• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remontowa zmodernizuje dwa promy dla Stena Line

erka
18 lipca 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Remontowa Holding ma nowego prezesa
Wpłynięcie Superfast VII i Superfast VIII do Gdańska przewidziane jest w drugiej połowie sierpnia 2011. Wpłynięcie Superfast VII i Superfast VIII do Gdańska przewidziane jest w drugiej połowie sierpnia 2011.

Dwie siostrzane jednostki Superfast Ferries VII i VIII obsługiwane przez Stena Line AB trafią na przebudowę do Gdańskiej Stoczni Remontowej.



Przebudowane zostaną między innymi pokłady dla pojazdów ciężarowych oraz przestrzenie pasażerskie z restauracjami, barami i pomieszczeniami o rekreacyjnymi. Szwedzki armator wyczarterował Superfast VII i VIII na okres trzech lat.

- Nie możemy niestety podać całkowitego kosztu przebudowy - mówi Joakim Kenndal, communications director Stena Line AB. - Jesteśmy związani tajemnica handlową. Nieoficjalnie mówi się, że całkowity koszt przebudowy wynosi ok. 14 mln euro.

Oba statki zostały zbudowane w stoczni HDW w Kilonii, w 2001 roku dla greckiego armatora Superfast Ferries. W 2006 r. zostały sprzedane estońskiemu armatorowi Tallink. Stena Line wyczarterowała jednostki od estońskiego armatora na początku 2011 roku. Jednostki mogą przyjąć 717 pasażerów i mają 1924 metrów ładunkowych. Osiągają prędkość 27 węzłów.

Promy wejdą do eksploatacji jesienią 2011 roku na połączenie Belfast-Stranraer, które docelowo zostanie przekształcone w trasę Belfast-Cairnryan.

Gospodarka morska Ruch statków w Zatoce Gdańskiej

Ruch statków w Zatoce Gdańskiej

Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.

erka

Miejsca

Opinie (35) 1 zablokowana

  • hmm (12)

    ciekawe czy wiesniaki z mjm group beda to robic a jarek bedzie tak wrzeszczal ze znowu zawalu prawie dostanie tak jak w danii:), my pamietamy te super kontrakty z mjm haha

    • 7 6

    • wieśniak

      Hmm i kto tu jest wieśniakiem
      Nazwy własne piszemy z wielkiej litery

      • 0 0

    • (10)

      ciekawe kto to pisze...

      Wyleciałeś z Dani ?

      • 2 2

      • (9)

        nie wylecialem, ale bylem jeszcze na innych wiec znam jego mozliwosci i nikt mi nie powie ze to jest normalne ! ta firma to jest m jak masakra i kazdy to wie !

        • 1 2

        • (8)

          oj tam ;) Jak nie dajesz rady to może do piaskownicy...

          • 2 2

          • (7)

            mjm to syf 6,5 funta za godzinę najgorzej płacąca firma wysyłajaca na kontrakty.A Bronek to może straszyc swoich wiesniaków za łapówki jeżdzacych hehehehe.Nikt kto sie szanuje z dziadowstwa nie jeżdzi.

            • 2 1

            • (6)

              zmuszał Cię ktoś jeździć?

              Jak chcesz możesz pracować jak kolega wyżej w Criscie za 5K, jak chcesz możesz wybrać firmę lepiej płacącą - jeśli w ogóle Cię zechcą, ale jeżeli nie wyrabiasz to nie narzekaj tylko po prostu się poddaj, a nie nazywasz kogoś wieśniakiem.

              • 2 2

              • (5)

                czlowiek bronka talara tu z nami walczy :) chlopaki sie wyrabiali jak plyneli z singapuru do australii 18 h dziennie i krew z nosa i bronek z batem za nimi stal , tu trzeba sie szanowac a nie pytac czy wytrzymasz!! ale ja sie nie dziwie jak ponad polowa nie ma pojecia o robocie bo to rodzina albo pojechali bo u bronka kafelki polozyli :) a pozniej ogien tam ludzie biegaja a nie chodza w pracy :) haha , wszystkie firmy z was szydza na kazdym kontrakcie na kazdym statku :) tak jak na bahama ostatnio!

                • 1 1

              • (2)

                Dokładnie kolego wszystkie firmy maja polewkę z wieśniaków z mjm-u.Irole robią na nich kokosy hehe a Oni dygają za śieszną kasę.Bronek prawie wcale nie jeżdzi na bahama ma swoją ekipę która ostro ćwiczy i nawet Ci co z nim nie jeżdzą głośno o tym mówią i o łapówach jakie od ludków bierze też.Więc po co ktoś go tak broni jak nie wie jaka jest prawda.

                • 2 0

              • (1)

                Sorry - nie wiem jaka jest prawda, bo nie jeżdżę, ale jakbym gdzieś pracował i by mi się nie podobało, albo bym nie dawał rady to bym rzucił taką robotę, a nie wyzywał kogoś od wieśniaków. ale po tobie widać jakbyś tam pracował, więc - pozdrowienia dla wieśniaka z mjm

                • 0 1

              • co?

                • 0 0

              • (1)

                nie wiem kto szydzi, ja kiedyś widziałem jak jeden koleś przecierał oczy słysząc jak pracujemy, słyszałem opinię, że żadna inna firma nie dałaby rady zrealizować "takiego" projektu w tak krótkim czasie i takim nakładem ludzi...

                Moja jedyna rada dla Ciebie/dla Was, jeżeli Wam się nie podoba to nie jeździjcie, a nie narzekacie i oczerniacie innych.

                PS1: nigdy nie kładłem u nikogo kafelek, nikomu nie dawałem łapówek, etc. Po prostu wykonuję swoją pracę
                PS2: 18h to mało, ja miałem chyba koło 22, rekordziści miewają 40h.

                • 0 2

              • Kolego czym ty się chwalisz normalny czas pracy to 12 godzin a nie 18 lub 22.A na drugi dzień zj......y jak koń po westernie pomyśl trochę czy to jest normalne.Ta firma to obóz pracy.

                • 1 0

  • remontowa

    dobrze sie dzieje , że zaczął sie ruch w przemyśle stoczniowym. to co sie dzieje w gdanskiej remontowce zdaje klam tym ktorzy twierdza , że nadzsedł zmierzch stoczni, że są niepotrzebne. szkoda ,że nad innymi polskimi stoczniami chocby stocznia Nauta w Gdyni pojawiły sie czarne chmury. tam rozpoczał sie proces
    likwidacji tej stoczni o wieloletniej historii. panienka pełniąca obowiązki prezesa
    stoczni konsekwentnie realizuje polecenia swoich mocodawców .pierwszy ruch
    jaki wykonala to kazala sobie kupic samochod za 170 tys zl i wynajac mieszkanie
    za ktore stocznia placi 7 tys zl co miesiac - no coz mozna i tak. szkoda tylko pracownikow stoczni.

    • 1 0

  • przyjemnie być na emeryturze stoczniowej (powyżej 3 tys. na rączkę)

    Właśnie z kolegami pijemy wódeczkę na działce, bo pada. Pozdrawiamy wszystkich
    pracujących kolegów.

    • 2 1

  • Pracownicy=Firma

    Dziękujemy Panie F. za wyprowdzenie firmy z katastrofy-upadłości.

    • 0 4

  • Remontowa to Ostatni Mohikanin z niegdyś potężnego polskiego przemysłu okretowego.

    Wszystko padło, bo menedżery zarzadzajace tymi stoczniami byli do d...y. Wyjątek stanowi Soyka. Remontowa to "the last and only one line of defence", nie rozumie nieudaczkow którzy potrafią tylko pluc na tych którzy jeszcze walczą. To takie polskie piekło.

    • 9 2

  • Akcje

    Czy zmuszanie podwładnych przez pana P.S. do sprzedaży akcji I.R. i płacenie pieniędzmi z kasy GSR to była przestępczość ????
    " Właściciel "........ha ha ha...Trzeba mieć tupet

    • 1 1

  • Akcje

    Czy zmuszanie podwładnych przez pana P.S. do sprzedaży akcji I.R. i płacenie pieniędzmi z kasy GSR to była przestępczość ????
    " Właściciel "........ha ha ha...Trzeba mieć tupet

    • 0 1

  • To i tak nic nie zmieni ,czas polskich stoczni minął,trzeba sie skupic na tym aby czyms zastapic te miejsca pracy (7)

    • 5 50

    • Śniadek z Guzikiewiczem już sobie zastępują miejsca pracy i startują do sejmu z list PIS (3)

      Niestety, czas stoczni rządzonych przez związkowców minął bezpowrotnie.

      • 9 3

      • Propaganda antyzwiązkowa PO/SLD kwitnie (1)

        Słabe związki są na rękę PO i związanym z nią wielkiemu biznesowi także międzynarodowym koncernom. Najlepiej zlikwidować związki i niech pracownik będzie na łasce pracodawcy, prawda?

        • 1 5

        • Przecież SLD jest powiązana z OPZZ, tak jak PIS z Solidarnością

          Tylko PO potrafi postawić się bossom związkowym.

          • 1 3

      • I bardzo dobrze, że minął... przy najmniej stocznie oczywiście prywatne dobrze prosperują.

        • 16 1

    • Tusek Ci naopowiadał bzdur.

      • 5 8

    • zwariowałeś? (1)

      na jakiej podstawie to mówisz? budowanie to jedno, ale serwisy i przebudowa to wielki biznes i uwierz że kręci się świetnie! zobacz ile płacisz za paliwo na stacji :)

      • 29 1

      • kilka miesięcy temu

        leciałem nad remontową stocznią gdańską, widziałem w niej 2 platformy wiertnicze, samochodowca i jakieś inne 2-3 statki, co tu nie prosperuje?

        • 14 0

  • (1)

    stocznie stoja obecnie bardzo dobrze, maja portfel zamowien na 5 lat. Ja w Criscie biore obecnie 5k wyplaty. W Marsylii proponuja mi 10k wiec pewnie wyjade.

    • 11 3

    • crist prowadzi w marsylii robote ?? i rozumiem ze na dzialalnosci?

      • 1 1

  • No tak na Zachodzie

    puszczają nowsze jednostki, a na trasie do Gdyni stare rupiecie.

    • 2 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Marek Kasicki

Wiceprezes zarządu Energa-Operator. Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej ( 1995 r.), Francusko-Polskich Podyplomowych Studiów Bankowości i Finansów ( 1995 r.), Podyplomowych Studiów Podatkowych (2001 r.), Podyplomowych Studiów Menedżerskich - Executive MBA (2010 r.) organizowanych przez Gdańską Fundację Kształcenia Menadżerów i Rotterdam School of Management Erasmus University. Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 najpierw w Dziale finansowym Danone Polska Sp. z...

Najczęściej czytane