- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (17 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (65 opinii)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (71 opinii)
- 4 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (107 opinii)
- 5 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (89 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (246 opinii)
PŻB zmniejsza liczbę promów z Gdańska
Polska Żegluga Bałtycka, działająca pod marką Polferries, zmniejszyła liczbę połączeń promowych z Gdańska do Nynaeshamn. Od wtorku połączenie ze Szwecją obsługiwane jest jedynie przez prom "Scandinavia".
PŻB to marka Polferries, która mieszkańcom Trójmiasta kojarzy się właśnie z promami "Scandinavia" i "Baltivia" pływającymi do Szwecji. W 2012 roku resort skarbu chciał sprzedać 9 mln 516 tys. 230 akcji spółki, co stanowi 94,64 proc. kapitału zakładowego PŻB. Każda akcja ma nominalną wartość 10 zł. Minimalna cena jej nabycia została ustalona na 4,90 zł, co dawało 46 mln 629 tys. 527 zł za cały pakiet. Niestety, ofert nie było.
Z Trójmiasta do Szwecji można dostać się korzystając także z usług Stena Line. Linie promowe Stena Line oferują dwa promy dziennie na trasie Gdynia-Karlskrona.
Miejsca
Opinie (32) 1 zablokowana
-
2013-02-05 16:44
w jakiej firmie zachodniej są dobre zarobki,
nawet ludzi nie zatrudniają ,tylko agencje pracy tymczasowej, najpierw jedna potem druga potem trzecia,potem umowa o dzieło ,a jak nie to jesteś VIP...olony, z roboty.
- 6 0
-
2013-02-05 15:54
te polskie linie to kupa śmiechu. oddać polske zachodowi a ludziom prace i dobre zarobki.
- 3 3
-
2013-02-05 15:42
POLFFERIES = PLL LOT = PKP
Kolejna państwowa firma, podobnie jak PLL LOT przegrywająca z konkurencją i rynkową teraźniejszością.
Do Szwecji wielokrotnie pływam biznesowo do Szwecji Stana Line. Raz mnie podkusiło popłynąć POLFERRIES - syf jak na PKP i nadęcie jak w PLL LOT.
Najlepszy dowód na to, że Państwo nie powinno wozić ludzi statkami, samolotami, produkować tarcicy, tabletek, etc. - a wsiąść się za realne problemy - podatki, edukacja, wyrównywanie szans, infrastruktura, etc. - czyli zajmować się tym czym powinno zajmować się PAŃSTWO.- 19 1
-
2013-02-05 15:37
Studniówka
W sobote była Studniówka na tym promie :)Szkoła Morska sie bawila:)
- 4 4
-
2013-02-05 15:35
trzeba jeszcze
zubożyć firmę, żeby za tańsze pieniądze opchnąć i tyle w temacie, potem rząd powie: "sami widzicie, ta firma to rozpadlina i trzeba się cieszyć, że ktoś to ścierwo wziął".
- 9 5
-
2013-02-05 11:15
Zaprosić Stenę Line na rozmowy (1)
i tyle w temacie,terrminal promowy na Westerplatte czeka
- 42 9
-
2013-02-05 15:10
no i juz raz było blisko czegoś w tym stylu
tylko ambicje gdańskich włodarzy nie pozwoliły, żeby nad gdańskim portem powiewała flaga portu gdyńskiego. Lepiej, żeby stało puste i niszczało. Kargul to wróg najgorszy.
- 12 0
-
2013-02-05 15:03
promy same stare gruchoty i drogo jak diabeł ...... precz
- 10 3
-
2013-02-05 12:07
Szkoda Baltivii
Mimo, że była statkiem mniejszym, nastawionym głównie na przewóz Cargo, to część pasażerską posiadała bardziej zadbaną, a kabiny były o wyższym standardzie. Kuchnia też zawsze na Baltivii bardziej mi odpowiadała niż na Scandinavii. Na S. czuć i widać, że statek ten ma już najlepszy czas za sobą. Mimo wszystko jadąc na wakacje z dzieciakami wybieram właśnie ją, bo z racji dużych gabarytów jest na niej co robić. Pamiętam, że miałem okazję podróżować nią pierwszym (lub drugim) rejsem w barwach Polferries. Sztuka "nówka". Dopiero co zastąpiła Rogalin - którym płynąłem do Nynashamn kilka dni wcześniej. Wtedy przeskok pomiędzy tym promami był - pamiętam -niesamowity.
- 33 1
-
2013-02-05 11:53
A kiedy przestanie straszyć pusty terminal na Westerplatte. To jest dopiero marnotrawienie pieniędzy. Promy pływały rok albo dwa i koniec.
- 26 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.