy ci się kariera w mediach społecznościowych i współpraca z Edziem, weź udział w castingu organizowanym przez Urząd Miasta Gdańska.

Jesteś osobą młodą, przebojową i marzy ci się kariera influencera? Jeśli tak, zgłoś się do konkursu na gdańskiego tiktokera. Aby zostać ambasadorem miasta w mediach społecznościowych, należy mieć ukończone 16 lat i mnóstwo pomysłów na pokazanie Gdańska w krótkiej, dynamicznej formie. Najlepsi otrzymają nagrody oraz możliwość współpracy z Piotrem Byliną, czyli tiktokowym Edziem.



Konkursy w Trojmiasto.pl - do wygrania m.in. bilety na koncerty


Czy marzy ci się kariera w mediach społecznościowych?

Minął już rok od powstania oficjalnego profilu Gdańska na platformie TikTok. Miasto zgromadziło tam już setki tysięcy polubień i wyświetleń oraz ponad 16 tys. obserwujących.

Kolejnym krokiem w stronę rozwoju profilu i sposobem na dotarcie do młodych gdańszczan jest przeprowadzenie castingu, który ma na celu wyłonienie kreatywnych i twórczych osób. Zwycięzcy będą mieli szansę na stałą współpracę przy tworzeniu materiałów filmowych zamieszczanych na oficjalnych kontach miasta w mediach społecznościowych. Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem Edzio.

- Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska - mówi Piotr Bylina. - Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu.

TikTok dał mi drugie życie. Edzio rapuje w aplikacji i nagrywa płyty


@edziorap Kto jest moim kraszem? #dlaciebie #freestylerap #tyszka dźwięk oryginalny - Edzio weź coś nawiń

Pierwszy etap castingu potrwa do 26 sierpnia. W tym czasie zbierane będą zgłoszenia oraz wybrane zostaną osoby, które zakwalifikują się do kolejnego etapu. Ci, którzy pozostaną w grze, będą mieli za zadanie zrealizować jedno z trzech określonych przez organizatorów zadań castingowych.

Komisja konkursowa, w skład której wchodzą Piotr Bylina, przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku, reprezentanci partnera konkursu - agencji Personal PR oraz Gdańskiej Rady Młodzieżowej, wyłoni maksymalnie trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w wysokości 2 tys. zł, możliwość przygotowania materiałów wideo pod opieką Piotra Byliny, a także szansę na stanie się mikroinfluencerem.

- TikTok umożliwia tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy internetu. Zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten kanał społecznościowy, aby do nich dotrzeć i zaangażować ich w mówienie o aspektach ważnych dla naszego miasta - komentuje Marek Bonisławski, dyrektor Biura Prezydenta gdańskiego urzędu miejskiego.
Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września.
FK

Miejsca

Opinie (103) ponad 20 zablokowanych

  • Do nauki a nie na tiktoku. Potem nawet nie umiecie przeczytać składu jogurtu.

    • 16 0

  • Za robote niech sie wezmo, żniwa a nie ma komu robić.

    Potem cwaniaki przyjado po żniwach popić i potańczyć na dożynkach.

    • 9 1

  • Ludzie którzy sami sobie robią zdjęcia są naprawdę niedorozwinięci

    • 16 0

  • ech

    miasto zamierza promować chińską szpiegującą 'apkę'... czy to nie podpada pod promowanie totalitaryzmów ? ona powinna zostać zbanowana, a nie promowana.

    • 11 0

  • Niech urzad wybuli na edzia lub innego

    i niech im tam spiewa tancuje czy sztuczki robi taki edzio wszystko za kase wyspiewa:)

    • 3 0

  • Tik-tiker

    Komu to jest potrzebne?

    • 3 1

  • to jest dzialanie naszego UM

    "musimy promować miasto w SM, teraz najpopularniejszy jest TikTOk, musimy cos wymyslic" no nie, nie musicie, nie trzeba miasta promowac na tiktoku, nie ma to celu, dla wykresu w excelu zeby pokazac na wlasnych spotkaniach chyba. Po co nam turysta z tiktoka? zeby swoje 12zł wydał na kole w zabce? Przyjechał pociągiem bez noclegu? pojezdzil hulajnogą po deptaku?

    wezcie te pieniadze, zatrudnijcie kogos do UM z wizja i strategia, a tak kariery trzepia tam ludzie z najlepszymi oceniami w liceum, znajace zycie z teorii.

    • 5 0

  • Opinia wyróżniona

    (5)

    Promocja Gdańska jak najbardziej ma sens, jednak podejście do tematu jest żenujące. Osoba odpowiedzialna za marketing nie odrobiła lekcji. Kto jest potencjalnym odbiorcą Tik Toka? Dzieciaki z przedziału 10-25 lat. Po pierwsze jakie są ich zainteresowania? Czy dla nich ma znaczenie czy to Gdańsk, Sopot, Gdynia czy Warszawa? Wątpię. Ważne aby coś się działo, aby zobaczyć jakiś koncert, a najważniejsze aby działał internet w komórce... czy na takim turyście zależy urzędnikom? Po drugie jakie ci młodzi ludzie mają pieniądze do wydania? W 90% na pewno nie swoje. Ponowie pytanie, czy na takim turyście zależy urzędnikom? Jest szereg sposobów na promocję miasta, a wybrano jeden z gorszych.

    • 50 5

    • Opinia w punkt (1)

      Ciekawe dlaczego urzędnicy myślą inaczej ....

      • 2 0

      • Bo są "mądrzy" inaczej i przewalają nie swoje pieniądze, a podatnika - czyli i moje, i Twoje.

        • 2 0

    • Raczej Ty nie masz odrobionych lekcji.

      • 0 4

    • Nie tam zebym chwalił pomysl ale twoj argument jest bez sensu... wiesz czemu często akcje promocyjne np koncernów samochodowych sa skierowane do dzieci? Czemu sa zabawki -konkretne modele? Albo rowerki-mini autka.... bo to tworzy pozytywne skojarzenia.. z marką, produktem czy miejscem. A dzieci (mlodziez tym bardziej) szybko dorastają i jednak maja jakas kase do wydania. I wtedy mysla o czymś pozytywnie nawet nie pamiętając świadomie dlaczego... podejście do reklamy "sprzedać tu i teraz " jest niestety obecne u nas na każdym kroku a szkoda. Wolałbym budowanie pozytywnego wizerunku marki niz obecne kup dziś to dostaniesz talon..

      • 0 0

    • Co to fb hig toki i nasza klasa i inne badziewia syf

      • 0 0

  • Tik tok = pozerzy

    Już w rządzie mamy tik tokerow ! Nie szukajcie następców ! Niech ci wszyscy nieudacznicy , wezmą się do uczciwej pracy , bo Polska przy takich łachmytach spada w przepaść !!!

    • 5 0

  • Promowanie

    Patologii. Wstyd!

    • 7 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Morawski

Prezes zarządu i udziałowiec przedsiębiorstwa POLYHOSE Poland. Grupa POLYHOSE jest globalną firmą, posiadająca oddziały w 10 krajach, produkującą nisko- oraz wysokociśnieniowe przewody transferowe, wykonane z gumy, plastiku i teflonu. POLYHOSE Poland została pierwotnie założona jako EXITFLEX Polska – spółka córka szwajcarskiej fabryki, istniejącej od 1971 roku. Członek zarządu i udziałowiec przedsiębiorstwa AIRBLAST Poland. Firma AIRBLAST, posiadająca oddziały w 12 krajach, jest od ponad...

Najczęściej czytane