• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci Multimedia Polska mogą starać się o rekompensatę

VIK
16 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Vectra może kupić Multimedia Polska
Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej.

Spółka Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo - stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Teraz klienci mogą ubiegać się o rekompensatę.



Multimedia Polska to operator telekomunikacyjny, oferuje m.in. dostęp do internetu i kanałów telewizyjnych. Wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudził sposób zawierania lub zmiany umów w 2015 i w 2016 r. Urząd przeanalizował telefoniczne rozmowy sprzedażowe i skrypty rozmów. Postępowanie przeciwko operatorowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2016 r.

Według UOKiK Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, mamy na to 14 dni. Konsultanci mówili, że przysługuje 10. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta od umowy można odstąpić także w sytuacji, gdy już korzystamy z usług. Praktyka przedsiębiorcy na to nie pozwalała. Ponadto, jego klienci nie dostawali potwierdzenia warunków proponowanej przez telefon umowy. W związku z tym nie mogli zweryfikować rzeczywistych warunków przed ich akceptacją.

Spółka zobowiązała się do tego, że zmieni praktykę i usunie skutki swoich działań. Propozycje obejmą również tych konsumentów, którzy przestali korzystać z jej oferty w wyniku kwestionowanych praktyk. Operator zgodnie z decyzją prezesa UOKiK poinformuje konsumentów o możliwości skorzystania z rekompensat. Konsumenci, którzy nie mogli odstąpić od umowy ze względu na odmowę spółki, otrzymają zwrot abonamentu za 2 miesiące. Te osoby, które już odstąpiły od umowy i musiały oddać przyznaną wcześniej ulgę, dostaną ją z powrotem. Część konsumentów otrzyma korzyści w formie dodatkowych usług, np. dostęp do katalogu filmów, 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej lub 5 GB internetu.
VIK

Miejsca

Opinie (48) 2 zablokowane

  • ich nie kupiło czasem UPC? dlaczego nie zmienią nazwy? (7)

    • 30 10

    • Zakup chyba nie jest jeszcze finalnie klepnięty przez UOKIK (2)

      • 16 2

      • I nie bedzie.. (1)

        • 9 2

        • Czemu? Pisowcy mają tendencję do centralizacji.

          Czyli na wzór chrześcijańskiej organizacji kościoła katolickiego. Tak działał kościół od 3 wieku zoraganizowany przez cesarza rzymskiego Konstantyna.
          Powstaje monopol i tyle....

          • 4 8

    • Czemu nie zmieniają nazwy? (2)

      Saturn i Media Markt to to samo. Czemu nie występują pod jedną nazwą?

      • 7 1

      • A dlaczego mają?

        • 1 0

      • by robić w wała "idiotów"

        ceny najwyższe i pseudopromocje.
        A spróbujcie coś reklamować w saturnie ...........nie życzę .Ludzie machają ręką ,a oni się cieszą .nastepny Polak wyślizgany

        • 7 0

    • uchowaj BOŻE!

      Na szczęście UOKiK nie wyraził na to zgody! W wielu miastach Multimedia i UPC to jedyni operatorzy.

      • 0 0

  • Pytanko!? (1)

    A Polsat nie jest lepszy???

    • 11 23

    • Lepszy to jest Xiaomi ;)

      • 9 1

  • Przestrzegam - ta firma probowala oszukac moja babcie (2)

    Przyszli dwaj panowie, powiedzieli ze sa z Energi i ze jezeli nie podpisze dokumentow to bedzie drozej placila za prad. Tak ja skolowali, ze podpisala wszystko, wlacznie z pelnomocnitwem do rozwiazania dotychczasowych umow z Energa. Nie zostawili zadnej kopii, nawet nie wiadomo bylo kogo szukac. Na szczescie w necie pelno jest opisow ich praktyk i udalo nam sie sprawe odkrecic. Kar od UOKiKu mieli kilka, ale jak widac bez skutku

    • 40 6

    • Zmień babcię

      • 7 17

    • A może babci

      się coś pomieszało?

      • 5 2

  • Były klient mm (2)

    Miałem z 5 lat tv i internet. Nieucziciwe praktyki tej firmy to standard. Mylne informowanoe klienta też. Router/modem to jedna wielka porażka. Nigdy więcej mm! Szczerze nie polecam! Aa i zawsze kolejki w BOK

    • 59 5

    • (1)

      No klientela z Ciebie światowej sławy...

      • 3 24

      • Widze, że pracownik mm zabłysnął

        • 14 1

  • UOKiK swoje a MM swoje.

    Nic się nie zmieniło. Przedłużyłem ostatnio (przed dwoma tygodniami) umowę i w rozmowie telefonicznej nie wyrażałem np. zgody na rezygnację z prawa do odstąpienia od umowy w przypadku korzystania już z usługi. W trakcie rozmowy zażądałem przesłania potwierdzenia warunków i ... wyczytałem, że właśnie zrezygnowałem z prawa do odstąpienia !!! Oczywiście próbowałem to wyjaśnić ale jak zwykle zbywano mnie jakimiś pokrętnymi tłumaczeniami.
    Tylko czekam, czy usługa będzie dostarczona ZGODNIE Z UMOWĄ, TZN. W PEŁNYM ZAKRESIE I W USTALONEJ CENIE (bo już bywało, że ustalenia to jedno a życie to już druga sprawa). Jak cokolwiek będzie nie halo, to zrobię im psikusa i zobaczymy co wtedy na to UOKiK.

    • 21 2

  • to to jescze multimedia czy y juz vektra? (2)

    • 7 13

    • Nie odzywaj się jak nie masz pojęcia co się dzieje.

      • 13 2

    • multimedia = vektra = upc ... jedno i to samo

      • 0 0

  • Jak kilienci zaczną domagać się rekompensat to Multimedia będzie warta 1 zł brutto:) (1)

    A to chyba na rękę UPC.... A na marginesie dziwie się że ten twór istnieje jeszcze na rynku.... ni to jakość ni to cena ni to servis.... Miałem dwa podejścia i dwa od startu do mety były nieporozumieniem!! Miejsce takich firm z taką jakością jest w kozich wólkach max dla 50 klientów!
    Ps nie wspomnę o kompetencji pracowników infolinii i reszty obsługi.... 99% to ludzie z łapanki.... jak akwizytorzy.... złapać klienta obwarować go paragrafmi aby nie miał wyjścia i wylane 2 lata:)

    • 20 1

    • Karol

      Raczej na naszą rękę.

      • 0 0

  • Byłem klientem MM.... (6)

    Nie polecam, szczerze odradzam MM. Po jakimś okresie promocyjnym przysłali taki rachunek, że że aż się ździwiłem. Gdy wypowiedziałem umowę, dzwonili z nową ofertą chyba z 7 razy - każda następna korzystniejsza od poprzedniej. Podpowiadam sposób na nich - wypowiedzieć i targować się.

    • 42 2

    • (1)

      U mnie było podobnie , gdy wypowiedziałam umowę byli bardzo nachalni smsy i telefony bez końca , chociaż powiedziałam, że wyjeżdżam

      • 6 0

      • Potwierdzam

        U mnie tak samo. Po okresie promocyjnym jakiś czas płaciłem wysokie rachunki, bo nie chciałem przedłużać umowy na długi czas - w związku z planowaną zmianą mieszkania. I oczywiście nikt nie przesłał mai w tym czasie propozycji przedłużenia umowy na korzystnych warunkach. A jak zrezygnowałem - to dziesiątki telefonów, sms-ów itp z tekstem "zostań z nami, przebijemy ofertę konkurencji" albo z nachalnymi pytaniami o powód rezygnacji z ich usług.

        • 2 0

    • MX (1)

      Jakaś masakra. Ktoś nie czyta umowy, kończy się okres promocyjny i wielkie zdziwienie, że cena jest inna (wyższa) . Takie rzeczy ma większość operatorów a jeśli klient czyta umowy, to nie ma z niczym problemu.. Takie moje zdanie. Ps. Mam już u nich 4 rok abonament i płace zdecydowanie mniej niż u konkurencji... :)

      • 2 4

      • Co boisz sie ze mm padnie i bez pracy zostaniesz

        • 2 0

    • Ja w Olsztynie za Inernet 1MB/s

      Płaciłem ponad 100 PLN. W końcu się wk.... i kupiłem zwykły modem, potem mi przysyłali ciągle oferty 20 MB/s za 49,99999 - bo jedyny sposób by uzyskać warunki tak dobre jak nowi klienci to było wypowiedzenie umowy.
      A przysyłanie wysokiego rachunku po "okresie promocji" to już klasyka, podobnie jak dołączanie jakiś innych produktów do oferty, pierwszy miesiąc gratis a potem przychodzi rachunek, "bez limitu" a jednak z limitem itp. itd. etc.
      Po prostu w tym kraju wciąż traktuje się klienta jak frajera, zgodnie z zasadą "ahahaha, paczaj jaki gupi, chce kupić nasz produkt/usługę".
      I powodzenia w czytaniu umów i kilkudziesięciu stron różnych regulaminów/promocji.

      • 2 0

    • Nigdy wiecej mm !!!!

      • 1 0

  • W d*pie

    A co zrobić jak chciałem aby moja mama mogła rozwiązać umowę a w bok powiedzieli że nie można bo coś tam coś tam.mimo iż pokazałem im pismo o zmianie warunków umowy.czy teraz zrekompensują to,gościa nie nagrałem w bok.a mama przez rok płaciła za złodziejską ofertę.

    • 10 3

  • Złodziejska Multimedia co roku przez "pomyłkę" podłącza HBO (1)

    Rok czasu i 7 reklamacji. W call center ułomna obsługa. Reklamacja zawsze rozpatrzona jest 30 dnia. Jak w regulaminie. Co rok to gorsze dziadostwo. Do końca roku i zmieniam dostawcę. Ilu emerytów płaci za HBO tego nikt nie wie!

    • 27 1

    • Czego wy wymagacie wszędzie tak jest na infoliniach.

      Ma być tanio to wszystkie firmy biorą ludzi z łapanki.
      Ja podpisując umowy "zdalnie" tracę trochę czasu na analizę zapisów. Dziwne klauzule wyjaśniam z BOKiem lub sprawdzam w necie.
      Jeszcze się nie nauczyliscie ze sprzedawca wcisnie wam wszystko bo ma prowizję.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Maria Śliwicki

Od 1991 był prezesem Grupy Ergo Hestia, odszedł ze stanowiska pod koniec 2022 roku. Kierował dwoma towarzystwami ubezpieczeniowymi Grupy - Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia SA, wyróżnionymi wieloma prestiżowymi nagrodami, m.in. Godłem „Teraz Polska” i „Nagrodą Gospodarczą Prezydenta RP”. Za zbudowanie od podstaw Grupy Ergo Hestia otrzymał tytuł \"Człowieka dziesięciolecia polskich ubezpieczeń\", a...

Najczęściej czytane