• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Crist buduje okręty dla Belgów i Holendrów

erka
22 lipca 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
  • W stoczni Crist rozpoczęto oficjalne cięcie stali pod budowę jednostki o numerze C371. Ma być to pierwszy z 12 okrętów dla belgijskiej i holenderskiej marynarki wojennej.
  • W stoczni Crist rozpoczęto oficjalne cięcie stali pod budowę jednostki o numerze C371. Ma być to pierwszy z 12 okrętów dla belgijskiej i holenderskiej marynarki wojennej.
  • W stoczni Crist rozpoczęto oficjalne cięcie stali pod budowę jednostki o numerze C371. Ma być to pierwszy z 12 okrętów dla belgijskiej i holenderskiej marynarki wojennej.
  • W stoczni Crist rozpoczęto oficjalne cięcie stali pod budowę jednostki o numerze C371. Ma być to pierwszy z 12 okrętów dla belgijskiej i holenderskiej marynarki wojennej.
  • W stoczni Crist rozpoczęto oficjalne cięcie stali pod budowę jednostki o numerze C371. Ma być to pierwszy z 12 okrętów dla belgijskiej i holenderskiej marynarki wojennej.
  • W stoczni Crist rozpoczęto oficjalne cięcie stali pod budowę jednostki o numerze C371. Ma być to pierwszy z 12 okrętów dla belgijskiej i holenderskiej marynarki wojennej.
  • W stoczni Crist rozpoczęto oficjalne cięcie stali pod budowę jednostki o numerze C371. Ma być to pierwszy z 12 okrętów dla belgijskiej i holenderskiej marynarki wojennej.

W gdyńskiej stoczni Crist rozpoczęto cięcie blach na budowę jednostki o numerze C371, która jest pierwszą z serii 12 nowoczesnych okrętów dla marynarki wojennej. Stocznia Crist jest częścią programu MCMV dotyczącego wymiany belgijskiej oraz holenderskiej floty. Celem programu jest budowa specjalistycznych okrętów służących do walki z minami.



Przetarg na wykonanie okrętów wygrało francuskie przedsiębiorstwo stoczniowe Naval Group, które zdecydowało, że projekt zostanie zrealizowany w stoczni Kership, będącej częścią Piriou. Łącznie powstanie 12 statków. Stocznia Crist w latach 2016-2017 oraz 2018 wybudowała dla francuskiej stoczni Piriou dwie jednostki wyposażone oraz bloki okrętu naukowo-badawczego.

Kablowiec ze Stoczni Crist płynie do Norwegii



Pierwsze trzy statki w ramach projektu MCMV powstaną we Francji. Zadaniem gdyńskiej stoczni jest podstawowa prefabrykacja na kadłub okrętów. Chodzi o cięcie i gięcie blach, czyli pierwszy etap prac w całej budowie jednostki. Co pół roku ma powstać jeden statek. Przy kolejnych jednostkach udział stoczni ma się zwiększać i docelowo chce ona budować całe kadłuby okrętów.

Crist negocjuje i restrukturyzuje z "Tarczą 4.0"



- Obróbka stali na cały pierwszy okręt jest już potwierdzona i te prace trwają w najlepsze. Dopinamy również formalności na nasze usługi związane z drugą jednostką z tej serii. Tak przygotowana blacha trafi do francuskiej stoczni. Mówi o tym międzyrządowa umowa - Maciej Wasielewski z działu marketingu Crist SA.
erka

Miejsca

Opinie (88) 1 zablokowana

  • Panie Redaktorze Robercie K... Prosze więcej nie pisac o budowie nowych jednostek jesli mamy budowac tylko kadluby. (1)

    Bo to nas, starych stoczniowców bardzo boli do czego zeszedł tak świetnie prosperujący kiedyś polski przemysł stoczniowy. A za granica i Niemcy i Francuzi tylko śmieją się z nas.

    • 16 3

    • Ciekaw jestem jak ten "świetnie prosperujący kiedyś polski przemysł stoczniowy" poradziłby sobie w dzisiejszych realiach.

      • 3 3

  • Śmiaç się czy płakać. Oto jest pytanie (1)

    "Tak przygotowana blacha trafi do francuskiej stoczni. Mówi o tym międzyrządowa umowa - Maciej Wasielewski z działu marketingu Crist SA." - To takimi pierdołami zajmuje się rząd jak podpisanie umowy międzynarodowej na gięcie blachy :-) .

    • 10 1

    • międzyrządowa*

      ale jeden kij w sumie

      • 1 0

  • Crist nie buduje żadnych okrętów

    Tnie i gnie parę blach. To poniżej nawet Bangladeszu, ot najbrudniesza, najbardziej prymitywna robota za głodowe pieniądze, w warunkach niemal "więziennych" i wypłatą pod stołem. "Buduje okręty"... dobre.

    • 16 0

  • fajnie jest budować dla belgów za 15zl/h (1)

    • 12 3

    • 15 PLN

      Te 15 złotych to i tak za pomocą różnych "pomocy antyCovidowych" jest płatne z twojej przyszłej emerytury.

      • 3 0

  • I oczywiście znowu tylko kadłub, bezwstydnicy. (1)

    • 8 3

    • ta "firemka" przejdzie do historii

      jako kopalnia beki

      • 3 0

  • i dobrze

    zawsze sie przyda dodatkowy hajs na odszkodowania dla rodzin tragicznie zmarlych w "wypadkach" na terenie Krzycha i lapowki dla prokuratury

    • 6 2

  • Budowa sekcji płaskich - słabo

    • 11 1

  • (2)

    Crist to przedsiębiorstwo mobbingowe, nie szanują pracowników

    • 21 4

    • jak powiedział naczelnik Wolski...zawsze można zmienić pracę (1)

      • 2 6

      • powiedział to prezydent

        Bredzisław Bul Komorowski...

        • 6 1

  • Żenujące osiągnięcie, (2)

    w tej stoczni budowano nie tak dawno 150 - tysięczniki. Od początku do końca .

    • 20 3

    • ej, a prom ze Szczecina???:))) (1)

      • 4 3

      • to nie w tej stoczni

        poza tym, co wiesz o sprawie, aby pytać się o prom?
        W tej stoczni wybudowano serię promów, więc o który pytasz?

        A może pytasz o stępki promów leżące w niemieckich stoczniach?
        To znany przewał stosowany w połowie Europy, tam, gdzie uchowały się resztki stoczniowej infrastruktury...

        • 2 0

  • Buduje, a ludziom nale pieniadze placa za ciezka prace u to na dzialalnosci

    • 12 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kądziela

Od 2008 roku związany z rozwojem usług inżynierskich, serwisowych i informatycznych SESCOM SA jako dyrektor handlowy. Aktualnie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży usług oraz poszerzanie oferty usługowej jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.Doktor Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Magister Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.Od 2000 roku związany z branżą usługową, głównie z usługami technicznymi, inżynierskimi oraz Facility Management. Od 2004 roku...

Najczęściej czytane