- 1 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (22 opinie)
- 2 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (22 opinie)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 4 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (140 opinii)
- 5 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (279 opinii)
- 6 Bon energetyczny powinien być wyższy (110 opinii)
LPP jest już w Bośni i Hercegowinie
Gdańska firma odzieżowa LPP uruchomiła pierwszy salon Reserved w Banja Luce. Tym samym polski producent odzieży przypieczętował debiut swoich pięciu marek w Bośni i Hercegowinie. Sieć stacjonarna gdańskiej spółki powiększyła się o 24. rynek, a liczba salonów w krajach bałkańskich przekroczyła setkę.
Banja Luka to jedno z dwóch największych miast w Bośni i Hercegowinie, zamieszkiwane przez około 200 tys. mieszkańców. W centrum handlowym Delta Planet LPP otworzyło salony o łącznej powierzchni 5500 m kw. Pod koniec marca zadebiutowały tam marki Mohito, House i Cropp, a pod koniec kwietnia dołączyły do nich pozostałe brandy LPP. Na łącznej powierzchni 2306 m kw. wyeksponowano asortyment damski, męski i dziecięcy. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.
LPP kupiło biurowiec przy Sadowej. Zakup gruntów jest w trakcie
- Debiut w Bośni i Hercegowinie to kolejny krok w celu umacniania naszej pozycji w regionie. Mamy już doświadczenia z rynków sąsiednich, gdzie nasze marki cieszą się coraz większą popularnością i notują dynamiczne wzrosty sprzedaży. To skłoniło nas do stawiania odważnych kroków i zaprezentowania w tym kraju oferty wszystkich pięciu marek LPP. Wierzę, że rozpoznawalność naszych brandów w tym regionie stanie się mocnym wsparciem dla debiutującego w Banja Luce formatu centrum handlowego - mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.
Jak nie molo to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole
Ekspansja gdańskiej spółki na Bałkanach rozpoczęła się w 2007 roku od debiutu w Rumunii. Rok później LPP uruchomiło pierwsze salony w Bułgarii. Obecnie ta część Europy jest jednym z kluczowych obszarów pod względem rozwoju sieci stacjonarnej polskiej firmy. Spółka podkreśla, że to ważny region również w kontekście rozwoju sprzedaży e-commerce grupy, która wykazuje wysokie dynamiki rozwoju na tych rynkach. Już teraz skala działalności LPP w tym regionie wymaga wsparcia centrum dystrybucyjnego, dlatego spółka zdecydowała się na wynajęcie magazynu w Rumunii. Zgodnie z planem nowe centrum dystrybucyjne zostanie uruchomione do końca 2019 roku.
Miejsca
Opinie (107) 7 zablokowanych
-
2019-04-29 12:39
Brawo!!!
LPP idzie do przodu!!!-trzymajcie tak dalej!!!
- 0 1
-
2019-04-29 12:50
Komentarze piszą chyba wykupieni trolle
Jak ta firma ma poprawić Swój wizerunek skoro komentarze aż biją sztucznością
- 0 0
-
2019-04-29 17:00
Zadowolony klient to priorytet.
LPP dzięki zdrowemu podejściu do klienta zaczęło osiągać bardzo dobre rezultaty i teraz w Europie mogą zrobić świetny wynik. Już w niektórych krajach ich salony się przyjęły.
- 0 0
-
2019-04-29 17:51
Tytuł artykułu
brzmi tak jak wiali przed podatkami.
- 0 1
-
2019-04-30 13:29
Konkretna spółka
LPP to fenomen w trójmieście a może i nawet w całej Polsce. Wyniki mówią same za siebie.
- 0 0
-
2019-04-30 14:28
Polskie firmy odzieżowe nie są gorsze od zagranicznych. Nie mamy się czego wstydzić, więc niech jak najwięcej naszych firm bierze przykład z LPP i ze swoimi produktami wychodzi ze sprzedażą poza Polskę. U nas zagraniczne sieciówki na każdym kroku niech w innych państwach będzie więcej polskich.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.