- 1 Trzeci raz szukają prezesa Energi. (48 opinii)
- 2 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (29 opinii)
- 3 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (29 opinii)
- 4 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (43 opinie)
- 5 Złoty polski ma już 100 lat (159 opinii)
- 6 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (250 opinii)
Nie będzie terminalu agro w Gdańsku. OT Logistics rezygnuje z inwestycji
OT Logistics wycofuje się z planów budowy terminalu agro, do przeładunku towarów rolnych, w porcie w Gdańsku. Spółka podpisała z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk porozumienie w sprawie przedterminowego rozwiązania 30-letniej umowy dzierżawy nieruchomości, na której powstać miała inwestycja.
Jak informuje spółka OT Logistics, rozwiązanie umowy dzierżawy nastąpiło ze względu na zmianę okoliczności gospodarczych realizacji planowanej przez spółkę inwestycji na terenie nieruchomości w założonym wcześniej terminie i przewidywanym kształcie.
- Strony zgodnie postanowiły rozwiązać umowę dzierżawy z dniem 30 września 2020 roku. W ramach rozliczeń z dniem podpisania porozumienia spółka przekazała wydzierżawiającemu projekt budowlany i pozyskaną dokumentację budowlaną oraz wyraziła zgodę na przeniesienie na wydzierżawiającego pozwolenia na budowę - poinformowała spółka OT Logistics.
Terminal agro w Gdańsku
Przypomnijmy, że firma jeszcze w 2015 roku sfinalizowała z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk umowę 30-letniej dzierżawy nieruchomości w Porcie Zewnętrznym. Na działce o pow. ok. 26 ha OTL planował zrealizować budowę największego w regionie terminala przeładunkowo-składowego wyspecjalizowanego w ładunkach agro.
Na działce znajdują się m.in: południowa część Pirsu Rudowego o długości 602,4 m oraz magazyn płaskiego składowania o powierzchni użytkowej 8,7 tys. m kw. i bateria silosów żelbetowych o powierzchni użytkowej 1,6 tys. m kw. Terminal miał rozpocząć działalność w 2018 roku. Następnie spółka informowała o tym, że rozpoczęcie inwestycji w terminal agro w porcie w Gdańsku nastąpi w 2019 roku.
Opuszczone silosy na Stogach
Miejsca
Opinie (52) 7 zablokowanych
-
2020-10-07 10:12
Przenosiny nad Zalew Wislany? (2)
- 25 8
-
2020-10-07 10:48
(1)
Tak. Beda towary kajakamimprzez przekop dostarczac
- 19 4
-
2020-10-07 13:04
Szkarpawą i Nogatem będą pływać!
- 8 2
-
2020-10-07 13:01
Styropian
Zwykły budynek mieszkalny ledwo potrafią zbudować . Dziś za zwykłą kawalerke wołają pol miliona. To za jakiś terminal chcieliby jakieś biliardy - a w kalkulatorku tyle zer nie ma-)
- 6 0
-
2020-10-07 09:54
5 lat
5 lat się bujali z działka (a za wynajem kasa leci) wiec problem był chyba z czymś innym. Covid jest tylko pretekstem żeby wyjść z tego a jednocześnie uratować głowę tego co decydował o inwestycji 5lat temu.
- 49 2
-
2020-10-07 08:33
Klątwa europortu (1)
I dobrze. Trzeba posłuchać mieszkańców. Dość tych terminali z których korzysta wielki biznes. Zróbmy tam park, 10 basenów i 100 siłowni pod chmurką
- 38 101
-
2020-10-07 09:40
tak i wszyscy pracujmy jako trenerzy fitness. Z tego będziemy żyć
- 29 1
-
2020-10-07 09:06
55 mln ton
do 2030 będzie 85 mln ton
- 8 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.