• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci Multimedia Polska mogą starać się o rekompensatę

VIK
16 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Vectra może kupić Multimedia Polska
Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej.

Spółka Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo - stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Teraz klienci mogą ubiegać się o rekompensatę.



Multimedia Polska to operator telekomunikacyjny, oferuje m.in. dostęp do internetu i kanałów telewizyjnych. Wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudził sposób zawierania lub zmiany umów w 2015 i w 2016 r. Urząd przeanalizował telefoniczne rozmowy sprzedażowe i skrypty rozmów. Postępowanie przeciwko operatorowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2016 r.

Według UOKiK Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, mamy na to 14 dni. Konsultanci mówili, że przysługuje 10. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta od umowy można odstąpić także w sytuacji, gdy już korzystamy z usług. Praktyka przedsiębiorcy na to nie pozwalała. Ponadto, jego klienci nie dostawali potwierdzenia warunków proponowanej przez telefon umowy. W związku z tym nie mogli zweryfikować rzeczywistych warunków przed ich akceptacją.

Spółka zobowiązała się do tego, że zmieni praktykę i usunie skutki swoich działań. Propozycje obejmą również tych konsumentów, którzy przestali korzystać z jej oferty w wyniku kwestionowanych praktyk. Operator zgodnie z decyzją prezesa UOKiK poinformuje konsumentów o możliwości skorzystania z rekompensat. Konsumenci, którzy nie mogli odstąpić od umowy ze względu na odmowę spółki, otrzymają zwrot abonamentu za 2 miesiące. Te osoby, które już odstąpiły od umowy i musiały oddać przyznaną wcześniej ulgę, dostaną ją z powrotem. Część konsumentów otrzyma korzyści w formie dodatkowych usług, np. dostęp do katalogu filmów, 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej lub 5 GB internetu.
VIK

Miejsca

Opinie (48) 2 zablokowane

  • Moja historia (1)

    Nowe osiedle. Nowi klienci.
    Dzwoni sprzedawczyk z MM z ofertą. Nie powiem - ciekawa finansowo. Uzgodnilem z gościem termin spotkania. Przyjeżdża i opowiada jaka to fantastyczna decyzja - wybór netu i TV z MM. Po obdarciu ze sprzedażowego belkotu mamy ustalone konkretne warunki i kwotę za miesiąc. Handlowczyk mówi że jutro wpadnie z umową. Mówię że ok, ale zanim podpiszę umowę chce mieć wypisane wszystkie dzisiaj ustalone warunki na mailu. Zaczyna kręcić że to niezgodne z ichnia polityka itd. Cóż komunikat dostał jasny - najpierw warunki na mailu potem umowa. Zgodził się. Następnego dnia przyjechał o umówionej porze, oczywiście maila brak. Podsuwa umowę zapewniając że zapomniał wysłać i zrobi to jak tylko przyjedzie do firmy. Pożegnaliśmy się więc i umówiliśmy na następny dzień. Sytuacja ponawiam się jeszcze 2 razy z różnymi wymówkami. W końcu przysłał maila, ale warunki były inne niż ustalone. W trakcie spotkania odgrywał różne sceny, m. in. biednego cisnietego przez kierownika pracownika itd. Umówiliśmy się jeszcze raz, miał poprawić maila, oczywiście nie zrobił tego. Nie wpuściłem go więc i rozmawialiśmy przez drzwi... W końcu po 9 dniach wysłał maila z poprawnym warunkami. Wtedy podpisałem umowę. Gdy 3 pierwsze fv przyszły naliczone niezgodnie z ustaleniami to wysmarowalem im maila z zadaniem zadośćuczynienia i zwrotu nieprawnie pobranych pieniędzy powołując się na warunki z maila z handlowcem. Wszystko dostałem.

    • 7 1

    • No i właśnie tak trzeba z nimi załatwiać sprawy.

      • 3 0

  • Złodziejska Multimedia co roku przez "pomyłkę" podłącza HBO (1)

    Rok czasu i 7 reklamacji. W call center ułomna obsługa. Reklamacja zawsze rozpatrzona jest 30 dnia. Jak w regulaminie. Co rok to gorsze dziadostwo. Do końca roku i zmieniam dostawcę. Ilu emerytów płaci za HBO tego nikt nie wie!

    • 27 1

    • Czego wy wymagacie wszędzie tak jest na infoliniach.

      Ma być tanio to wszystkie firmy biorą ludzi z łapanki.
      Ja podpisując umowy "zdalnie" tracę trochę czasu na analizę zapisów. Dziwne klauzule wyjaśniam z BOKiem lub sprawdzam w necie.
      Jeszcze się nie nauczyliscie ze sprzedawca wcisnie wam wszystko bo ma prowizję.

      • 0 0

  • Skoro tacy sa zli to bojkotowac ich. Tam gdzie jest konkurencja to kupic uslugi u konkurencji o ile jest lepsza...bo vectra i upc tez sa slabe

    • 0 0

  • Przestrzegam - ta firma probowala oszukac moja babcie (2)

    Przyszli dwaj panowie, powiedzieli ze sa z Energi i ze jezeli nie podpisze dokumentow to bedzie drozej placila za prad. Tak ja skolowali, ze podpisala wszystko, wlacznie z pelnomocnitwem do rozwiazania dotychczasowych umow z Energa. Nie zostawili zadnej kopii, nawet nie wiadomo bylo kogo szukac. Na szczescie w necie pelno jest opisow ich praktyk i udalo nam sie sprawe odkrecic. Kar od UOKiKu mieli kilka, ale jak widac bez skutku

    • 40 6

    • A może babci

      się coś pomieszało?

      • 5 2

    • Zmień babcię

      • 7 17

  • 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej

    wow!!!!!

    • 6 0

  • Multi Media to ...

    zwykły systemowy złodziej!! wyszukuje emerytow rencistow i ludzi starych-dopisuje im dodatkowe usługi podnoszac swoje zyski a okradajac tych ludzi!!!! mi dopisano 1.rozszerzona ochrone (19pln) drugi komputer (6pln) i cos jeszcze....ostatnio dwa razy dzwonili z biura obsługi konsumenta i proponowali zwiekszenie szybkosci internetu (co sie wiazało oczywiscie z podwyzka opłat) ja stwierdziłem ze rezygnuje z niezamawianych usług i w to miejsce akceptuje propozycje!!! Młody nie nauczony jeszcze kłamac przedstawiciel przerwal rozmowe polecial do bardziej doswiadczonego oszusta i po malej przerwie poinformowal mnie ze propozycja jest nieaktualna...tak kradna MULTIMEDIA...nadmieniam ze 3 lata temu zrezygnowalem z telewizji i telefonu stacjonarnego(suma dopisanych usług bylo na 70 PLN to sa złodziejskie rozwiazania systemowe ktorymi z urzedu powinna zajac sie prokuratura gdyz ZŁODZIEJSTWO DOTYCZY GŁOWNIE OSOB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH!!!! a za tym stoja panowie prezesi opalajacy sie na seszelach...TO POKAZUJE JAK PANSTWO POLSKIE JEST SŁABE!!!!

    • 8 0

  • Każda firma na rynku

    Jak dla mnie każda firma na tym rynku jest taka sama. Co jakiś czas jest jakaś informacja o niezgodnościach z przepisami. Jesli chodzi o poziom usług to zależy od regionu. Ceny są różne dla abonentów- jedni płacą więcej inni mniej za te same usługi. Nie rozumiem krytyki odnośnie tych firm - w obecnych czasach każdy ma wybór i może sprawdzić konkurencję. Często się jednak okazuje, że po czasie docenia sie to co się miało bo nowe nie oznacza zawsze lepsze:) ja tak miałam i powiem szczerze że wróciłam do Multimedia po 2 letniej przerwie. I się bardzo cieszę bo u mnie akurat ich poziom usług i cena jest bardzo dobra.

    • 3 1

  • Były klient mm (2)

    Miałem z 5 lat tv i internet. Nieucziciwe praktyki tej firmy to standard. Mylne informowanoe klienta też. Router/modem to jedna wielka porażka. Nigdy więcej mm! Szczerze nie polecam! Aa i zawsze kolejki w BOK

    • 59 5

    • (1)

      No klientela z Ciebie światowej sławy...

      • 3 24

      • Widze, że pracownik mm zabłysnął

        • 14 1

  • W d*pie

    A co zrobić jak chciałem aby moja mama mogła rozwiązać umowę a w bok powiedzieli że nie można bo coś tam coś tam.mimo iż pokazałem im pismo o zmianie warunków umowy.czy teraz zrekompensują to,gościa nie nagrałem w bok.a mama przez rok płaciła za złodziejską ofertę.

    • 10 3

  • Pytanko!? (1)

    A Polsat nie jest lepszy???

    • 11 23

    • Lepszy to jest Xiaomi ;)

      • 9 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marcin Lewandowski

Prezes zarządu Grupy GPEC, firmy z branży energetycznej. Doświadczenie zdobył na stanowiskach menedżerskich w firmach z branży utilities. Od 2010 roku związany z GPEC. Karierę w Grupie rozpoczął zarządzając obszarem dyspozycji, a następnie jako dyrektor ds. finansowych Grupy GPEC zajmował się m.in. organizacją struktury grupy kapitałowej, modelem biznesowym oraz nadzorem właścicielskim spółek zależnych. Przez ponad rok pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Unikom (włączonej do struktury GPEC...

Najczęściej czytane