• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Klienci Multimedia Polska mogą starać się o rekompensatę

VIK
16 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Vectra może kupić Multimedia Polska
Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Spółka Multimedia Polska to ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej.

Spółka Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo - stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Teraz klienci mogą ubiegać się o rekompensatę.



Multimedia Polska to operator telekomunikacyjny, oferuje m.in. dostęp do internetu i kanałów telewizyjnych. Wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudził sposób zawierania lub zmiany umów w 2015 i w 2016 r. Urząd przeanalizował telefoniczne rozmowy sprzedażowe i skrypty rozmów. Postępowanie przeciwko operatorowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2016 r.

Według UOKiK Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, mamy na to 14 dni. Konsultanci mówili, że przysługuje 10. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta od umowy można odstąpić także w sytuacji, gdy już korzystamy z usług. Praktyka przedsiębiorcy na to nie pozwalała. Ponadto, jego klienci nie dostawali potwierdzenia warunków proponowanej przez telefon umowy. W związku z tym nie mogli zweryfikować rzeczywistych warunków przed ich akceptacją.

Spółka zobowiązała się do tego, że zmieni praktykę i usunie skutki swoich działań. Propozycje obejmą również tych konsumentów, którzy przestali korzystać z jej oferty w wyniku kwestionowanych praktyk. Operator zgodnie z decyzją prezesa UOKiK poinformuje konsumentów o możliwości skorzystania z rekompensat. Konsumenci, którzy nie mogli odstąpić od umowy ze względu na odmowę spółki, otrzymają zwrot abonamentu za 2 miesiące. Te osoby, które już odstąpiły od umowy i musiały oddać przyznaną wcześniej ulgę, dostaną ją z powrotem. Część konsumentów otrzyma korzyści w formie dodatkowych usług, np. dostęp do katalogu filmów, 50 darmowych minut rozmów telefonii komórkowej lub 5 GB internetu.
VIK

Miejsca

Opinie (48) 2 zablokowane

  • ich nie kupiło czasem UPC? dlaczego nie zmienią nazwy? (7)

    • 30 10

    • Zakup chyba nie jest jeszcze finalnie klepnięty przez UOKIK (2)

      • 16 2

      • I nie bedzie.. (1)

        • 9 2

        • Czemu? Pisowcy mają tendencję do centralizacji.

          Czyli na wzór chrześcijańskiej organizacji kościoła katolickiego. Tak działał kościół od 3 wieku zoraganizowany przez cesarza rzymskiego Konstantyna.
          Powstaje monopol i tyle....

          • 4 8

    • Czemu nie zmieniają nazwy? (2)

      Saturn i Media Markt to to samo. Czemu nie występują pod jedną nazwą?

      • 7 1

      • A dlaczego mają?

        • 1 0

      • by robić w wała "idiotów"

        ceny najwyższe i pseudopromocje.
        A spróbujcie coś reklamować w saturnie ...........nie życzę .Ludzie machają ręką ,a oni się cieszą .nastepny Polak wyślizgany

        • 7 0

    • uchowaj BOŻE!

      Na szczęście UOKiK nie wyraził na to zgody! W wielu miastach Multimedia i UPC to jedyni operatorzy.

      • 0 0

  • Pytanko!? (1)

    A Polsat nie jest lepszy???

    • 11 23

    • Lepszy to jest Xiaomi ;)

      • 9 1

  • Przestrzegam - ta firma probowala oszukac moja babcie (2)

    Przyszli dwaj panowie, powiedzieli ze sa z Energi i ze jezeli nie podpisze dokumentow to bedzie drozej placila za prad. Tak ja skolowali, ze podpisala wszystko, wlacznie z pelnomocnitwem do rozwiazania dotychczasowych umow z Energa. Nie zostawili zadnej kopii, nawet nie wiadomo bylo kogo szukac. Na szczescie w necie pelno jest opisow ich praktyk i udalo nam sie sprawe odkrecic. Kar od UOKiKu mieli kilka, ale jak widac bez skutku

    • 40 6

    • Zmień babcię

      • 7 17

    • A może babci

      się coś pomieszało?

      • 5 2

  • Były klient mm (2)

    Miałem z 5 lat tv i internet. Nieucziciwe praktyki tej firmy to standard. Mylne informowanoe klienta też. Router/modem to jedna wielka porażka. Nigdy więcej mm! Szczerze nie polecam! Aa i zawsze kolejki w BOK

    • 59 5

    • (1)

      No klientela z Ciebie światowej sławy...

      • 3 24

      • Widze, że pracownik mm zabłysnął

        • 14 1

  • UOKiK swoje a MM swoje.

    Nic się nie zmieniło. Przedłużyłem ostatnio (przed dwoma tygodniami) umowę i w rozmowie telefonicznej nie wyrażałem np. zgody na rezygnację z prawa do odstąpienia od umowy w przypadku korzystania już z usługi. W trakcie rozmowy zażądałem przesłania potwierdzenia warunków i ... wyczytałem, że właśnie zrezygnowałem z prawa do odstąpienia !!! Oczywiście próbowałem to wyjaśnić ale jak zwykle zbywano mnie jakimiś pokrętnymi tłumaczeniami.
    Tylko czekam, czy usługa będzie dostarczona ZGODNIE Z UMOWĄ, TZN. W PEŁNYM ZAKRESIE I W USTALONEJ CENIE (bo już bywało, że ustalenia to jedno a życie to już druga sprawa). Jak cokolwiek będzie nie halo, to zrobię im psikusa i zobaczymy co wtedy na to UOKiK.

    • 21 2

  • to to jescze multimedia czy y juz vektra? (2)

    • 7 13

    • Nie odzywaj się jak nie masz pojęcia co się dzieje.

      • 13 2

    • multimedia = vektra = upc ... jedno i to samo

      • 0 0

  • Jak kilienci zaczną domagać się rekompensat to Multimedia będzie warta 1 zł brutto:) (1)

    A to chyba na rękę UPC.... A na marginesie dziwie się że ten twór istnieje jeszcze na rynku.... ni to jakość ni to cena ni to servis.... Miałem dwa podejścia i dwa od startu do mety były nieporozumieniem!! Miejsce takich firm z taką jakością jest w kozich wólkach max dla 50 klientów!
    Ps nie wspomnę o kompetencji pracowników infolinii i reszty obsługi.... 99% to ludzie z łapanki.... jak akwizytorzy.... złapać klienta obwarować go paragrafmi aby nie miał wyjścia i wylane 2 lata:)

    • 20 1

    • Karol

      Raczej na naszą rękę.

      • 0 0

  • Byłem klientem MM.... (6)

    Nie polecam, szczerze odradzam MM. Po jakimś okresie promocyjnym przysłali taki rachunek, że że aż się ździwiłem. Gdy wypowiedziałem umowę, dzwonili z nową ofertą chyba z 7 razy - każda następna korzystniejsza od poprzedniej. Podpowiadam sposób na nich - wypowiedzieć i targować się.

    • 42 2

    • (1)

      U mnie było podobnie , gdy wypowiedziałam umowę byli bardzo nachalni smsy i telefony bez końca , chociaż powiedziałam, że wyjeżdżam

      • 6 0

      • Potwierdzam

        U mnie tak samo. Po okresie promocyjnym jakiś czas płaciłem wysokie rachunki, bo nie chciałem przedłużać umowy na długi czas - w związku z planowaną zmianą mieszkania. I oczywiście nikt nie przesłał mai w tym czasie propozycji przedłużenia umowy na korzystnych warunkach. A jak zrezygnowałem - to dziesiątki telefonów, sms-ów itp z tekstem "zostań z nami, przebijemy ofertę konkurencji" albo z nachalnymi pytaniami o powód rezygnacji z ich usług.

        • 2 0

    • MX (1)

      Jakaś masakra. Ktoś nie czyta umowy, kończy się okres promocyjny i wielkie zdziwienie, że cena jest inna (wyższa) . Takie rzeczy ma większość operatorów a jeśli klient czyta umowy, to nie ma z niczym problemu.. Takie moje zdanie. Ps. Mam już u nich 4 rok abonament i płace zdecydowanie mniej niż u konkurencji... :)

      • 2 4

      • Co boisz sie ze mm padnie i bez pracy zostaniesz

        • 2 0

    • Ja w Olsztynie za Inernet 1MB/s

      Płaciłem ponad 100 PLN. W końcu się wk.... i kupiłem zwykły modem, potem mi przysyłali ciągle oferty 20 MB/s za 49,99999 - bo jedyny sposób by uzyskać warunki tak dobre jak nowi klienci to było wypowiedzenie umowy.
      A przysyłanie wysokiego rachunku po "okresie promocji" to już klasyka, podobnie jak dołączanie jakiś innych produktów do oferty, pierwszy miesiąc gratis a potem przychodzi rachunek, "bez limitu" a jednak z limitem itp. itd. etc.
      Po prostu w tym kraju wciąż traktuje się klienta jak frajera, zgodnie z zasadą "ahahaha, paczaj jaki gupi, chce kupić nasz produkt/usługę".
      I powodzenia w czytaniu umów i kilkudziesięciu stron różnych regulaminów/promocji.

      • 2 0

    • Nigdy wiecej mm !!!!

      • 1 0

  • W d*pie

    A co zrobić jak chciałem aby moja mama mogła rozwiązać umowę a w bok powiedzieli że nie można bo coś tam coś tam.mimo iż pokazałem im pismo o zmianie warunków umowy.czy teraz zrekompensują to,gościa nie nagrałem w bok.a mama przez rok płaciła za złodziejską ofertę.

    • 10 3

  • Złodziejska Multimedia co roku przez "pomyłkę" podłącza HBO (1)

    Rok czasu i 7 reklamacji. W call center ułomna obsługa. Reklamacja zawsze rozpatrzona jest 30 dnia. Jak w regulaminie. Co rok to gorsze dziadostwo. Do końca roku i zmieniam dostawcę. Ilu emerytów płaci za HBO tego nikt nie wie!

    • 27 1

    • Czego wy wymagacie wszędzie tak jest na infoliniach.

      Ma być tanio to wszystkie firmy biorą ludzi z łapanki.
      Ja podpisując umowy "zdalnie" tracę trochę czasu na analizę zapisów. Dziwne klauzule wyjaśniam z BOKiem lub sprawdzam w necie.
      Jeszcze się nie nauczyliscie ze sprzedawca wcisnie wam wszystko bo ma prowizję.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także...

Najczęściej czytane