• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci Multimedia Polska mogą starać się o rekompensatę

VIK
16 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Vectra może kupić Multimedia Polska
Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej.

Spółka Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo - stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Teraz klienci mogą ubiegać się o rekompensatę.



Multimedia Polska to operator telekomunikacyjny, oferuje m.in. dostęp do internetu i kanałów telewizyjnych. Wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudził sposób zawierania lub zmiany umów w 2015 i w 2016 r. Urząd przeanalizował telefoniczne rozmowy sprzedażowe i skrypty rozmów. Postępowanie przeciwko operatorowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2016 r.

Według UOKiK Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, mamy na to 14 dni. Konsultanci mówili, że przysługuje 10. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta od umowy można odstąpić także w sytuacji, gdy już korzystamy z usług. Praktyka przedsiębiorcy na to nie pozwalała. Ponadto, jego klienci nie dostawali potwierdzenia warunków proponowanej przez telefon umowy. W związku z tym nie mogli zweryfikować rzeczywistych warunków przed ich akceptacją.

Spółka zobowiązała się do tego, że zmieni praktykę i usunie skutki swoich działań. Propozycje obejmą również tych konsumentów, którzy przestali korzystać z jej oferty w wyniku kwestionowanych praktyk. Operator zgodnie z decyzją prezesa UOKiK poinformuje konsumentów o możliwości skorzystania z rekompensat. Konsumenci, którzy nie mogli odstąpić od umowy ze względu na odmowę spółki, otrzymają zwrot abonamentu za 2 miesiące. Te osoby, które już odstąpiły od umowy i musiały oddać przyznaną wcześniej ulgę, dostaną ją z powrotem. Część konsumentów otrzyma korzyści w formie dodatkowych usług, np. dostęp do katalogu filmów, 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej lub 5 GB internetu.
VIK

Miejsca

Opinie (48) 2 zablokowane

  • Nie polecam (1)

    O przygodach z MM wybrałem lokalnego operatora- Maxnet i wszystko jest bardzo dobrze. Oferta i obsługa na 5. Z ręką na sercu polecam. A do MM nie wrócę za żadne skarby!

    • 10 0

    • MAXNET najlepszy w Gdyni!

      Z Multimedii korzystałam przez 6-7 lat, ale miałam już dość ich "zagrywek", o których można poczytać w innych komentarzach. Na MAXNET trafiłam przez przypadek za namową koleżanki, jakieś trzy lata temu. Trochę się obawiałam, że to nowa firma, może zaraz się zwinie, albo zostanie wchłonięta, ale dowiedziałam się, że istnieją od 2003 roku. Jestem bardzo zadowolona z dokonanego wyboru. Teraz nie tracę już czasu w kolejkach i nie odbijam się od niekompetentnej infolinii, a załatwiam wszystko w miłej atmosferze. Pozdrowienia dla Pana Łukasza:)

      • 2 0

  • Każda firma na rynku

    Jak dla mnie każda firma na tym rynku jest taka sama. Co jakiś czas jest jakaś informacja o niezgodnościach z przepisami. Jesli chodzi o poziom usług to zależy od regionu. Ceny są różne dla abonentów- jedni płacą więcej inni mniej za te same usługi. Nie rozumiem krytyki odnośnie tych firm - w obecnych czasach każdy ma wybór i może sprawdzić konkurencję. Często się jednak okazuje, że po czasie docenia sie to co się miało bo nowe nie oznacza zawsze lepsze:) ja tak miałam i powiem szczerze że wróciłam do Multimedia po 2 letniej przerwie. I się bardzo cieszę bo u mnie akurat ich poziom usług i cena jest bardzo dobra.

    • 3 1

  • Multi Media to ...

    zwykły systemowy złodziej!! wyszukuje emerytow rencistow i ludzi starych-dopisuje im dodatkowe usługi podnoszac swoje zyski a okradajac tych ludzi!!!! mi dopisano 1.rozszerzona ochrone (19pln) drugi komputer (6pln) i cos jeszcze....ostatnio dwa razy dzwonili z biura obsługi konsumenta i proponowali zwiekszenie szybkosci internetu (co sie wiazało oczywiscie z podwyzka opłat) ja stwierdziłem ze rezygnuje z niezamawianych usług i w to miejsce akceptuje propozycje!!! Młody nie nauczony jeszcze kłamac przedstawiciel przerwal rozmowe polecial do bardziej doswiadczonego oszusta i po malej przerwie poinformowal mnie ze propozycja jest nieaktualna...tak kradna MULTIMEDIA...nadmieniam ze 3 lata temu zrezygnowalem z telewizji i telefonu stacjonarnego(suma dopisanych usług bylo na 70 PLN to sa złodziejskie rozwiazania systemowe ktorymi z urzedu powinna zajac sie prokuratura gdyz ZŁODZIEJSTWO DOTYCZY GŁOWNIE OSOB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH!!!! a za tym stoja panowie prezesi opalajacy sie na seszelach...TO POKAZUJE JAK PANSTWO POLSKIE JEST SŁABE!!!!

    • 8 0

  • Moja historia (1)

    Nowe osiedle. Nowi klienci.
    Dzwoni sprzedawczyk z MM z ofertą. Nie powiem - ciekawa finansowo. Uzgodnilem z gościem termin spotkania. Przyjeżdża i opowiada jaka to fantastyczna decyzja - wybór netu i TV z MM. Po obdarciu ze sprzedażowego belkotu mamy ustalone konkretne warunki i kwotę za miesiąc. Handlowczyk mówi że jutro wpadnie z umową. Mówię że ok, ale zanim podpiszę umowę chce mieć wypisane wszystkie dzisiaj ustalone warunki na mailu. Zaczyna kręcić że to niezgodne z ichnia polityka itd. Cóż komunikat dostał jasny - najpierw warunki na mailu potem umowa. Zgodził się. Następnego dnia przyjechał o umówionej porze, oczywiście maila brak. Podsuwa umowę zapewniając że zapomniał wysłać i zrobi to jak tylko przyjedzie do firmy. Pożegnaliśmy się więc i umówiliśmy na następny dzień. Sytuacja ponawiam się jeszcze 2 razy z różnymi wymówkami. W końcu przysłał maila, ale warunki były inne niż ustalone. W trakcie spotkania odgrywał różne sceny, m. in. biednego cisnietego przez kierownika pracownika itd. Umówiliśmy się jeszcze raz, miał poprawić maila, oczywiście nie zrobił tego. Nie wpuściłem go więc i rozmawialiśmy przez drzwi... W końcu po 9 dniach wysłał maila z poprawnym warunkami. Wtedy podpisałem umowę. Gdy 3 pierwsze fv przyszły naliczone niezgodnie z ustaleniami to wysmarowalem im maila z zadaniem zadośćuczynienia i zwrotu nieprawnie pobranych pieniędzy powołując się na warunki z maila z handlowcem. Wszystko dostałem.

    • 7 1

    • No i właśnie tak trzeba z nimi załatwiać sprawy.

      • 3 0

  • 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej

    wow!!!!!

    • 6 0

  • ...a ja jestem zadowolony z firmy Multimedia Polska w Gdyni, byłem z nimi, gdy jeszcze byli Szel-Satem. (1)

    Powiem tak: dużo w tej firmie zmieniło się na lepsze. Byłem u nich jak byli Szel-Satem, obsługa klienta wtedy ledwo działała, klient był petentem. Wkurzyłem się na nich, nawet nie zapłaciłem wtedy ostatniej faktury, którą potem puścili do windykacji zewnętrznej. Poszedłem do PTK - Polskiej Telewizji Kablowej. I zauważyłem dużą różnicę na plus, na rzecz PTK. Firma potrafiła utrzymać klienta, nie tylko ofertą/ceną usług, ale np. darmowymi biletami na imprezy w Trójmieście (Klub PTK). Potem PTK została przejęta przez globalne UPC i znowu siadła obsługa klienta, i jakość usług (korporacje powinny być zakazane!). I nic tam nie zmieniło się na lepsze. I ten masakryczny interfejs dekodera, do dziś, nawet w wersji cyfrowej jest do bani.
    Od 6 lat w Multimedia Polska dostaję warunki umowy na maila, które negocjuję telefonicznie. tam trzeba wiedzieć z kim rozmawiać. Na pierwszej linii frontu są 'sprzedawcy', którzy mało mogą. Ale jest też dział kompetentny w elastycznym podejściu do klienta. Przez ostatnie 2 lata płaciłem 55 złotych za pakiet SuperBox, 3 pakietami: Filmy i Seriale, Sport i Dzieci. Wszystko z możliwością nagrywania/PVR, internetem 30 Mb i routerem wi-fi.
    W regulaminach/cenniku, które dostaje mailem (domyślnie chcą wysyłać papier do domu, ale ja chcę PDF) są nawet warunki internetu, uczciwie piszą, o szybkości łącza: minimalnej (40% mocy), zwykle dostępnej (70% mocy) i największej (tu 30 Mb) . I faktycznie internet jest DO 30 Mb, nigdy więcej ;/
    W digital tv - Jedyna wada, to EPG - opisy programów są uboższe, niż na programach w wersji naziemnej. Dekoder też jest sensowny - własna lista i kolejność programów, grupy programów,itd.
    Awaria przez te 6 lat była jedna - usunięta w weekend.
    Kontaktuję się z nimi mailowo i telefonicznie (oddzwaniają o wybranej porze).

    • 4 2

    • Stary, ale z ciebie szczęściarz !!!

      • 0 0

  • Skoro tacy sa zli to bojkotowac ich. Tam gdzie jest konkurencja to kupic uslugi u konkurencji o ile jest lepsza...bo vectra i upc tez sa slabe

    • 0 0

  • ich stawka na usługi nijak się ma do jakości tv i problemów z netem

    • 1 0

  • coś zmienili (1)

    nową ofertę zawartą przez telefon po 10 minutach przesłali na maila do akceptacji

    • 1 0

    • Dot sms z warunkami umowy.

      Trzeba uważać, bo każdą odpowiedz na smsa potrafią traktowac jak akceptację umowy.

      • 0 0

  • Najgorsza kablówka w kraju.

    Lepiej z daleka od tej firmy.

    • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Kazimierz Wierzbicki

Prezes zarządu i właściciel Grupy Trefl, w skład której wchodzą spółki zajmujące się produkcją i dystrybucją puzzli, kart, gier planszowych, zabawek i mediami oraz trzy spółki sportowe. W latach 1997 - 2008 był prezesem ProkomuTrefl Sopot. W 1997 roku założone przez Kazimierza Wierzbickiego Sopockie Towarzystwo Koszykówki Trefl przekształcono w Sportową Spółkę Akcyjną.

Najczęściej czytane