- 1 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (103 opinie)
- 2 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (193 opinie)
- 3 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (138 opinii)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (17 opinii)
- 5 Energa z zyskiem za 2023 r. (7 opinii)
- 6 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (18 opinii)
Wiceprezes Portu Gdańsk Marcin Osowski odwołany
W połowie listopada odwołano wiceprezesa ds. infrastruktury i zarządzania majątkiem w Porcie Gdynia. Wczoraj zmian dokonano w Porcie Gdańsk. Stanowisko stracił także wiceprezes ds. infrastruktury.
Niestety nie podano przyczyny odwołania. Nie poinformowano też o tym, czy skład zarządu zostanie uzupełniony i w jakim trybie.
Karuzela stanowisk
Zaledwie kilkanaście dni temu zmiany zaszły też w składzie Zarządu Morskiego Portu Gdynia. Stanowisko stracił Grzegorz Dyrmo, wiceprezes i dyrektor ds. infrastruktury i zarządzania majątkiem. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, na razie obowiązki wiceprezesa przejmie sam prezes Meller i dyrektorzy odpowiednich pionów. Nie będzie też konkursu na stanowisko wiceprezesa.
To nie jedyna zmiana w tym roku w Porcie Gdynia. W połowie czerwca tego roku ze stanowiska wiceprezesa i dyrektora ds. finansów i zarządzania finansami odwołano Piotra Nowaka. To stanowisko objął po nim Maciej Bąk.
W gdańskim porcie w tej kadencji też doszło do zmiany na stanowisku wiceprezesa ds. finansowych. Przypomnijmy, że w czerwcu 2018 roku stanowisko straciła Bożena Jankowska, zajmowała je od maja 2016 roku. Jej miejsce zajął Sławomir Michalewski.
Kluczowe projekty infrastrukturalne
Pytanie, jak częste zmiany na najwyższych stanowiskach wpływają na pracę obu zarządów. Przypomnijmy, że oba porty pracują obecnie nad bardzo ważnymi projektami, które wyznaczą kierunek i pozycję obu portów na najbliższe dziesięciolecia. Port Gdynia przygotowuje się do budowy Portu Zewnętrznego, czyli portu na wodzie. Według zapowiedzi dzięki tej inwestycji powierzchnia portu zwiększy się o 151 ha, a zdolności przeładunkowe o 2,5 mln TEU. Port Gdańsk z kolei planuje powstanie Portu Centralnego, również portu na wodzie. Na ok. 410 zalądowionych hektarach ma znaleźć się terminal kontenerowy, pasażerski, offshore, LNG czy przestrzeń stoczniowa.
Miejsca
Opinie (109) 2 zablokowane
-
2019-11-26 13:52
"moi herosi"
uwielbiam jaki mówią że sami na to zapracowali - swoim talentem :)
- 7 0
-
2019-11-26 14:05
Czas na expertów
Przy takich inwestycjach jak Port Centralny, potrzeba managerów...
- 6 0
-
2019-11-26 14:22
Sławomir mówi.. (1)
Jak mówił Sławek w Tczewie ...ch....mnie obchodzi co robił i kim jest ważne ze jest OD NAS z PO
- 10 14
-
2019-11-26 22:20
A to nie miało być normalnie
Tak według picccbeckiej zmiany
- 1 1
-
2019-11-26 14:24
Fachmeni zostają.
Według mnie jeżeli ich odwołali to byli nieudacznikami.Mnie jakoś nikt nie chce odwołać z pracy - i liczą się ...
- 4 1
-
2019-11-26 14:39
Odprawę weźmie to kilka milionów złotych - ale się obłowi (1)
- 6 5
-
2019-11-28 11:55
Bez przesady
Dostanie w sumie 6 miesięcznych pensji. Czyli 6 x 35 tys. brutto.
- 0 0
-
2019-11-26 14:41
może przestaną gadać i wezmą się za robotę i rozwój gospodarki morskiej
- 7 1
-
2019-11-26 14:53
Kilkanaście miesięcy temu
ubiegałem się tam o pracę. Praca wymagająca specjalistycznej wiedzy. Na spotkaniu rekrutacyjnym okazało się, że moim szefem ma być osoba, która poprzednio pracowała w maleńkiej firemce, a nagle została kierownikiem całego działu mającą pod sobą kilkanaście osób. Podobne błyskawiczne kariery zrobiło tam całkiem dużo osób, oczywiście na fali dobrej zmiany...
- 25 3
-
2019-11-26 15:03
Jest szansa! Rok, góra dwa a potem to już z samych odsetek
Następny proszę
- 7 1
-
2019-11-26 15:04
Walka frakcji wewnątrz Zjednoczonej (cha cha cha!!) Prawicy
"Mój mąż? Mój mąż jest z zawody dyrektorem!" Dodajmy - pod warunkiem, że jest zblatowany z PiSem.
- 11 3
-
2019-11-26 15:09
Teraz Sasin.
On liczne grono znajomych. Dorobić się trzeba. PIS wiecznie rządzić nie będzie.
- 9 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.