• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wyremontowano pirs w gdyńskim porcie

rb
20 stycznia 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Masowiec wyposażony w żagle zawinął do Gdyni
Zmodernizowany Pirs Południowy zwiększy atrakcyjność Nabrzeża Duńskiego. Zmodernizowany Pirs Południowy zwiększy atrakcyjność Nabrzeża Duńskiego.

Dobiega końca kolejna portowa inwestycja w Gdyni. Tym razem kosztem 15 mln złotych zmodernizowano pirs południowy Nabrzeża Duńskiego.



Pirs to wysunięte w głąb wody rozwinięcie linii brzegowej portu. Nabrzeże Duńskie, którego fragment właśnie wyremontowano, znajduje się na terenie Morskiego Terminalu Masowego Gdynia. Pirs południowy jest przeznaczony do przeładunku chemikaliów i paliw płynnych.

Dzięki rozpoczętemu w grudniu 2007 roku przedłużeniu jego linii poprzez wykonanie trzech nowych dalb (grubych pali wbitych w dno akwenu i wystający ponad powierzchnię wody) będą tam mogły cumować statki o długości do 150 m, szerokości do 20 m i zanurzeniu 9,5 metra, co znacznie zwiększy jego możliwości przeładunkowe.

Inwestycja poprawi konkurencyjność Morskiego Terminalu Masowego Gdynia w obsłudze płynnych ładunków masowych.
rb

Opinie (157) 4 zablokowane

  • Wystarczy powiedzieć, że ARKA 7 miejsce w lidze i pnie się w górę. (1)

    Lechia 11 i spada z ligi, bez sponsora bez transferów bez przyszłości.
    Niby takie bogactwo, a nie ma kto wyłożyć chociaż 10 baniek na minimum egzystencji drużyny.
    Wszystko w temacie kto jest lepszy i lepiej zorganizowany.

    • 0 0

    • TYLKO LECHIA

      my przynajmniej nie sprzedajmy meczy tak jak wy.

      • 0 0

  • Pan Janusz Jarosiński jest najgorszym z możliwych Prezesów i nie pomogą

    żadne nagrody i inne propagandowe bzdury!!!!!

    • 0 1

  • Pani Beata z Działu PR

    działa bo niechce starcić posadki w końcu ma na utrzymaniu 3 dzieci.

    • 0 0

  • No nie niesamowite gratulacje Panie Prezesie Portu Gdynia!!!! (5)

    a co z węglem importowanym na masę w Porcie????

    • 0 0

    • importuje się bo są zamówienia (4)

      a co ?

      • 0 0

      • (3)

        są zamówienia aby wykończyć Polskie kopalnie bardzo to wszystko wporządku powiedzcie to górnikom z Kompani Jastrzębskiej.

        • 0 0

        • kopalnie same sprowadzają z zagranicy węgiel by kar nie płacić elektrowniom (1)

          bo nie są w stanie wydobyć tego co zakontraktują.

          Kopalnie to politycy rozpiep... pod koniec lat 90tych zamykając najnowocześniejsze i najbardziej rentowne

          • 0 0

          • nie bądzmy śmieszni nie wszystkie kopalnie upadły w latach 90 np. Jastrzębski Węgiel miał się świtnie tak jak Bogdanka koło Łęcznej.

            • 0 0

        • górnicy niech spadaja na drzewo

          zarabiają duzo i jeszcze im nie pasuje

          • 0 0

  • Jak to Polacy

    Mieszkam w Gdańsku od 5 lat i nie rozumiem o co się spieracie.

    Porty rywalizują ze sobą, zamiast się wspierać i uzupełniać - na czym korzystają nasi sąsiedzi. Ludzie się kłócą; napotykając kibola w Sopocie trzeba zgadywać, skąd się jest (Lech albo Arka - najwięksi przeciwnicy) itd. itp.

    Nie rozumiecie, że przez takie działania nasz kraj nigdy się nie rozwinie!!!!

    Moc Trójmiasta to właśnie połączenie trzech miast w jedno!!

    • 1 0

  • POLNORD GDYNIA POPIERA GAZOPORT !!!

    • 0 0

  • Jak to Polacy

    • 0 0

  • Ludzie dajcie spokój taniej propagandzie!!!

    Przecież tu nie ma merytorycznej dyskusji. Język "kiboli" Polnordu Gdynia jest po prostu nie do przyjęcia ! Wszędzie populizm, jad i agresja ! Ludzie opamiętajcie się djacie żyć sobie i innym !

    • 0 0

  • Nordea ta przełomie maj/czerwiec 2009 ucieka z Gdyni do łodzi

    Czyli ostatni gasi światło w miescie biznesu .. bez biznesu

    • 0 0

  • biedaGdynia

    Nawet napis na wodzie... z komputera

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane