• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci Multimedia Polska mogą starać się o rekompensatę

VIK
16 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Vectra może kupić Multimedia Polska
Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej.

Spółka Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo - stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Teraz klienci mogą ubiegać się o rekompensatę.



Multimedia Polska to operator telekomunikacyjny, oferuje m.in. dostęp do internetu i kanałów telewizyjnych. Wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudził sposób zawierania lub zmiany umów w 2015 i w 2016 r. Urząd przeanalizował telefoniczne rozmowy sprzedażowe i skrypty rozmów. Postępowanie przeciwko operatorowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2016 r.

Według UOKiK Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, mamy na to 14 dni. Konsultanci mówili, że przysługuje 10. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta od umowy można odstąpić także w sytuacji, gdy już korzystamy z usług. Praktyka przedsiębiorcy na to nie pozwalała. Ponadto, jego klienci nie dostawali potwierdzenia warunków proponowanej przez telefon umowy. W związku z tym nie mogli zweryfikować rzeczywistych warunków przed ich akceptacją.

Spółka zobowiązała się do tego, że zmieni praktykę i usunie skutki swoich działań. Propozycje obejmą również tych konsumentów, którzy przestali korzystać z jej oferty w wyniku kwestionowanych praktyk. Operator zgodnie z decyzją prezesa UOKiK poinformuje konsumentów o możliwości skorzystania z rekompensat. Konsumenci, którzy nie mogli odstąpić od umowy ze względu na odmowę spółki, otrzymają zwrot abonamentu za 2 miesiące. Te osoby, które już odstąpiły od umowy i musiały oddać przyznaną wcześniej ulgę, dostaną ją z powrotem. Część konsumentów otrzyma korzyści w formie dodatkowych usług, np. dostęp do katalogu filmów, 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej lub 5 GB internetu.
VIK

Miejsca

Opinie (48) 2 zablokowane

  • Moja historia (1)

    Nowe osiedle. Nowi klienci.
    Dzwoni sprzedawczyk z MM z ofertą. Nie powiem - ciekawa finansowo. Uzgodnilem z gościem termin spotkania. Przyjeżdża i opowiada jaka to fantastyczna decyzja - wybór netu i TV z MM. Po obdarciu ze sprzedażowego belkotu mamy ustalone konkretne warunki i kwotę za miesiąc. Handlowczyk mówi że jutro wpadnie z umową. Mówię że ok, ale zanim podpiszę umowę chce mieć wypisane wszystkie dzisiaj ustalone warunki na mailu. Zaczyna kręcić że to niezgodne z ichnia polityka itd. Cóż komunikat dostał jasny - najpierw warunki na mailu potem umowa. Zgodził się. Następnego dnia przyjechał o umówionej porze, oczywiście maila brak. Podsuwa umowę zapewniając że zapomniał wysłać i zrobi to jak tylko przyjedzie do firmy. Pożegnaliśmy się więc i umówiliśmy na następny dzień. Sytuacja ponawiam się jeszcze 2 razy z różnymi wymówkami. W końcu przysłał maila, ale warunki były inne niż ustalone. W trakcie spotkania odgrywał różne sceny, m. in. biednego cisnietego przez kierownika pracownika itd. Umówiliśmy się jeszcze raz, miał poprawić maila, oczywiście nie zrobił tego. Nie wpuściłem go więc i rozmawialiśmy przez drzwi... W końcu po 9 dniach wysłał maila z poprawnym warunkami. Wtedy podpisałem umowę. Gdy 3 pierwsze fv przyszły naliczone niezgodnie z ustaleniami to wysmarowalem im maila z zadaniem zadośćuczynienia i zwrotu nieprawnie pobranych pieniędzy powołując się na warunki z maila z handlowcem. Wszystko dostałem.

    • 7 1

    • No i właśnie tak trzeba z nimi załatwiać sprawy.

      • 3 0

  • Złodziejska Multimedia co roku przez "pomyłkę" podłącza HBO (1)

    Rok czasu i 7 reklamacji. W call center ułomna obsługa. Reklamacja zawsze rozpatrzona jest 30 dnia. Jak w regulaminie. Co rok to gorsze dziadostwo. Do końca roku i zmieniam dostawcę. Ilu emerytów płaci za HBO tego nikt nie wie!

    • 27 1

    • Czego wy wymagacie wszędzie tak jest na infoliniach.

      Ma być tanio to wszystkie firmy biorą ludzi z łapanki.
      Ja podpisując umowy "zdalnie" tracę trochę czasu na analizę zapisów. Dziwne klauzule wyjaśniam z BOKiem lub sprawdzam w necie.
      Jeszcze się nie nauczyliscie ze sprzedawca wcisnie wam wszystko bo ma prowizję.

      • 0 0

  • Skoro tacy sa zli to bojkotowac ich. Tam gdzie jest konkurencja to kupic uslugi u konkurencji o ile jest lepsza...bo vectra i upc tez sa slabe

    • 0 0

  • Przestrzegam - ta firma probowala oszukac moja babcie (2)

    Przyszli dwaj panowie, powiedzieli ze sa z Energi i ze jezeli nie podpisze dokumentow to bedzie drozej placila za prad. Tak ja skolowali, ze podpisala wszystko, wlacznie z pelnomocnitwem do rozwiazania dotychczasowych umow z Energa. Nie zostawili zadnej kopii, nawet nie wiadomo bylo kogo szukac. Na szczescie w necie pelno jest opisow ich praktyk i udalo nam sie sprawe odkrecic. Kar od UOKiKu mieli kilka, ale jak widac bez skutku

    • 40 6

    • A może babci

      się coś pomieszało?

      • 5 2

    • Zmień babcię

      • 7 17

  • 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej

    wow!!!!!

    • 6 0

  • Multi Media to ...

    zwykły systemowy złodziej!! wyszukuje emerytow rencistow i ludzi starych-dopisuje im dodatkowe usługi podnoszac swoje zyski a okradajac tych ludzi!!!! mi dopisano 1.rozszerzona ochrone (19pln) drugi komputer (6pln) i cos jeszcze....ostatnio dwa razy dzwonili z biura obsługi konsumenta i proponowali zwiekszenie szybkosci internetu (co sie wiazało oczywiscie z podwyzka opłat) ja stwierdziłem ze rezygnuje z niezamawianych usług i w to miejsce akceptuje propozycje!!! Młody nie nauczony jeszcze kłamac przedstawiciel przerwal rozmowe polecial do bardziej doswiadczonego oszusta i po malej przerwie poinformowal mnie ze propozycja jest nieaktualna...tak kradna MULTIMEDIA...nadmieniam ze 3 lata temu zrezygnowalem z telewizji i telefonu stacjonarnego(suma dopisanych usług bylo na 70 PLN to sa złodziejskie rozwiazania systemowe ktorymi z urzedu powinna zajac sie prokuratura gdyz ZŁODZIEJSTWO DOTYCZY GŁOWNIE OSOB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH!!!! a za tym stoja panowie prezesi opalajacy sie na seszelach...TO POKAZUJE JAK PANSTWO POLSKIE JEST SŁABE!!!!

    • 8 0

  • Każda firma na rynku

    Jak dla mnie każda firma na tym rynku jest taka sama. Co jakiś czas jest jakaś informacja o niezgodnościach z przepisami. Jesli chodzi o poziom usług to zależy od regionu. Ceny są różne dla abonentów- jedni płacą więcej inni mniej za te same usługi. Nie rozumiem krytyki odnośnie tych firm - w obecnych czasach każdy ma wybór i może sprawdzić konkurencję. Często się jednak okazuje, że po czasie docenia sie to co się miało bo nowe nie oznacza zawsze lepsze:) ja tak miałam i powiem szczerze że wróciłam do Multimedia po 2 letniej przerwie. I się bardzo cieszę bo u mnie akurat ich poziom usług i cena jest bardzo dobra.

    • 3 1

  • Były klient mm (2)

    Miałem z 5 lat tv i internet. Nieucziciwe praktyki tej firmy to standard. Mylne informowanoe klienta też. Router/modem to jedna wielka porażka. Nigdy więcej mm! Szczerze nie polecam! Aa i zawsze kolejki w BOK

    • 59 5

    • (1)

      No klientela z Ciebie światowej sławy...

      • 3 24

      • Widze, że pracownik mm zabłysnął

        • 14 1

  • W d*pie

    A co zrobić jak chciałem aby moja mama mogła rozwiązać umowę a w bok powiedzieli że nie można bo coś tam coś tam.mimo iż pokazałem im pismo o zmianie warunków umowy.czy teraz zrekompensują to,gościa nie nagrałem w bok.a mama przez rok płaciła za złodziejską ofertę.

    • 10 3

  • Pytanko!? (1)

    A Polsat nie jest lepszy???

    • 11 23

    • Lepszy to jest Xiaomi ;)

      • 9 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także współodpowiedzialna za procesy strategicznego planowania i zarządzania SESCOM. Magister ekonomii z Certyfikatem Księgowym Ministra Finansów oraz ukończonymi licznymi studiami podyplomowymi z zakresu księgowości, finansów i controllingu. Wieloletni praktyk wykorzystujący w swojej pracy nie tylko wiedzę z zakresu księgowości i finansów, ale także ekonomii oraz zarządzania.

Najczęściej czytane